در ماههای گذشته سخنان رتبههای برتر کنکور سال ۹۶ را بارها و بارها شنیده و خواندهاید. در این مطلب قصد دارم نظر چند نفر از رتبههای برتر را در مورد اهمیت برنامهی راهبردی با هم مرور کنیم.
امیرحسین قاسمینژاد، رتبهی ۱ تجربی کشور
امیرحسین پس از هر آزمون دو نوع تحلیل داشته است: یکی تحلیل سؤالات آزمون در همان روز و دیگری تحلیل برنامهی راهبردی آزمون بعد. او گاهی مباحث آزمون بعد را با چند آزمون بعد مقایسه میکرد تا بداند ایستگاههای جبرانی آنها در چه زمانی است. پروژههای برنامهی راهبردی را میشناخت و با توجه به اهداف آنها برای هر کدام برنامهی خاصی داشت. امیرحسین تقسیم برنامهی راهبردی به پروژههای متعدد را که سبب جهت دادن به برنامهی دانشآموز و ایجاد انسجام در برنامهی او میشود به عنوان مهمترین ویژگی این برنامه عنوان میکند.

