نام و نام خانوادگی: النا صیقلانی
پایه: دهم ریاضی
نام شهر و استان: گیلان- رشت
شغل و تحصیلات مادر : خانه دار-کارشناسی ارشد
شغل و تحصیلات پدر: معاون پژوهشکده بیوتکنولوژی - دکتری بیوتکنولوژی
میانگین تراز: 6687
سالهای حضور در کانون:امسال
چند آزمون شرکت کرده است: 4
مصاحبه گر: مریم تندکار مبارکی
- هدف شما از شرکت در آزمونهای کانون چیست؟
هدف من آمادگی برای کنکور سراسری است.
- مهمترین دستاورد و دلیل موفقیت شما در مهرماه چه بود؟
دلیل موفقیت من مطالعه مستمر، پیوسته و تحلیل آزمونهای قبلی است.
- در آزمونها حضوری شرکت میکنید یا آنلاین؟ چرا؟
حضوری، زیرا به شرایط واقعی نزدیک تر است.
- شما کارنامه آزمون را چه زمانی دریافت می کنید؟ حضوری یا صفحه شخصی؟
کارنامه را عصر همان روز در صفحه شخصی دریافت می کند.
- برای پیشرفت در هر آزمون چگونه برنامه ریزی می کنید؟
با توجه به بودجه بندی کانون مطالعه و تست زنی انجام می دهم.
- روش مطالعه موفق شما در کدام درس است؟ توضیح دهید.
تقریبا برای همه دروس موفق بوده است.
- با توجه به اهمیت امتحانات و معدل، چه برنامه ریزی برای موفقیت در امتحانات مدرسه دارید؟
برنامه ریزی من به صورت مطالعه دقیق و انجام برخی از تست های دروس تخصصی با روش حل تست ها به روش آموزشی است.
- مطابق برنامهی راهبردی حرکت میکنید؟ چگونه برای دو هفته برنامه ریزی میکنید؟
بله، در هفته اول تحلیل آزمون قبلی و تست زنی برای آزمون جدید و در هفته دوم آزمون مشابه پارسال قلم چی را برنامه ریزی می کنم.
- از کدام کارنامه های جعبه ابزارکارنامه استفاده می کنید؟ از هریک چه استفادهای می کنید؟
از کارنامه اشتباهات، پاسخ و نکته مربوط به سوال را در دفتر خود آموز می نویسم و آن را فرا می گیرم.
- از کدام منابع کمک آموزشی کانون استفاده می کنید؟
از کتاب های سه سطحی هندسه، ریاضی و فیزیک اسفاده می کنم.
- دفتر برنامه ریزی دارید؟ تکمیل دفتر چه کمکی به شما میکند؟
بله، در برنامه ریزی برای اختصاص دادن زمان مناسب برای مطالعه هر درس کمک می کند.
- تحلیل آزمون را در چه روزی انجام میدهید؟ روش شما برای تحلیل چگونه است؟
در تمام طول هفته در زمان بندی های مشخص هر درس را بررسی می کنم، تمام سوالات غلط یا درست را بررسی می کنم و نکات مربوط به هرکدام جداگانه یادداشت می کنم.
- منابع و برنامه ای که برای آزمون تشریحی استفاده کردید به چه بود؟
تاکنون در آزمون های تشریحی کانون شرکت نکرده ام.
