نام و نام خانوادگی: رومینا فتحی
رتبه کنکور : 442 منطقه 2
تراز کنکور : 11668
تراز سوابق تحصیلی: 9628
نام شهر و استان: کرماشناه
میانگین تراز: 7133
سالهای حضور در کانون: دو سال، یازدهم و دوازدهم
شغل و تحصیلات مادر: پزشک
شغل و تحصیلات پدر: عضو هیات علمی دانشگاه رازی کرمانشاه
درصد دروس در کنکور 1404: زیست:77 شیمی:73 فیزیک:77 ریاضی:86 زمین:67
مصاحبهگر : هانا باتمانی
- اولین تراز شما چند بود و در آزمون آخر به چند رسید؟
- اولین: 6850 اخرین: 7751
- مهمترین دلیل این پیشرفت را چه میدانید؟
- استمرار و توجه به اشتباهات برای بهتر کردن آنها
- آیا سال گذشته از کتاب تابستان و برنامه راهبردی تابستان استفاده کردید؟ توضیح دهید.
- بله از برنامه راهبردی تابستان برای خواندن و مرور مباحث پایه درطول تابستان استفاده کردم
- شما بعد از نوروز تا آغاز دوران جمعبندی چه برنامهای اجرا کردید؟
- جمعبندی با آزمون های متعدد و کنکور های گذشته برای امادگی در کنکور اردیبهشت و سپس تمرکز روی امتحانات نهایی
- از چه زمانی جمعبندی را شروع کردید و روشتان چگونه بود؟
- از اواسط اسفند ابتدا به صورت مبحثی آزمون میزدم و در فروردین کنکورهای سالهای گذشته و آزمون های مختلف را کار میکردم
- پیوستگی در آزمونها چگونه توانست باعث پیشرفت شما شود؟
- با پیدا کردن نقطه ضعف های خودم در هر مبحث به صورت جداگانه و همچنین تجربه فضای آزمون حضوری قبل از کنکور
- تکنیکها و روشهای مدیریت زمان را، تمرین و استفاده میکنید؟ کدام روش؟ آیا در کنکور هم استفاده کردید؟
- سوالاتی که تصمیم داشتم نزده بگذارم یا نیاز بود دور دوم روی آنها فکر کنم را علامت میزدم تا سوالات آسان و قابل پاسخ را از دست ندهم
- آیا در آزمونهای هدفگذاری و مشابه پارسال شرکت میکردید؟
بله هفته های آزمون، مشابه پارسال را شرکت میکردم تا به نوعی مرور و جمعبندی برای آزمون اصلی باشد
- مطابق برنامهی راهبردی درس میخواندید؟ چگونه شخصی سازی میکردید، توضیح دهید که روشتان چگونه بود؟
- طبق برنامه راهبردی مطالبی از دوازدهم که جدید بودند و مطالب پایه که باید مرور میشدند را درطول دو هفته تقسیم کرده و مطالعه میکردم
- روشتان برای تحلیل آزمونها چگونه بود؟ آیا همهی سؤالات را تحلیل میکردید یا فقط سؤالات غلط یا بدون پاسخ را بررسی میکردید؟
- بررسی اشتباهات ابتدا سوالات غلط و نزده را دوباره حل میکردم تا اشتباهاتم را بفهمم و درآخر نگاهی اجمالی به همه سوالات هم می انداختم تا نکته موجود در هیچ سوالی را از قلم نیندازم
- به طور میانگین و در بازههای مختلف چند ساعت تست میزدید یا مسأله حل میکردید و چند ساعت صرف مطالعه و روخوانی میکردید، در طول سال و در ماههای مختلف این نسبت چه تغییری کرد؟
- سعی میکردم بعد از دیدن آموزشِ یک مبحث، زمان را بیشتر روی تست های آموزشی بگذارم. در نیمسال دوم علاوه بر آن تست زماندار بیشتری کار کردم و برای جمعبندی هم تمام بازه مطالعه را تست و آزمون کار میکردم
- دفتر برنامه ریزی داشتید؟ تکمیل این دفتر چه کمکی به شما از لحاظ درسی و غیردرسی کرده است؟
- بله این دفتر به من کمک میکرد تا با ثبت کردنِ کارِ هر روزم، انگیزه لازم برای ادامه دادن را داشته باشم و بتوانم برنامه خودم را بهتر بچینم
- برنامه شما برای مطالعه درسهای دهم و یازدهم چگونه بود؟
- درتابستان دروس پایه دهم را مطالعه و دروس پایه یازدهم را که تسلط خوبی روی آنها داشتم مرور کردم و بعد از آن با برنامه راهبردی به ترتیب مباحث را مرور میکردم
- چه تصمیماتی برای بهتر شدن در نیم سال دوم گرفتید؟
- کار کردن روی استراتژی های آزمون دادن و مدیریت زمان
- از آنجایی که تمام امتحانات نوبت دوم نهایی است و تاثیر مستقیم در کنکور دارد، چگونه بین این دو تعادل ایجاد کردید؟
- دروس عمومی را به تدریج در طول سال مطالعه کردم و بعد از کنکور اردیبهشت تمام تمرکز خودم را روی مطالعه تشریحی و امتحانات نهایی گذاشتم
- فکر میکردید چنین رتبهای کسب کنید؟ خاطره لحظه اعلام نتایج را برای ما تعریف میکنید؟
- لحظه خاصی بود و از نتیجه دادن تلاش ها و زحماتم بسیار خوشحال شدم
- از کدام کارنامه های سایت کانون بیشتر استفاده می کنید ؟
- کارنامه شامل تراز و سوالات درست و غلط را بعد از هر آزمون به طور کامل بررسی میکردم و در بازه های زمانی بخصوصی از کارنامه اشتباهات هم استفاده میکردم
- کدام قسمت از سایت کانون برای شما کاربرد بیشتری دارد؟
- کارنامه های مختلف و کاملِ آزمون ها و نمونه سوالات امتحانی
