فاطمه فرهادی، رتبهی ۲۸ هنرمنطقهی ۲، دانشجوی رشته موسیقی دانشگاه هنر تهران
سعی کردم ساعت مطالعهام در ایام نوروز تغییر چندانی با قبل پیدا نکند. تغییر شاخصی که در ایام نوروز داشتم این بود که میزان مرور از میزان یاد گرفتن مطالب جدید پیشی گرفت. از اسفند به بعد احساس خستگی خیلی زیادی داشتم برای همین ترجیح دادم در دوران نوروز به جای زیاد درس خواندن، مفید درس بخوانم و با توجه به آزمونها مباحثی را که مشکل دارم، دقیق تر مطالعه کنم.
در نتایج دو آزمون دوره طلایی مقداری افت داشتم که از فشار و خستگی زیاد نشات میگرفت ولی سعیام بر این بود که فشار بیش از حد به خودم نیاورم چون باعث عدم پیوستگی در درس خواندنم میشد. میدانیم که حفظ پیوستگی خیلی نکته قابل توجهی است باید حفظ شود.
روال کاری من در نوروز به این صورت بود که کنکورهای سالهای گذشته را کار میکردم، نکته و تست شرکت میکردم و تستهایی که قبلاً زده بودم را چند بار مرور کردم. همین کارها باعث پیدا کردن نقاط ضعفم میشد. سعی کردم مباحثی که در طول سال ضعف بیشتری داشتم را بخوانم و برای تثبیت نقاط قوتم، برای این مباحث تست کار میکردم.