معرفی کتاب زیست شناسی تصویری

درس زیست‌شناسی به دلیل ساختار و ماهیتی که دارد، نیاز به مفهومی خواندن دارد برای مفهومی خواندن زیست شناسی تصاویر بسیار کمک‌کننده هستند.

معرفی  کتاب زیست شناسی تصویری

معرفی کتاب زیست شناسی تصویری:

درس زیست‌شناسی به دلیل ساختار و ماهیتی که دارد، نیاز به مفهومی خواندن دارد.

برای مفهومی خواندن زیست شناسی تصاویر بسیار کمک‌کننده هستند.

مطالعه و بررسی اشکال و تصاویر مطالب را بهتر و عمیق‌تر در ذهن می‌نشاند، البته منسجم بودن تصاویر برای مطالعه بسیار ضروری است.

ممکن است تصویری در زیست سال دهم آمده باشد و همان تصویر مرتبط با تصویری در زیست یازدهم باشد؛ بنابراین ممکن است پراکندگی تصاویر و این‌که آن‌ها در کتاب‌هایی مجزا باشند، منجربه فراموشی شوند.

کتاب زیست تصویری برای یادگیری مفهومی زیست شناسی راهگشاست.

این کتاب شامل تمامی تصاویر کتاب درسی زیست‌شناسی شماست.

تصاوير رنگی همراه با توضيحات كامل از مزیت های این کتاب است.

مجموعه‌ای از نکات و پرسش‌های مرتبط با شکل‌های کتاب درسی زیست‌شناسی است که سعی آن انتقال معلومات و آموزش بر اساس سطوح مختلف یادگیری است.

 در ارتباط با هر شکل کتاب درسی، خلاصه‌ای از نکته‌های مهم آورده شده است تا شما ابتدا توضیح کوتاه اما مهمی از تصویر را بخوانید و بعد از آن به سراغ حل سوالات بروید. به طور متوسط در ارتباط با هر شکل ۱۰ نکته‌ی آموزشی آورده شده است.

 این کتاب تمامی نکات را از شکل های کتاب‌های دبیرستان استخراج کرده است و برای آن‌که دانش‌آموز بتواند خود را در پایان هر فصل ارزیابی کند، در انتهای هر فصل یک آزمونک قرار داده شده است.

بررسي سوالات كنكورهای سراسري داخل و خارج از كشور نیز در این کتاب آمده است.

این کتاب دارای پاسخ‌نامه‌ی کامل است و در پاسخ‌نامه به شرح، تحلیل و پاسخگویی به پرسش‌های تشریحی و چهار گزینه‌ای پرداخته شده و علاوه بر آن به تحلیل نکات کلیدی و دام‌دار نیز اشاره شده است.

در نهایت خواندن و حل این کتاب می‌تواند کمک بزرگی به افزایش تسلط شما در تصاویر زیست‌شناسی، که بخش مهمی را در یادگیری این درس تشکیل می‌دهد، می باشد.


لینک مشاهده و خرید کتاب:https://www.kanoonbook.ir/store/book/1278

Menu