تحلیل آزمون 26 اردیبهشت برای دانش‌آموزان چهارم دبستان

آزمون 26 اردیبهشت یک آزمون پیشرفت تدریجی بود که در آن علاوه بر دوره‌ی چهار ششم درس‌های نیمسال دوم دو ششم هم پیشرفت تدریجی داشتیم..

تحلیل آزمون 26 اردیبهشت برای دانش‌آموزان چهارم دبستان

تحليل آزمون 26 اردیبهشت براي دانش‌آموزان چهارم دبستان

دانش‌آموزان عزيزِ كلاس چهارم دبستان، سلام...

توضيح محتواي آزمون 26 اردیبهشت

آزمون 26 اردیبهشت یک آزمون پیشرفت تدریجی بود که در آن علاوه بر دوره‌ی چهار ششم درس‌های نیمسال دوم دو ششم هم پیشرفت تدریجی داشتیم..

 قرار بود به چند سؤال پاسخ دهيد؟

نتيجه چه شد؟

چهارم دبستان عادی

نام درس

هدف‌گذاری

تراز

7000

6250

5500

4750

ریاضی

تعداد سوال‌هایی که از ده سوال باید جواب می‌دادید

9

7

5

4

نتیجه‌ی آزمون 26 اردیبهشت

9

7

5

4

علوم

تعداد سوال‌هایی که از ده سوال باید جواب می‌دادید

9

7

6

5

نتیجه‌ی آزمون 26 اردیبهشت

8

8

7

4

بخوانیم و بنویسیم

تعداد سوال‌هایی که از ده سوال باید جواب می‌دادید

9

7

6

5

نتیجه‌ی آزمون 26 اردیبهشت

9

9

8

5

آزمون در یک نگاه:

آزمون 26 اردیبهشت در کل یک آزمون متعادل بود.

تحلیل درس به درس:

نام درس

سؤال‌هاي اين درس، در مجموع در آزمون 26 اردیبهشت، چگونه بود؟

رياضي

کاملا متعادل

علوم

یک واحد آسانتر

بخوانیم و بنویسیم

یک واحد آسانتر

تحلیل تراز محور آزمون: آزمون برای بازه‌‌ی ترازی 4750  تقریبا متعادل و برای بازه‌ی

ترازی  5500   و  6250  یک واحد دشوارتر و برای بازه‌ی ترازی 7000 متعادل بوده است.

موفّق  و کامروا باشيد....

                                                                                                                                 نویسنده: لولاو مرادی

Menu