تحلیل آزمون 26 اردیبهشت برای دانش‌آموزان پنجم دبستان(تیزهوشان)

آزمون 26 اردیبهشت یک آزمون پیشرفت تدریجی بود که در آن علاوه بر دوره‌ی شش هفتم درس‌های نیم‌سال دوم، یک هفتم هم پیشرفت تدریجی داشتیم.

تحلیل آزمون 26 اردیبهشت برای دانش‌آموزان پنجم دبستان(تیزهوشان)

تحليل آزمون 26 اردیبهشت براي دانش‌آموزان پنجم دبستان(تیزهوشان)

دانش‌آموزان عزيزِ و باهوش كلاس پنجم دبستان، سلام...

توضيح محتواي آزمون 26 اردیبهشت

آزمون 26 اردیبهشت یک آزمون پیشرفت تدریجی بود که در آن علاوه بر دوره‌ی شش هفتم درس‌های نیم‌سال دوم، یک هفتم هم پیشرفت تدریجی داشتیم.

  قرار بود به چند سؤال پاسخ دهيد؟

نتيجه چه شد؟

پنجم دبستان(تیزهوشان)

نام درس

هدف‌گذاری

تراز

7000

6250

5500

4750

ریاضی

تعداد سوال‌هایی که از ده سوال باید جواب می‌دادید

8

7

5

4

نتیجه‌ی آزمون 26 اردیبهشت

9

6

4

2

علوم

تعداد سوال‌هایی که از ده سوال باید جواب می‌دادید

8

7

6

5

نتیجه‌ی آزمون 26 اردیبهشت

9

8

7

5

بخوانیم و بنویسیم

تعداد سوال‌هایی که از ده سوال باید جواب می‌دادید

9

7

6

5

نتیجه‌ی آزمون 26 اردیبهشت

9

8

7

6

آزمون در یک نگاه:

آزمون 26 اردیبهشت در کل یک آزمون آسان بود.

تحلیل درس به درس:

نام درس

سؤال‌هاي اين درس، در مجموع در آزمون 26 اردیبهشت، چگونه بود؟

رياضي

یک واحد دشوارتر

علوم

یک واحد آسانتر

بخوانیم و بنویسیم

یک واحد آسانتر

تحلیل تراز محور آزمون: آزمون برای بازه‌‌ی ترازی 4750  تقریبا متعادل و برای بازه‌ی ترازی  5500   و  6250

  و  7000 یک واحد آسانتر از هدف‌گذاری مورد نظر بود.

موفّق  و کامروا باشيد....

                                                                                                                                 نویسنده: لولاو مرادی

Menu