گفت و گو با محمد پورباقر دانش آموز تراز برتر کانون

گفت و گو با محمد پورباقر دانش آموز تراز برتر کانون قلم چی از نمایندگی گناباد

گفت و گو با محمد پورباقر دانش آموز تراز برتر کانون

نام و نام خانوادگی :محمد پورباقر

 پایه : هشتم

نام شهرو استان: خراسان رضوی_گناباد

شغل و تحصیلات مادر:خانه دار 

شغل و تحصیلات پدر :کفش فروش

میانگین تراز :6800

سال‌های حضور در کانون: 1سال

چند آزمون شرکت کرده است : 4


    مصاحبه گر: نجمه سادات رضازاده 


  ۱ــ  هدف شما از شرکت در آزمون‌های کانون چیست؟

موفقیت وپیشرفت در درس ها و مدیریت زمان در آزمون ها هدف من برای شرکت در آزمون ها است. 

 

۲ــ مهم‌ترین دستاورد و دلیل موفقیت شما در مهر ماه چه بود؟

برنامه ریزی ومطالعه با توجه به بودجه بندی آزمون های کانون

 

۳ــ در آزمون‌ها حضوری شرکت می‌کنید یا آنلاین ؟چرا؟

حضوری فضای رقابتی بهتری ایجاد کرده وموجب تغیب من برای بیشتر خواندن درس ها میشود

 

۴ــشما کارنامه آزمون را چه زمانی دریافت می‌کنید؟ حضوری یا صفحه شخصی؟

17 بعدازظهر همان روز آزمون صفحه ی شخصی

 

۵ــ برای پیشرفت در هر آزمون چگونه برنامه‌ریزی می‌کنید؟

بیشتر تمرکز را برای درسی که نسبت به درس ها ی دیگر خراب کرده ام می گذارم


۶ـ روش مطالعه موفق شما در کدام درس است ؟

علوم ،ریاضی به خاطر بیشتر اهمیت داشتن این دو درس تست های بیشتری از این دو درس میزنم و مطالعه ی بیشتری آن ها را میکنم و سعی کردم در ایام تابستان این دو درس را بیشتر مطالعه کنم


7ــ با توجه به اهمیت امتحانات و معدل, چه برنامه‌ریزی بر موفقیت در امتحانات مدرسه دارید؟

خواندن درس ها با توجه به بودجه بندی آزمون کانون و معمولا روزهای قبل امتحان از کارهایی که تمرکز من را بگیرد مانند گوشی کمتر استفاده میکنم

 

8ــ مطابق برنامه راهبردی حرکت می‌کنید؟ چگونه برای دو هفته برنامه‌ریزی می‌کنید؟

بله، همان روز یا روز بعد از ازمون ازمون را تحلیل کرده و نقاط ضعف و قوت خود را مشخص میکنم و طول هفته روزهایی که بیدارم مانند چهارشنبه تا جمعه آنها را مطالعه مینمایم. 


9ــ از کدام منابع کمک آموزشی کانون استفاده می‌کنید؟

 کتابکارهای کانون و ویدیو های آموزشی

 

۱0ــ تحلیل آزمون را در چه روزی انجام می‌دهید ؟روش شما برای تحلیل چگونه است؟

همان روز آزمون یا روز بعد، سوال های نزده غلط و یا سوالهای درست که شانسی زدم را تحلیل میکنم.

 

 

Menu