تحليل آزمون 26 اردیبهشت براي دانشآموزان سوم دبستان
دانشآموزان عزيزِ كلاس سوم دبستان، سلام...
توضيح محتواي آزمون 26 اردیبهشت
آزمون 26 اردیبهشت یک آزمون پیشرفت تدریجی نیمسال دوم بود که در آن علاوه بر دورهی چهار ششم نیمسال دوم، دو ششم هم پیشرفت تدریجی داشتیم..
قرار بود به چند سؤال پاسخ دهيد؟
نتيجه چه شد؟
سوم دبستان
|
نام درس |
هدفگذاری |
تراز |
|||
|
7000 |
6250 |
5500 |
4750 |
||
|
ریاضی |
تعداد سوالهایی که از ده سوال باید جواب میدادید |
9 |
7 |
6 |
5 |
|
نتیجهی آزمون 26 اردیبهشت |
9 |
7 |
5 |
3 |
|
|
علوم |
تعداد سوالهایی که از ده سوال باید جواب میدادید |
9 |
7 |
6 |
5 |
|
نتیجهی آزمون 26 اردیبهشت |
9 |
7 |
6 |
4 |
|
|
فارسی |
تعداد سوالهایی که از ده سوال باید جواب میدادید |
9 |
7 |
6 |
5 |
|
نتیجهی آزمون 26 اردیبهشت |
9 |
8 |
6 |
4 |
|
آزمون در یک نگاه:
آزمون 26 اردیبهشت در کل یک آزمون متعادل بود.
تحلیل درس به درس:
|
نام درس |
سؤالهاي اين درس، در مجموع در آزمون 26 اردیبهشت، چگونه بود؟ |
|
رياضي |
متعادل |
|
علوم |
متعادل |
|
فارسی |
متعادل |
تحلیل تراز محور آزمون: آزمون برای بازهی ترازی 4750 یک واحد دشوارتر از هدفگذاری و برای بازهی
ترازی 5500 تقریبا متعادل و برای بازهی ترازی 6250 و 7000 متعادل بوده است.
موفّق و کامروا باشيد....
نویسنده: لولاو مرادی
