مصاحبه با حلما نوچمنی دانش آموز پایه ششم دبستان-قهرمان مهرو آبان

مصاحبه و گفتگو با حلما نوچمنی دانش آموز پایه ششم دبستان قهرمان مهرو آبان

مصاحبه با حلما نوچمنی دانش آموز پایه ششم دبستان-قهرمان مهرو آبان

 

نام و نام خانوادگی: حلما نوچمنی

پایه: ششم ابتدایی

نام شهر و استان: بندرترکمن-گلستان

شغل و تحصیلات مادر: خانه دار

شغل و تحصیلات پدر: کارمند فرودگاه

میانگین تراز:6000

سال‌های حضور در کانون: یکسال کانونی هستم.

چند آزمون شرکت کرده است: 4 آزمون

 مصاحبه گر: مبینا عطائی

 

  1. 1)هدف شما از شرکت در آزمون‌های کانون چیست؟
  2. قبولی در آزمون تیزهوشان

 

  1. 2)مهم‌ترین دستاورد و دلیل موفقیت شما در مهرماه چه بود؟
  2. پیشرفت در تراز –طبق برنامه ریزی پیش می رفتم و مطالعه کافی داشتم.

 

 

  1. 3)در آزمون‌ها حضوری شرکت می‌کنید یا آنلاین؟ چرا؟
  2. حضوری- برای اینکه با جو آزمون آشنایی داشته باشم.

 

 

  1. 4)شما کارنامه آزمون را چه زمانی دریافت می کنید؟ حضوری یا صفحه شخصی؟
  2. روز جمعه-از طریق صفحه شخصی

 

 

  1. 5)برای پیشرفت در هر آزمون چگونه برنامه ریزی می کنید؟
  2. در روزهای دیگه طبق برنامه درسی و در روزهای 5شنبه و جمعه با برنامه ریزی مطالعه می کنم.

 

  1. 6)روش مطالعه موفق شما در کدام درس است؟ توضیح دهید.
  2. ریاضی و علوم-اول مطالعه می کنم و بعد تست می زنم و مرور کردن مطالب درسی مدرسه

 

 

  1. 7)با توجه به اهمیت امتحانات و معدل، چه برنامه ریزی برای موفقیت در امتحانات مدرسه دارید؟
  2. 1)مرور کردن مطالب درسی مدرسه2)مطالعه و تسلط داشتن روی مطالب

 

 

  1. 8)مطابق برنامه‌ی راهبردی حرکت می‌کنید؟ چگونه برای دو هفته برنامه ریزی می‌کنید؟
  2.  بله-فقط روزهای 5 شنبه برای آزمون قلم چی تست می زنم و مطالعه می کنم 150تا تست در روز

 


  1. 9)از کدام کارنامه های جعبه ابزارکارنامه استفاده می کنید؟
  2.  کارنامه اصلی- برای مشاهده تراز و درصد کلی دروس  و هر درس جدا

 

 

  1. 10)از کدام منابع کمک آموزشی کانون استفاده می کنید؟
  2. کتاب آبی و کتاب های هوش و سرعت و دقت

 

  1. 11)دفتر برنامه ریزی دارید؟ تکمیل دفتر چه کمکی به شما می‌کند؟
  2. بله- میزان مطالعه هدفمند و ثبت کارهای انجام شده

 

  1. 12)منابع و برنامه ای که برای آزمون تشریحی استفاده کردید به چه بود؟
  2.  منبع اصلی من کتاب های درسی ام است.

 

 

 

Menu