مصاحبه با ثنا اسکندری عضو باشگاه 500 تایی‌ها از پرند

بعد از ظهر هر آزمون با استفاده از دفترچه پاسخ‌نامه آزمون را تحلیل میکنم، نقاط ضعف و قدرت خودم را میشناسم و نقاط قوت خودم رو تقویت میکنم.

مصاحبه با ثنا اسکندری عضو باشگاه 500 تایی‌ها از پرند

نام و نام خانوادگی: ثنا اسکندری

پایه و رشته تحصیلی: ششم ابتدایی

نوع مدرسه: دولتی

نام شهر و استان: تهران پرند

شغل و تحصیلات پدر: مهندس کشاورزی کارمند بخش خصوصی

شغل و تحصیلات مادر: فوق دیپلم حسابداری خانه‌دار

تعداد سال های حضور در کانون: ده ماه


مصاحبه گر: علی ندایی



1-  چطور با کانون آشنا شدید؟ 

مادرم در سال‌های قبل در آزمون‌های قلم‌چی شرکت میکردند و از این طریق با قلم‌چی آشنا شدم.


2. هدفتان از ثبت نام در کانون و شرکت در آزمون‌ها چه بوده؟

چون در شهر ما مدرسه خوبی نبود من دوست داشتم در مدرسه خوب یا همون مدرسه تیز هوشان درس بخونم و یاد گیری تست زنی و مدیریت زمان در جلسه آزمون تیزهوشان


3. چند سال کانونی بودید؟

ده ماه


4. از چه پایه‌ای آزمون دادن را شروع کردید؟

ششم ابتدایی


5. از کدام خدمات آزمون بیشتر استفاده کرده یا می‌کنید؟

 آزمون، کتاب


6. سر جلسه آزمون چطور زمان را مدیریت می‌کنید؟

در طی این ده ما که در آزمون‌ها شرکت میکنم به تدریج توانستم زمام را مدیریت کنم و به این نتیجه رسیدم هر زمان که مطالعه و تسلط به مباحث ازمون را داشتم خیلی بهتر توانستم آزمون را مدیریت کنم.


7.برای بعد از ظهر روز آزمون چه برنامه‌ای دارید؟

بعد از ظهر هر آزمون با استفاده از دفترچه پاسخ‌نامه آزمون را تحلیل میکنم، نقاط ضعف و قدرت خودم را میشناسم و نقاط قوت خودم رو تقویت میکنم.


8.چطور از کتاب خود‌آموز( دفتر نکات) استفاده میکنید؟

من نکات سوال‌هایی را که اشتباه جواب داده‌ام مینویسم و در روز قبل از آزمون بیشتر روی آنها تمرکز میکنم.


9.علت اصلی افزایش تمرکزتان در حین آزمون دادن چیست؟

عادت کردن به محیط آزمون و آشنایی با انواع سوالات در طی این چند ماه و تحلیل آزمون


10. چه توصیه‌ای برای دانش آموزانی که در شرایط خودت هستند دارید؟

من درس خوندن رو به صورت هدفمند انجام میدم و توصیه‌ام این هستش که درس خواندن رو به صورت هدفمند انجام بدهند همیشه یک برنامه ریزی منظم داشته باشند و به صورت پیوسته و با کیفیت بیشتری درس بخوانند.


مصاحبه با ثنا اسکندری عضو باشگاه 500 تایی‌ها از پرند


 

Menu