نام و نام خانوادگی: علی مهدی رمضانی
پایه: دوازدهم تجربی و در آزمون های زبان خارجه ثبت نام کرده ام
نام شهر و استان: شادگان - خوزستان
شغل و تحصیلات مادر: کارشناس - معاون دبستان
شغل و تحصیلات پدر: کارشناس ارشد - معلم ابتدایی
سالهای حضور در کانون: 2 سال
چند آزمون شرکت کرده اید: 40 آزمون
مصاحبهگر: جعفر انصاریان
هدف شما از شرکت در این تعداد آزمون چه بود؟
هدف من تسلط بر مطالب و دانستن نقاط ضعف و قوت خودم و اکیدا هدف اولم قبولی در کنکور سراسری در رشتهی مد نظر خودم که فرهنگیان است.
آیا تا کنون پیشرفت درسی داشتیه اید؟ درچه درسی با چه روشی؟
بله، در قسمتهای مختلف مثل مکالمه با تمرین و تست زیاد پیشرفت کردم و چون تمرکز من بیشتر بر روی درسهای عمومی مثل فارسی و دینی است این درسها را با استفاده از تست زیاد همگام بودن با آزمونها پیشرفت خوبی داشتم.
دلیل شرکت شما در آزمون های هدیه، هدفگذاری و مشابه پارسال چه بود؟
دلیل شرکت من در آزمونهای هدیه هدفگذاری و مشابه پارسال پیدا کردن نقات ضعف و قوت خودم و برطرف کردن آنها برای آزمونهای اصلی و در نهایت کنکور است.
پیوستگی در آزمونها چگونه توانست باعث پیشرفت شما شود؟
پیوستگی باعث شد به صورت مداوم تلاش کنم که رتبه و ترازم بهتر و یادگیری کامل تری داشته باشم و با نقاط ضعف و قوت خودم آشنا شوم و به صورت مستمر خودم را برای کنکور آماده کنم.
آیا در آزمونها به صورت حضوری شرکت میکنید؟چرا؟
بله، چون همیشه میخواهم پیشرفت و یا پس رفت خودم را بدانم وحضور در آزمونها اثر بیشتری در تمرکز و شبیه سازی به کنکور دارد.
مطابق برنامهی راهبردی حرکت میکنید؟ چگونه برای دو هفته برنامهریزی میکنید؟
بله مطابق برنامهی راهبردی برنامهریزی میکنم، با شخصی سازی برنامهی راهبردی و استفاده از راهنماییهای پشتیبانم برای این دو هفته برنامهریزی میکنم .

دفتر برنامه ریزی دارید؟ تکمیل دفتر چه کمکی میکند؟
بله، باعث ایجاد انگیزه و پیدا کردن نقاط قوت و ضعف میشود و برنامهام را مرتب میکند.
تکنیکها و روشهای مدیریت زمان را ، تمرین و استفاده میکنید؟
با استفاده از روشهای ضربدر منفی و زمانهای نقصانی سعی میکنم مدیریت زمان را در آزمونها تمرین کنم.
از کدام کتابهای کانون استفاده میکنید؟چرا؟
کتاب منحصرا زبان آبی زبان کانون، چون کتاب کاملی است و برای دروس تجربی که رشتهی مدرسهام است از کتابهای پرتکرار استفاده میکنم .
تحلیل آزمون را چه زمانی و چگونه انجام میدهید؟
روز بعد از آزمون و با نوشتن سوالات غلط و نزده و گاهی وقتها برای اطمینان و ثبت معلومات حتی سوالات صحیح را شناسایی میکنم و در قسمتهایی که یادگیری ناقص داشتم تحلیل آزمون را انجام میدهم.
با آغاز نیم سال دوم چه تغییراتی در برنامه و یا روشهای مطالعهتان ایجاد کردید؟چرا؟
ساعت مطالعهام بیشتر و برنامهی فشردهتری دارم، به طور مستمرتر درس میخوانم .
برنامه شما برای دوران طلایی عید چیست؟
مرور و جمع بندی بوده، با استفاده از استراتژیهای خاص خودم سعی در بهبود آزمونها و شیوهی مطالعهام کردم.
از چه ابزارهایی در دوران طلایی عید استفاده میکنید؟چرا؟
از کتابهای درسی و فیلمهای آموزشی استفاده کردم که باعث ایجاد تجربهی یادگیری بهتر و اثرگذار تر شد.
