گفتگو با مارال یلمه پایه ششم قبولی تیزهوشان

از کتابهای هوش استفاده می‌کردم و روزی حداقل از هر کتاب 50 تا تست می‌زدم

گفتگو با مارال یلمه پایه ششم قبولی تیزهوشان

نام و نام خانوادگی مارال یلمه

پایه  ششم

نام شهر و استان گلستان/گرگان

میانگین تراز

از چه سالی عضو کانون بوده از سال 

۱۴۰۳شغل و تحصیلات مادر فرهنگی/کارشناسی ارشد

شغل و تحصیلات پدر آزاد/ کارشناسی ارشد



مصاحبه‌گر :مژگان رضایی


  شما چگونه با کانون آشنا شدید؟ 

از طریق مدیر مدرسه معرفی و ثبت نام شدیم


    دستاورد شما از شرکت در آزمون های کانون چه بود؟

باعث آشنا شدن با محیط آزمون و سوالات شده است

 روزی چند ساعت درس می خواندید؟چند درصد زمان خودتان را به تست زدن اختصاص می دادید؟

روزی حداقل ۴ ساعت و حداکثر ۶ ساعت به تست زدن اختصاص میدهم


  روش شما برای تحلیل آزمون چگونه بود؟

از دوباره سوالها را حل می کردم و بعد از حل کردن همه سوال ها با پاسخنامه مقایسه می کردم

 دستاورد یا مهارت غیر درسی هم داشتید یا دارید؟

دستاوردهای ورزشی و هنری دارم

گفتگو با مارال یلمه پایه ششم قبولی تیزهوشان

    برنامه شما برای دوره امتحانات چیست؟ برای کسب نمره بالا چه راهکاری بکار می برید؟

طبق برنامه ریزی درس می خواندم


    برای آزمون تیزهوشان از چه زمانی شروع به مطالعه کردید؟

از شهریور سال ۱۴۰۳ شروع به مطالعه برای تیزهوشان کرد


    از چه منابعی (هوش کلامی، هوش غیرکلامی، سرعت‌ودقت، 12آزمون) برای بخش استعداد تحلیلی استفاده کردید؟ از این کتاب (نام کتاب ذکر شود) چگونه استفاده، مطالعه و تمرین کردید؟

از کتابهای هوش استفاده می کردم و روزی حداقل از هر کتاب ۵۰ تا تست می زدم


    با چه روشی کتاب‌های خود مطالعه می‌کردید؟ اول درس‌نامه می‌خواندید یا اول تست می‌زدید؟ روش استفاده شما از پاسخنامه کتاب‌ها به چه صورت بود؟

اول درسنامه را می خواندم و بعد تست میزدم و بعد همه ی سوالات را تحلیل می کردم


  هرکدام از منابع را فقط یکبار مطالعه کردید یا مطالعه آن را تکرار کردید؟

آن ها را دوبار تکرار کردم


  چگونه بین مطالعه استعداد تحلیلی و استعداد تحصیلی تناسب و تعادل ایجاد کردید؟

هر کدام ساعت مشخصی در برنامه ریزی من داشتند


    برنامه شما در دوران جمع‌بندی (اردی‌بهشت و خردادماه) به چه صورت بود؟
از کتابهای جمع بندی استفاده می کردمن

Menu