تحليل آزمون 26 اردیبهشت براي دانشآموزان چهارم تبزهوشان
دانشآموزان عزيزِ و باهوش كلاس چهارم دبستان، سلام...
توضيح محتواي آزمون 26 اردیبهشت
آزمون 26 اردیبهشت یک آزمون پیشرفت تدریجی بود که در آن علاوه بر دورهی چهار ششم درسهای نیمسال دوم دو ششم هم پیشرفت تدریجی داشتیم..
قرار بود به چند سؤال پاسخ دهيد؟
نتيجه چه شد؟
چهارم دبستان تیزهوشان
|
نام درس |
هدفگذاری |
تراز |
|||
|
7000 |
6250 |
5500 |
4750 |
||
|
ریاضی |
تعداد سوالهایی که از ده سوال باید جواب میدادید |
9 |
7 |
5 |
4 |
|
نتیجهی آزمون 26 اردیبهشت |
10 |
8 |
6 |
4 |
|
|
علوم |
تعداد سوالهایی که از ده سوال باید جواب میدادید |
9 |
7 |
6 |
5 |
|
نتیجهی آزمون 26 اردیبهشت |
10 |
8 |
6 |
4 |
|
|
بخوانیم و بنویسیم |
تعداد سوالهایی که از ده سوال باید جواب میدادید |
9 |
7 |
6 |
5 |
|
نتیجهی آزمون 26 اردیبهشت |
9 |
9 |
8 |
6 |
|
آزمون در یک نگاه:
آزمون 26 اردیبهشت در کل یک آزمون ساده بود.
تحلیل درس به درس:
|
نام درس |
سؤالهاي اين درس، در مجموع در آزمون 26 اردیبهشت، چگونه بود؟ |
|
رياضي |
یک واحد آسانتر |
|
علوم |
یک واحد آسانتر |
|
بخوانیم و بنویسیم |
یک واحد آسانتر |
تحلیل تراز محور آزمون: آزمون برای بازهی ترازی 4750 تقریبا متعادل و برای بازهی ترازی 5500 و 6250
و 7000 یک واحد آسانتر از هدفگذاری مورد نظر بوده است.
موفّق و کامروا باشيد....
نویسنده: لولاو مرادی
