گفتگو و مصاحبه با محمد طاها رحیمی قهرمان پیوستگی از فریدونشهر

گفتگو با محمد طاها رحیمی ، شرکت در آزمون‌های قلم چی به صورت حضوری بهتر است

گفتگو و مصاحبه با محمد طاها رحیمی قهرمان پیوستگی از فریدونشهر

 

نام و نام خانوادگی: محمد طاها رحیمی

پایه: یازدهم انسانی

نام شهر و استان: فریدونشهر - اصفهان

شغل و تحصیلات مادر: خانه دار – لیسانس روانشناسی

شغل و تحصیلات پدر: کارمند اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی- دیپلم

میانگین تراز:6250

سال‌های حضور در کانون: یک سال

چند آزمون شرکت کرده است:11 آزمون

مصاحبه گر : فاطمه رحیمی


  1. هدف شما از شرکت در آزمون‌های کانون چیست؟

رسیدن به هدف و پذیرفته شدن در رشته مورد علاقه ام در کنکور

  1. مهم‌ترین دستاورد و دلیل موفقیت شما در مهرماه چه بود؟

روش صحیح تست زدن

 

  1. در آزمون‌ها حضوری شرکت می‌کنید یا آنلاین؟ چرا؟

در آزمون ها حضوری شرکت می کنم-زیرا شرکت در آزمون سراسری به صورت حضور می باشد نه آنلاین.

 

  1. شما کارنامه آزمون را چه زمانی دریافت می کنید؟ حضوری یا صفحه شخصی؟

بعدظهر روز آزمون در صفحه شخصی خود نتیجه را دریافت می کنم.و در اسرع وقت برای گرفتن کارنامه به دفتر نمایندگی مراجعه می کنم.

 

  1. برای پیشرفت در هر آزمون چگونه برنامه ریزی می کنید؟

سعی می کنم با برنامه ریزی دقیق و زحمت بیشتری نسبت به سالهای قبل امتحانات را با موفقیت بگذرانم.

 

  1. مطابق برنامه‌ی راهبردی حرکت می‌کنید؟ چگونه برای دو هفته برنامه ریزی می‌کنید؟ 

بله .هفته اول مطالعه و هفته دوم تست کارمی کنم. 

 

  1. از کدام کارنامه های جعبه ابزارکارنامه استفاده می کنید؟ از هریک چه استفاده‌ای می کنید؟

از کارنامه اصلی در روز آزمون استفاده می کنم – رتبه و تراز را ارزیابی می کنم.

 

  1. از کدام منابع کمک آموزشی کانون استفاده می کنید؟

از کتابهای سه سطحی – آبی و پرتکرار

 

  1. با توجه به دستاورد تابستان ، چه تصمیماتی برای نیم سال اول گرفته اید؟

باتوجه به وقت کمتر برای تست زدن سعی می کنم بیشتر به سوالات و امتحانات مدرسه تمرکز داشته باشم.

 

  1. تحلیل آزمون را در چه روزی انجام می‌دهید؟ روش شما برای تحلیل چگونه است؟

در طول هفته


  1. منابع و برنامه ای که برای آزمون تشریحی استفاده کردید به چه بود؟

کتابهای مدرسه ، کمک آموزشی و پرتکرار

 

  1. برنامه شما برای شروع سال تحصیلی چیست؟

تلاش و مطالعه با کیفیت.

Menu