گفت و گو با پریسا خاتمی پشتیبان مقطع یازدهم از شهرضا

تمام آموزه‌های کانون دررشدوپیشرفت درسی دانش آموزان تاثیر بسزایی داردمن روش مطالعه وجمعبندی بازیابی به جای بازخوانی به دانش آموزانم آموزش دادم وبا مرور تستهابتواننددر این آزمون شرکت کنند

گفت و گو با پریسا خاتمی پشتیبان مقطع یازدهم از شهرضا

نام و نام خانوادگی:پریساخاتمی 

رشته و دانشگاه : شیمی کاربردی _ دانشگاه اصفهان  

عیارکانونی: ۵سال سابقه

 مقطع پشتیبانی : دهم و یازدهم تجربی و ریاضی


مصاحبه گر: ساناز اسلامی


با توجه به اینکه ۷۰درصد دانش آموزان شما پیشرفت داشتند ، عملکرد خودتان را برای رشد و پیشرفت دانش آموزان توضیح دهید. 

من در جلسات اتمام حجت در حضور دانش آموز و اولیا در مورد هماهنگی برنامه کانون و مدرسه و آموزه های کانون صحبت میکنم .و به نظر خودم پیگیری مستمر در مورد اجرای آموزه های کانون باعث پیشرفت دانش آموزان میشود .

من همیشه سعی میکنم با آموزه های کانون مسیر و برنامه ی درست را به دانش آموزان نشان دهم .

 

 

به نظر شما مهم ترین کار یا پیشنهادی که برای پیشرفت دانش آموزان در آزمون ۱۴آذر داشتید چه بود ؟ 

به نظرم بهترین پیشنهادی که به دانش آموزان دادم این بود که برای آمادگی آزمون ۱۴ آذر ،سوالات آزمون ۱۶آبان و آزمون مشابه پارسال را کار کنند .

در جلسه آزمون به سوالات ساده تر و سوالات مشابه امتحانی آزمون توجه کنندو بعد از آزمون تحلیل آزمون را دقیق انجام دهند ‌.

 گفت و گو با پریسا خاتمی پشتیبان مقطع یازدهم از شهرضا

به نظر شما تا سکوی مقایسه ی بعدی (۱۰بهمن) چند در صد دیگر از دانش آموزانتان پیشرفت میکنند ؟ 

همه ی تلاش و پیگیری های لازم را انجام میدهم که تعداد دانش آموزانی هم که به دلایلی پیشرفت نداشتند را کمک کنم تا با افتخار همه ی دانش آموزانم در حداقل یک یا دو درس پیشرفت کنند.

 

 

به نظرشما کدام یک از آموزه های کانون در رشد و پیشرفت دانش آموزان شما موثر بوده است ؟ 

قطعا تمام آموزه های کانون در رشد و پیشرفت درسی دانش آموزان تاثیر بسزایی دارد .

 من روش مطالعه و جمعبندی بازیابی به جای بازخوانی برای آمادگی آزمون ۱۴آذر (سکوی مقایسه ) را به دانش آموزانم آموزش دادم و به نظرم این روش باعث شد با مرور تست ها بتوانند در این آزمون پیشرفت کنند .

 

 

چه منابعی را برای پیشرفت دانش آموزان معرفی کردید ؟

به همه ی دانش آموزانم کتاب پرتکرار را برای حل تمرین تشریحی معرفی میکنم و برای هر هفته شماره سوالاتی که باید حل کنند را به آنها میدهم و دانش آموزان موظف هستند تمرینات حل شده را برای من ارسال کنند .سایر منابع را با توجه به سطح دانش آموز و نیازهایی که دارد پیشنهاد میکنم . و به نظرم یکی از بهترین منابع که همه ی دانش آموزان می‌توانند با آن پله پله پیشرفت کنند ،کتاب اول است.

 

آیا با اولیای دانش آموزانتان در ارتباط هستید ؟ 

بله قطعا با یکی از اولیا که پیگیر درسی دانش آموزند در ارتباطم .تقریبا هر دوماه یکبار با اولیا تماس میگیرم و گزارش عملکرد دانش اموز را به آنها میدهم و پیشرفت هایی که داشتند بازخورد میدهم و یک گزارش از وضعیت مطالعه دانش آموز از آنها میگیرم .با اولیا در مورد اینکه دانش آموزشان حتما آزمون را حضوری شرکت کند صحبت میکنم و خدا را شکر پیگیری اولیا باعث می‌شود همیشه درصد حضور بالایی داشته باشم .مورد دیگری که درباره ی آن با اولیا صحبت میکنم ،نتیجه ی آزمون است .به اولیا میگویم روی تراز و رتبه حساس نشوند و قسمت های مختلف کارنامه مثل تعداد سوالات درست ،غلط ،سوالات ساده تر و مشابه امتحان را به همراه دانش آموزشان بررسی کنند .

 

چه تعدادی از دانش آموزان شما دفتربرنامه ریزی را تکمیل میکنند و شما چگونه پیگیری می‌کنید؟ 

من جز پشتیبانانی هستم که در پیگیری دفتربرنامه ریزی جدی هستم و همه ی دانش آموزانم دفتر برنامه ریزی دارند ..بعد از چند هفته که یادگرفتند به صورت روتین همه ی قسمت ها را تکمیل کنند،به سراغ صفحه ۱۸۲ می‌رویم. با توجه به اینکه تعادل و عدم تعادل مطالعه را به خوبی نشان می‌دهد، من صفحه ۱۸۲ را بررسی میکنم و بازخورد میدهم .

معمولا سر جلسه آزمون زمان مناسبی دفتربرنامه ریزی را بررسی میکنم و نکاتی که باید بازخورد بدهم مینویسم .

Menu