رتبه‌های برتر سال 98 از تحلیل آزمون می‌گویند (5)

بعد از دریافت کارنامه و پاسخ تشریحی از سایت کانون، کار تحلیل آزمون را با مشخص‌کردن سؤالات نادرست و بدون پاسخِ آزمون آغاز می‌کردم.

رتبه‌های برتر سال 98 از تحلیل آزمون می‌گویند (5)

علی عباسی، رتبه‌ی 5 ریاضی کشور از شهرکرد

بعد از دریافت کارنامه و پاسخ تشریحی از سایت کانون، کار تحلیل آزمون را با مشخص‌کردن سؤالات نادرست و بدون پاسخِ آزمون آغاز می‌کردم. علت اولویت‌دادن به این سؤالات این بود که به‌‌نوعی نمایانگر بخش‌های ناقص یادگیری‌ام بود و رفع اشکال این سؤالات سطح یادگیری‌ام را در درس‌ها بالا می‌برد و نمره‌هایم در آزمون‌های بعدی بهتر می‌شد. (علی از سال دوازدهم به کانون آمد و در 17 آزمون برنامه‌ای شرکت کرد.)

علی عباسی، رتبه‌ی 5 ریاضی کشور از شهرکرد


ارشیا رمضان‌نژاد، رتبه‌ی 8 تجربی از تهران

فاصله‌ی آزمون تا تحلیل آزمون برایم همیشه کوتاه بود. ابتدا کلید و پاسخ تشریحی را می‌گرفتم و به‌صورت مقدماتی بررسی و نمره‌هایم را محاسبه می‌کردم. پس از استراحتی کوتاه تحلیل اصلی را شروع می‌کردم. علامت‌گذاری سؤالات نادرست و بدون پاسخ بخش اصلی کارم بود. تحلیل آزمون نقاط ضعف یادگیری‌ام را مشخص می‌کرد و تأثیر بسیار ویژه‌ای بر نتایجم دارد. (ارشیا از سال دوازدهم به کانون آمد و در 5 آزمون برنامه‌ای شرکت کرد.)

ارشیا رمضان‌نژاد، رتبه‌ی 8 تجربی از تهران


Menu