نام و نام خانوادگی:پریساخاتمی
رشته و دانشگاه : شیمی کاربردی _ دانشگاه اصفهان
عیارکانونی: ۵سال سابقه
مقطع پشتیبانی : دهم و یازدهم تجربی و ریاضی
مصاحبه گر: ساناز اسلامی
با توجه به اینکه ۷۰درصد دانش آموزان شما پیشرفت داشتند ، عملکرد خودتان را برای رشد و پیشرفت دانش آموزان توضیح دهید.
من در جلسات اتمام حجت در حضور دانش آموز و اولیا در مورد هماهنگی برنامه کانون و مدرسه و آموزه های کانون صحبت میکنم .و به نظر خودم پیگیری مستمر در مورد اجرای آموزه های کانون باعث پیشرفت دانش آموزان میشود .
من همیشه سعی میکنم با آموزه های کانون مسیر و برنامه ی درست را به دانش آموزان نشان دهم .
به نظر شما مهم ترین کار یا پیشنهادی که برای پیشرفت دانش آموزان در آزمون ۱۴آذر داشتید چه بود ؟
به نظرم بهترین پیشنهادی که به دانش آموزان دادم این بود که برای آمادگی آزمون ۱۴ آذر ،سوالات آزمون ۱۶آبان و آزمون مشابه پارسال را کار کنند .
در جلسه آزمون به سوالات ساده تر و سوالات مشابه امتحانی آزمون توجه کنندو بعد از آزمون تحلیل آزمون را دقیق انجام دهند .

به نظر شما تا سکوی مقایسه ی بعدی (۱۰بهمن) چند در صد دیگر از دانش آموزانتان پیشرفت میکنند ؟
همه ی تلاش و پیگیری های لازم را انجام میدهم که تعداد دانش آموزانی هم که به دلایلی پیشرفت نداشتند را کمک کنم تا با افتخار همه ی دانش آموزانم در حداقل یک یا دو درس پیشرفت کنند.
به نظرشما کدام یک از آموزه های کانون در رشد و پیشرفت دانش آموزان شما موثر بوده است ؟
قطعا تمام آموزه های کانون در رشد و پیشرفت درسی دانش آموزان تاثیر بسزایی دارد .
من روش مطالعه و جمعبندی بازیابی به جای بازخوانی برای آمادگی آزمون ۱۴آذر (سکوی مقایسه ) را به دانش آموزانم آموزش دادم و به نظرم این روش باعث شد با مرور تست ها بتوانند در این آزمون پیشرفت کنند .
چه منابعی را برای پیشرفت دانش آموزان معرفی کردید ؟
به همه ی دانش آموزانم کتاب پرتکرار را برای حل تمرین تشریحی معرفی میکنم و برای هر هفته شماره سوالاتی که باید حل کنند را به آنها میدهم و دانش آموزان موظف هستند تمرینات حل شده را برای من ارسال کنند .سایر منابع را با توجه به سطح دانش آموز و نیازهایی که دارد پیشنهاد میکنم . و به نظرم یکی از بهترین منابع که همه ی دانش آموزان میتوانند با آن پله پله پیشرفت کنند ،کتاب اول است.
آیا با اولیای دانش آموزانتان در ارتباط هستید ؟
بله قطعا با یکی از اولیا که پیگیر درسی دانش آموزند در ارتباطم .تقریبا هر دوماه یکبار با اولیا تماس میگیرم و گزارش عملکرد دانش اموز را به آنها میدهم و پیشرفت هایی که داشتند بازخورد میدهم و یک گزارش از وضعیت مطالعه دانش آموز از آنها میگیرم .با اولیا در مورد اینکه دانش آموزشان حتما آزمون را حضوری شرکت کند صحبت میکنم و خدا را شکر پیگیری اولیا باعث میشود همیشه درصد حضور بالایی داشته باشم .مورد دیگری که درباره ی آن با اولیا صحبت میکنم ،نتیجه ی آزمون است .به اولیا میگویم روی تراز و رتبه حساس نشوند و قسمت های مختلف کارنامه مثل تعداد سوالات درست ،غلط ،سوالات ساده تر و مشابه امتحان را به همراه دانش آموزشان بررسی کنند .

چه تعدادی از دانش آموزان شما دفتربرنامه ریزی را تکمیل میکنند و شما چگونه پیگیری میکنید؟
من جز پشتیبانانی هستم که در پیگیری دفتربرنامه ریزی جدی هستم و همه ی دانش آموزانم دفتر برنامه ریزی دارند ..بعد از چند هفته که یادگرفتند به صورت روتین همه ی قسمت ها را تکمیل کنند،به سراغ صفحه ۱۸۲ میرویم. با توجه به اینکه تعادل و عدم تعادل مطالعه را به خوبی نشان میدهد، من صفحه ۱۸۲ را بررسی میکنم و بازخورد میدهم .
معمولا سر جلسه آزمون زمان مناسبی دفتربرنامه ریزی را بررسی میکنم و نکاتی که باید بازخورد بدهم مینویسم .
