نام و نام خانوادگی: کارزان صدیقی
پایه تحصیلی: ششم
شهر و استان: مریوان – کردستان
میانگین تراز: ۵۱۰۰
مدت عضویت در کانون: یک سال
تعداد آزمونهای شرکتکرده: ۹ آزمون
شغل و تحصیلات مادر: خانهدار
شغل و تحصیلات پدر: شغل آزاد
مصاحبه گر : بهروز تبوراک
چگونه با کانون آشنا شدید؟
از طریق رسانههای جمعی با کانون آشنا شدم.
دستاورد شما از شرکت در آزمونها چه بود؟
توانستم آزمونها را شبیهسازی کنم و استرسم را کاهش دهم.
آیا و مشابه پارسال شرکت میکردید؟ چرا؟
بله، چون باعث تمرین بیشتر و آمادگی بهتر میشد.
مطابق برنامه راهبردی درس میخواندید؟
بله، برنامهریزی منظم داشتم.
کدام درسها نقطه قوت شماست؟ روش مطالعهتان چگونه بود؟
هوش تصویری؛ برای درسهایی که ضعیف بودم، بیشتر تمرین میکردم.
درسی بوده که ابتدا ضعیف بودید اما با تغییر روش، آن را به نقطه قوت تبدیل کردید؟
بله، هوش کلامی را با تمرین بیشتر تقویت کردم.
روزی چند ساعت درس میخواندید؟ چند درصد زمان را به تستزنی اختصاص میدادید؟
روزانه حدود ۳ ساعت مطالعه داشتم و ۸۰٪ زمانم را به تستزنی اختصاص میدادم.
دفتر برنامهریزی داشتید؟ چه کمکی به شما کرد؟
بله، باعث شد وقت کافی برای انجام سایر کارها داشته باشم.
چرا با وجود قبولی در آزمون تیزهوشان، پیوستگی خود را به آزمونها حفظ کردید؟
چون دلیل قبولیام، شرکت در همین آزمونها بود.
روش شما برای تحلیل آزمون چگونه بود؟
تستها را دوباره حل میکردم و تستهای غلط را با پاسخنامه بررسی میکردم.
برنامه شما برای دوره امتحانات چیست؟
در زمان امتحانات، بیشتر تست حل میکردم.
از چه زمانی برای آزمون تیزهوشان مطالعه را شروع کردید؟
حدود یک سال قبل از آزمون.
منابع مورد استفاده برای استعداد تحلیلی؟
هوش کلامی، غیرکلامی، سرعت و دقت، و ۱۲ آزمون.
منابع مورد استفاده برای استعداد تحصیلی؟
کتابهای پرتکرار.
روش مطالعه کتابها چگونه بود؟
ابتدا درسنامه را میخواندم، سپس تستها را حل میکردم و در نهایت از پاسخنامه استفاده میکردم.
آیا منابع را چند بار مطالعه کردید؟
تا زمانی که کامل متوجه شوم، مطالعه را ادامه میدادم.
چگونه بین استعداد تحلیلی و تحصیلی تعادل ایجاد کردید؟
هر روز بهطور مساوی برای هر بخش وقت میگذاشتم.
برنامه شما در دوران جمعبندی چگونه بود؟
تستها را با تحلیل حل میکردم.
آیا در آزمونهای طرح ۳+۳ شرکت کردید؟
بله.
