گفتگو با مهشید امیدی؛ قهرمان پیوستگی دوازدهم تجربی از فومن

در درس زیست کتاب درسی را زیاد مطالعه کردم و با کمک گرفتن از یک استاد خوب در این درس مفاهیم را به خوبی آموزش دیدم که دسته بندی‌های مناسبی را به من ارایه کردند تا درس زیست را بهتر یاد بگیرم.

گفتگو با مهشید امیدی؛ قهرمان پیوستگی دوازدهم تجربی از فومن

نام و نام خانوادگی: مهشید امیدی

پایه: دوازدهم تجربی

نام شهر و استان: فومن – استان گیلان

شغل و تحصیلات مادر: کارشناس اتاق عمل - لیسانس

شغل و تحصیلات پدر: مهندسی کشاورزی – فوق لیسانس

میانگین تراز: 6300

معدل: 19

تعداد سال‌های حضور در کانون: 2 سال


مصاحبه‌گر: مریم قویدل

 

هدف شما از شرکت در این تعداد آزمون چه بود؟   

می خواستم که محیط آزمون را برای خودم شبیه سازی کنم و خودم را محک بزنم.

 

آیا در نیم سال اول پیشرفت درسی داشتید؟

بله، در درس زیست کتاب درسی را زیاد مطالعه کردم و با کمک گرفتن از یک استاد خوب در این درس مفاهیم را به خوبی آموزش دیدم که دسته بندی های مناسبی را به من ارایه کردند تا درس زیست را بهتر یاد بگیرم. 

 

  1. دلیل شرکت شما در آزمون‌های هدیه، هدفگذاری و مشابه پارسال چه بود؟
  2. در آزمونهای مشابه پارسال شرکت می کنم تا یک آزمون قبل از آزمون اصلی داده باشم و مطالب را مرور کنم.

 

  1.  
  2. شرکت در این آزمون‌ها چه تاثیری بر وضعیت درسی شما در مدرسه داشت؟
  3. چون با خواندن مداوم سعی می کنم که به برنامه راهبردی نزدیک باشم تاثیر مثبتی در روند درسی مدرسه ام نیز دارد.

 

مطابق برنامه‌ی راهبردی حرکت می‌کنید؟

  1. بلی، سعی می کنم هرجور شده علاوه بر مباحثی که از استادهای آنلاین آموزش می بینم خودم را به برنامه نزدیک کنم.

 

دفتر برنامه ریزی دارید؟ 

بله، در برنامه ریزی کوتاه مدت روزانه به من کمک می کند.

 

  1. تحلیل آزمون را چگونه انجام می‌دهید؟
  2. اگر سوالی را حل نکرده باشم و یا غلط زده باشم ابتدا سعی می کنم خودم آن را دوباره حل کنم و سپس پاسخ آزمون ها را ببینم.

 

  1. نقش آموزشی خانواده، بالاخص پدر و مادر در این سال‌ها چگونه بود؟  
  2. حمایت های روحی و روانی آنها کمک زیادی به آرامش داشتن من می کند. 
Menu