گفت وگو با پرهام وحدانی قهرمان تابستان یازدهم تجربی از مراغه

نگذاشتن درس برای شب امتحان و همچنین مطالعه در طول ترم نیز از اهمیت بسیاری برخوردار است

گفت وگو با پرهام وحدانی قهرمان تابستان یازدهم تجربی از مراغه

نام و نام خانوادگی: پرهام وحدانی

پایه: یازدهم تجربی

نام شهر و استان: مراغه – آذربایجان شرقی

شغل و تحصیلات مادر: لیسانس مامایی

شغل و تحصیلات پدر: فوق لیسانس

میانگین تراز: ۷0۶۵

سال‌های حضور در کانون: سال پنجم و ششم دبستان و هشتم - دهم - یازدهم


 

مصاحبه گر: مهدی پاشایی

 

  1. هدف شما از شرکت در آزمون‌های کانون چیست؟ 
  2. آشنایی با فضای امتحانات و کنکور و سنجش خود و رقابت با تمام دانش‌آموزان سراسر ایران

 

  1. مهم‌ترین دستاورد و دلیل موفقیت شما در مهرماه چه بود؟
  2.  تلاش مضاعف در شهریور ماه و پایبند بودن به برنامه

 

 

  1. در آزمون‌ها حضوری شرکت می‌کنید یا آنلاین؟ چرا؟ 
  2. حضوری، برای آشنایی بیشتر با فضای کنکور و امتحانات

 

  1. شما کارنامه آزمون را چه زمانی دریافت می کنید؟ حضوری یا صفحه شخصی؟ 
  2. حدود ساعت ۲ الی ۳ از صفحه شخصی و دوباره در ساعت ۵ الی ۶

 

  1. برای پیشرفت در هر آزمون چگونه برنامه ریزی می کنید؟
  2.  از ابتدای هفته قبل آزمون شروع به رساندن بودجه می‌کنم

 

  1. روش مطالعه موفق شما در کدام درس است؟ 
  2.  ریاضی را سعی می‌کنم در شب‌ها و تعداد ساعت زیادی به صورت پشت سر هم مطالعه کنم

 

 

  1. با توجه به اهمیت امتحانات و معدل، چه برنامه ریزی برای موفقیت در امتحانات مدرسه دارید؟ 
  2. نگذاشتن درس برای شب امتحان و همچنین مطالعه در طول ترم نیز از اهمیت بسیاری برخوردار است

 

 

  1. مطابق برنامه‌ی راهبردی حرکت می‌کنید؟ چگونه برای دو هفته برنامه ریزی می‌کنید؟ 
  2. در آزمون ۲۸ آذر با جهش ناگهانی برنامه راهبردی مواجه شدم که رساندن مباحث آنی برایم کمی دشوار ولی امکان‌پذیر بود


  1. از کدام کارنامه های جعبه ابزارکارنامه استفاده می کنید؟ از هریک چه استفاده‌ای می کنید؟
  2.  فقط از کارنامه اصلی برای مشاهده درصدها و رتبه تراز

 

 

  1. از کدام منابع کمک آموزشی کانون استفاده می کنید؟
  2.  می‌خواهم از کتاب‌های سه سطحی و آبی استفاده کنم

 

 

  1. تحلیل آزمون را در چه روزی انجام می‌دهید؟ روش شما برای تحلیل چگونه است؟
  2.  سعی می‌کنم در همان روز آزمون باشد ابتدا غلط‌هایم و نزده‌هایم را مشخص می‌کنم و سپس سعی می‌کنم علامت نزدن یا غلط زدن سوال را بفهمم

 


 

 

 

Menu