نام و نام خانوادگی : سیدعلی همایونی
پایه :دوازدهم تجربی
نام شهر و استان : یزد-یزد
شغل و تحصیلات مادر :لیسانس ریاضیات
شغل و تحصیلات پدر :قاضی ، فوق لیسانس حقوق خصوصی
میانگین تراز :7537
سالهای حضور در کانون :یازدهم و دوازدهم
چند آزمون شرکت کرده است :21 آزمون
مصاحبه گر : ایمان وزیری فرد
- 1-هدف شما از شرکت در آزمونهای کانون چیست؟
- هدف من از شرکت در آزمون، تقویت نقاط قوت و پی بردن به نقاط ضعفم است.
- 2-مهمترین چیزی که در این سال ها از کانون و آزمون ها یاد گرفته اید چیست؟
- مهم ترین چیزی که در این سال ها از کانون آموختم ، مدیریت زمان است.
- 3-در آزمونها حضوری شرکت میکنید یا آنلاین؟ چرا؟
- همیشه سعی میکنم حضوری شرکت کنم.
- 4-شما کارنامه آزمون را چه زمانی دریافت می کنید؟ حضوری یا صفحه شخصی؟
- کارنامه آزمون را از صفحه شخصی در اپ کانونی ها مشاهده میکنم.
- 5-با توجه به اهمیت امتحانات و معدل، چه برنامه ریزی برای موفقیت در امتحانات مدرسه دارید؟
- برنامه من افزایش ساعت مطالعه دروس عمومی درسال جاری است.
- 6-مطابق برنامهی راهبردی حرکت میکنید؟ چگونه برای دو هفته برنامه ریزی میکنید؟
- بله، بااستفاده از برنامه راهبردی ومشاور و تلاش خودم برای آزمون آماده میشم.
- 7-از کدام کارنامه های جعبه ابزارکارنامه استفاده می کنید؟ از هریک چه استفادهای می کنید؟
- از کارنامه اصلی برای تحلیل آزمون و از کارنامه پروژه ای برای مشاهده ی روند پیشرفت تحصیلی استفاده میکنم.
- 8-برنامه شما برای شروع سال تحصیلی چیست؟
- برنامه من افزایش ساعت مطالعه و کاهش هدر رفتن زمان است.
- 9-با توجه به دستاوردهای تابستان، چه تصمیماتی برای نیم سال اول گرفتهاید؟
- تصمیم گرفتم به آزمون ها بیشتر اهمیت بدم و از منابع معتبر کمک بگیرم.
- 10-از کدام منابع کمک آموزشی کانون استفاده می کنید؟
- از کتاب سه سطحی فیزیک پایه استفاده میکنم.
- 11-دفتر برنامه ریزی دارید؟ تکمیل دفتر چه کمکی به شما میکند؟
- بله-تکمیل دفتر به استمرار و پیوستگی در مطالعه کمک میکند.
- 12-تحلیل آزمون را در چه روزی انجام میدهید؟ روش شما برای تحلیل چگونه است؟
- تحلیل آزمون را در همان روز آزمون انجام میدهم. روش من برای تحلیل بررسی اشتباهاتم و سوالات ابهام دار در جلسه ی آزمون است.
- 13-منابع و برنامه ای که برای آزمون تشریحی استفاده کردید به چه بود؟
- طبق برنامه مدرسه از تابستون شروع کردم و برنامه مستمر و روزانه دارم.
