نام و نام خانوادگی: زهرا شاهرضایی
مقطع: یازدهم انسانی
میانگین تراز: 6000
سال های حضور در کانون: دو سال
شغل و تحصیلات مادر: فوق لیسانس - خانه دار
شغل و تحصیلات پدر: مهندسی مکانیک - کارمند
مصاحبه گر: مبینا خواجه خانی
چند سال و چه سال هایی دانش آموز کانون بودید؟
من به مدت دو سال است که عضو کانون هستم و در تمام آزمون هایم به طور مرتب شرکت می کنم و از سال دهم تصمیم گرفتم در آزمون های برنامه ای قلم چی شرکت کنم .
از نظر شما ، تاثیر استفاده از برنامه راهبردی آزمون ها چگونه است ؟
استفاده از برنامه راهبردی آزمون ها باعث می شود که تمام دروس در برنامه درسی ما باشد و هیچ درسی بدون مرور نباشد .
به طور میانگین در هر آزمون تعداد اشتباه چندتا می باشد؟ آیا راهکاری برای کاهش تعداد اشتباهات به کار برده اید؟
معمولا حدود 5 اشتباه دارم ، برای کاهش اشتباهاتم در هر آزمون تلاش می کنم با کیفیت تر درس بخوانم و ساعت مطالعه ام را افزایش دهم .
از کدامیک از کتاب های کانون استفاده می کنید ؟
من از کتاب های آبی قلم چی استفاده می کنم و برای هر روز تست حل می کنم و در پروژه تابستان ، از کتاب تابستان استفاده می کردم .
ساعت مطالعه شما حدودا در روز چقدر است؟ لطفا ساعت مطالعه خود را در روزهای تعطیل و روزهایی که به مدرسه می روید را ذکر کنید ؟
من در روزهایی که مدرسه می روم ساعت مطالعه ام حدود 4 الی 5 ساعت است و در روزهای تعطیل حدودا 7 ساعت مطالعه می کنم .
در کدام درس عملکرد بهتری دارید؟کدام درس نقطه قوت شما می باشد و کدام درس نقطه ضعف؟
من در دروس عربی و منطق عملکرد بهتری دارم و در درس ریاضی خوبم اما در درس روان شناسی نیاز به تلاش بیشتری دارم .
آیا از دفتربرنامه ریزی استفاده می کنید ؟ اگر پاسخ تان بله است چه تاثیری برای شما داشته است ؟
بله معمولا از دفتر برنامه ریزی برای افزایش ساعت مطالعه ام استفاده می کنم .
تحلیل آزمون ها را کی و چگونه9 انجام می دهید ؟
من تحلیل و بررسی آزمون را از روی پاسخنامه انجام می دهم و تمام سوالات را بررسی می کنم .
شما در آزمون ها معمولا حضوری شرکت می کنید یا آنلاین ؟ چرا ؟
من معمولا در آزمون ها به طور حضوری شرکت می کنم زیرا با تمرکز و توجه بیشتری در آزمون شرکت می کنم .
اگر بخواهید یک نکته موثر که باعث پیشرفت شما شده است رو ب دوستان خود بگویید چه خواهد بود؟
من برای هر روز برنامه ریزی می کنم و در برنامه ام ، برای هر درس زمان می گذارم .
