نام و نام خانوادگی:محمد ماهان نصیری اصل
پایه: هفتم
نام استان و شهر : فارس ، نی ریز
تحصیلات وشغل مادر: کارشناسی ارشد فیزیک/دبیر اموزش و پرورش
تحصیلات ، شغل پدر: کارشناسی ارشد گرافیک/دبیر آموزش و پرورش
میانگین تراز : 6220
معدل : 19
سالهای حضور در کانون : 2 سال
چند آزمون شرکت کرده است : 35آزمون
مصاحبهگر : علی اکبر تواضع
هدف شما از شرکت در آزمون های کانون چیست؟
بالا بردن سطح درسی ، آشنایی با مدیریت آزمون، انواع روش های تست زنی و از همه مهم تر آمادگی برای سال های آینده و شرکت در آزمون تیزهوشان و در نهایت کنکور می باشد.
در آزمون ها حضوری شرکت می کنید یا آنلاین؟چرا؟
صد در صد سعی می کنمک حضوری شرکت کنم ف چون آزمون های حضوری ما را در موقعیت واقعی محوه برگزاری آزمون های اصلی قرار می دهد و مهم ترین نکته این است که بتوانیم شرایط آزمون را درک کنیم.
برای پیشرفت در هر ازمون چگونه برنامه ریزی می کیند؟
سعی می کنم اشتباهات خود را شناسایی کرده و تحلیل دقیق انجام دهم سپس طبق همان برنامه ریزی عمل می کنم.
کارنامه آزمون را چه زمانی دریافت می کیند؟
ابتدا ز آپ کانون کارنامه زود هنگام خود را دریافت می کنم و سپس در صفحه شخصی کانون کارنامه کامل را مشاهده می کنم.
ازکدام منابع کمک آموزشی کانون استفاده می کنید؟
از کتاب های سه سطحی و آبی و کتاب های پرتکرار استفاده می کنم.
تحلیل آزمون را در چه روز انجام می دهید و روش شما چگونه است؟
روز بعد از ازمون، ابتدا از روی کارنامه ، سوالات نزده و غلط را یادداشت می کنم سپس آن ها را دوباره در زمان بیشتری حل کرده و نکات لازم را یادداشت می کنم تا در آزمون های بعدی تکرار نشوند
مطابق برنامه راهبردی حرکت می کنید؟چگونه برای دو هفته برنامه ریزی می کنید؟
ابتدا برنامه را مشاهده می کنم و سپس برای خود برنامه ریزی می کنم مطالب هر دو درس را به صورت بخش بندی در روزهای هفته می خوانم.
مهم ترین دستاورد و دلیل موفقیت شما در چند ماه گذشته چه بوده است؟
در ماه های گذشته علاوه بر انجام آزمون مشابه و هدف گذار طبق بودجه بندی مطالعه می کردم و تراز بهتری کسب نمودم.
با توجه به اهمیت امتحانات و معدل چه برنامهریزی برای موفقیت در امتحانات مدرسه دارید؟
مطالعات بودجه بندی شده ما را اماده تر می کند تا در امتحانات کدرسه موفق تر باشم و همچنین استفاده از نمونه ئوالات آزمون مدارس سال های قبل که در سایت کانون موجود است آمادگی من را افزایش می دهد.
