با سلام خدمت هنرجویان محترم رشته الکتروتکنیک
هنرجویان گرامی:
هدف از بررسی و تحلیل آزمونهای انجام شده این است که یک دانش آموز کوشا باید سطح خود را نسبت به آزمونی که داده است بسنجد.
مثلا شاید درسی را خوب خوانده است اما درصد قابل قبولی را نتوانسته است کسب کند که قبل از ناراحتی و انتظار بیشتر باید به سطح سوالات و سطحی که دانش آموزان دیگر دارند توجه کنند.
حال اگر سطح قابل قبول و درصد قابل قبولی نسبت به دانش آموزان دیگر نداشت حال باید به رفع اشکالات و نواقص خود بپردازد، البته در هر مواردی حتی دانش آموزی به سطح قابل قبول خود رسید باید سعی کند که برای از بین بردن هر چالشی بکوشد.
توجه داشته باشید اگر در آزمون ها رتبه یک را هم کسب کردید حتما در بعضی از درس ها چالش هم داشته اید و برای از بین بردن آن باید برنامه ریزی کنید.
گزارش آزمون 15 اردیبهشت به صورت زیر می باشد:
| چند از ده مصوب | چند از ده آزمون 15 اردیبهشت |
| 7000 5 | 5 |
| 6250 4 | 3 |
| 5500 2 | 2 |
| 4750 1 | 1 |
چند از ده برای دانش آموزان تراز 6250 فقط یک سوال سخت تر بود و برای بقیه دانش آموزان کاملا منطبق می باشد.
یعنی انتظار میرفت، دانش آموزان تراز 6250 از هر ده سوال به 4 سوال پاسخ صحیح بدهند که اینطور نشد.
باتشکر از توجه شما
آرزوی موفقیت برای شما عزیزان
ایمان صادقی فرد- مسئول دفترچه الکتروتکنیک
