-
مریم شمیرانی
-
در این آزمون با پرسشی برخوردم که تعداد کلمات دخیل یک متن را میخواست و من نمیدانستم کلمات دخیل چیست؟
-
سپس چند فعل روی تابلو نوشت تا مضارع و ماضی بودن آنها را تشخیص دهیم. دوستان عزیز! شما هم خودتان را بیازمایید.
-
«انگار من از وقتی بچهی کوچکی بودم، ادیب بودم. مادرم میگوید وقتی تازه زبان باز کرده بودم، هنگامی که شیشهی شیرم را میدیدم میگفتم: «خالی نه... پُر... پُر».
-
وقتی میگویند معلم مثل چراغ است و راه ما را روشن میکند، راست میگویند. هر کاری میکردم یاد نمیگرفتم. حتماً میپرسید چه چیز را؟
-
در جلسهی آزمون کلافه و ناراحت شدم. سؤال، غلط رسمالخطی را خواسته بود و من خیال میکردم باید به دنبال غلط املایی باشم.
-
برایمان خیلی جالب بود و سعی کردیم با کمک معلممان کلماتی را که در آنها بعضی واجها برای آسانی تلفظ حذف میشوند پیدا کنیم.
-
حالا شما بگو اصلاً این تلمیحات یعنی چه؟» حضار زدند زیر خنده و من که صورتم داغ شده بود، برای اینکه کم نیاورم خندیدم و برخاستم و آرایهی تلمیح را برای حاضران شرح دادم
-
من و دوستم یک قرار آموزشی با هم داریم و آن این است که آخر هر هفته در مورد اشکالات درسیمان با هم گفتوگو میکنیم.
-
معلممان از من خواست در یک نمایش دو- سه دقیقهای تفاوت فعل اسنادی و غیر اسنادی را نشان دهم.