رتبه‌های برتر سال 98 از تحلیل آزمون می‌گویند (6)

تا قبل از دریافت نتایج، استراحت کوتاهی می‌کردم. تحلیل آزمون را با دریافت کارنامه و پاسخ تشریحی شروع می‌کردم.

رتبه‌های برتر سال 98 از تحلیل آزمون می‌گویند (6)

گیتا منظری‌توکلی، رتبه‌ی 7 تجربی از تهران

تا قبل از دریافت نتایج، استراحت کوتاهی می‌کردم. تحلیل آزمون را با دریافت کارنامه و پاسخ تشریحی شروع می‌کردم. کارنامه به دانش‌آموزان فرصت مقایسه می‌دهد و این ویژگی مهمی است که باید در تحلیل آزمون لحاظ شود. این اعداد کمّی اختلاف ما را با هدف‌گذاری‌مان و وضعیت همتایان مشخص می‌کند. حل و بررسی مجدد سؤالات نادرست نیز بخش بسیار مهم فنی تحلیل آزمون بود. این کار باعث می‌شد یادگیری‌های ناقصم به‌مرور زمان کم شود. (گیتا از سال دهم به کانون آمد و در 36 آزمون برنامه‌ای شرکت کرد.)

گیتا منظری‌توکلی، رتبه‌ی 7 تجربی از تهران


کیانا مرادی، رتبه‌ی 9 تجربی از اراک

در تحلیل آزمون، سؤالات بدون پاسخِ همیشه برایم بسیار مهم بود. این دسته از سؤالات را با دقت بسیار بیشتری تحلیل می‌کردم. یافتن دلیلِ بدون پاسخ‌ماندن این سؤالات باعث می‌شد ایراد آموزشی‌ام برطرف شود یا مهارت جدیدی را در آزمون‌دادن پیدا کنم. (کیانا از سال دهم به کانون آمد و در 56 آزمون برنامه‌ای شرکت کرد.)

کیانا مرادی، رتبه‌ی 9 تجربی از اراک


حنانه عظیمی‌نیا، رتبه‌ی 6 هنر از کرج

چیزهایی که در تحلیل آزمون برایم بسیار سودمند بود، تسلط پیداکردن به ترکیب سؤالات، شناخت مباحث مهم و پرتکرار و در نتیجه موفقیت در پاسخ‌گویی به این مباحث بود. نکات مهم آزمون را در دفترچه‌های پاسخ‌نامه و در دفترچه‌ی آزمون‌های غیرحضوری نشان‌دار می‌کردم. (حنانه 2 سال کانونی بود و در 37 آزمون برنامه‌ای شرکت کرد.)

حنانه عظیمی‌نیا، رتبه‌ی 6 هنر از کرج


Menu