شیراز ـ فارس
رتبهی 3 تجربی کشور
رتبهی 1 تجربی منطقهی 1
سهیل محمدیدر سالهای چهارم و پنجم دبستان و سوم و چهارم دبیرستان به کانون آمد و در 48 آزمون برنامهای کانون شرکت کرد.
سهیل امسال در کنکور منحصراً زبان نیز شرکت کرد و رتبهی 43 منطقهی 1 شد.
او دبستان را در مدرسهی علوم پزشکی شیراز و راهنمایی و دبیرستان را در مدرسهی شهیددستغیب درس خواند.
او در سال چهارم و پنجم دبستان در آزمونهای برنامهای کانون شرکت کرد و بار دیگر از سوم دبیرستان نیز به طور پیوسته در آزمونها شرکت کرد. او مجموعاً در 48 آزمون برنامهای کانون حضور داشت. میانگین تراز او در سال کنکور 8198 بود.
او دلیل حضور خود را در کانون، سؤالات خوب و باکیفیت آن میداند. او از میان منابع مطالعاتیاش به کتابهای سهسطحی و آبی زیستشناسی اشاره میکند.
نکتهی مهم در روش مطالعهی سهیل محمدی، پر کردن دقیق دفتر برنامهریزی است. او میگوید: «پشت هر جدولی از دفتر برنامهریزی نوعی تفکر است.» او تأثیرگذارترین ابزار کانون را دفتر برنامهریزی میداند.
رتبهی 3 تجربی کشور همیشه کارنامههایش را در سایت کانون مورد تحلیل قرار میداد و از امکانات سایت در صفحهی شخصی خود استفاده میکرد.
سهیل در روزهایی که به مدرسه میرفت 7 ساعت و در روزهای تعطیل 13 ساعت درس میخواند.
پدر سهیل فوق تخصص جراحی پلاستیک است و مادرش دکترای روانشناسی دارد. او مهمترین کمک پدر و مادر را ایجاد محیط آرام در منزل میداند.
سهیل بهترین و تأثیرگذارترین معلم خود را خانم فیروزآبادی، معلم کلاس اولش میداند. علیرضا احمدخانی رتبهی 10 منطقهی 1 کنکور 94 پشتیبان ویژهی او بوده است. او در مورد پشتیبان ویژهاش میگوید: «من و پشتیبان ویژهام دقیقاً در سال کنکور شرایط یکسانی داشتیم و به دلیل یکسان بودن شرایط و یکی بودن مدرسهمان شرایط مرا درک میکرد و راهنماییهایش عالی بود.»
سهیل در سه آزمون اول خود در تابستان میانگین تراز 7961 داشت و توانست میانگین تراز خود را در سه آزمون آخر به 8420 برساند و 459 نمرهی تراز رشد داشته باشد.
او مهمترین ویژگی آموزشی خودش را درس خواندن با برنامه میداند و میگوید به برنامهی خودش پایبند بوده است.
در کتابچهی "رتبههای یکرقمی کنکور 1395 را بیشتر بشناسید"، همهی اطلاعات را در کنار هم مطالعه کنید.
