نام و نام خانوادگی: مهدیه یالک
رتبه کنکور 1404 :1633
رشته و دانشگاه قبولی :
تراز کنکور : 8515
تراز سوابق تحصیلی:8170
نام شهر و استان:همدان-درگرین
میانگین تراز
سالهای حضور در کانون: 3سال
چند آزمون شرکت کرده است :
شغل و تحصیلات مادر: بهورز –فوق دیپلم
شغل و تحصیلات پدر: جوشکار -دیپلم
درصد دروس در کنکور1404 : ریاضی 8.34 ادبیات 15.56 علوم اجتماعی 60.00 روانشناسی 68.89 عربی 26.67 تاریخ وجغرافیا 48.00 فلسفه ومنطق 26.67 اقتصاد 33.34
مصاحبهگر : پریسا نوروزی –پشتیبان
- اولین تراز شما چند بود و در آزمون آخر به چند رسید؟
5400 = 6100
- مهمترین دلیل این پیشرفت را چه میدانید؟
شرکت در آزمون ها به طور مستمر
- برنامه شما برای دوران طلایی نوروز چه بود؟
جمع بندی دهم و یازدهم
- منابع شما برای دوران نوروز چه بود؟ (تابلو نوروز، کتاب نوروز و...)
تابلو نوروز
- از چه زمانی جمعبندی را شروع کردید و روشتان چگونه بود؟ (روش خود را توضیح دهید.)
از نوروز جمع بندی دهم و یازدهم طی 2 هفته اول نوروز
- پیوستگی در آزمونها چگونه توانست باعث پیشرفت شما شود؟
باعث استمرار در مطالعه می شد
- تکنیکها و روشهای مدیریت زمان را، تمرین و استفاده میکنید؟ کدام روش؟ آیا در کنکور هم استفاده کردید؟
بله –به روش قلم چی
ضربدر منها
- آیا در آزمونهای هدفگذاری و مشابه پارسال شرکت میکردید؟ بله
اگر پاسختان مثبت است،الف) انگیزهتان چه بود؟ ب) فایده آزمونهای هدفگذاری برای شما چه بود؟
تقویت و بالا بردن درصد ها
- از کدام یک از کارنامههای جعبه ابزار کارنامه استفاده میکردید؟ دلیل استفاده از هر کارنامه را ذکر کنید.
کارنامه اصلی – پروژه ای
- به طور میانگین و در بازههای مختلف چند ساعت تست میزدید یا مسأله حل میکردید و چند ساعت صرف مطالعه و روخوانی میکردید، در طول سال و در ماههای مختلف این نسبت چه تغییری کرد؟
در روز 200 الی 300 تست
- دفتر برنامه ریزی داشتید؟ تکمیل این دفتر چه کمکی به شما از لحاظ درسی و غیردرسی کرده است؟
بله – جهت عملکرد بهتر
- کدام یک از کتابهای کانون را استفاده میکنید؟ این کتابها چه ویژگیهایی دارند؟
کتاب های آبی –تست های استاندارد
- چه تصمیماتی برای بهتر شدن در نیم سال دوم گرفتید؟
افزایش تعداد تست ها
- از آنجایی که تمام امتحانات نوبت دوم نهایی است و تاثیر مستقیم در کنکور دارد، چگونه بین این دو تعادل ایجاد کردید
با برنامه ریزی دقیق و متعادل بین امتحانات نهایی و آزمون سراسری
