مجموعه کتاب‌های برگزیده_تسلط بر جزئیات

گاهی ممکن است که تلاش زیادی برای کاری انجام دهیم ولی نتیجه درخشانی کسب نمی‌کنیم. معضل اصلی ما، در عدم توانمندی یا بی­‌استعدادبودن­مان نیست. بلکه مشکل اینجاست که راز و رمز­های یادگیری را بلد نیستیم.

مجموعه کتاب‌های برگزیده_تسلط بر جزئیات

سلام...


گاهی ممکن است که تلاش زیادی برای کاری انجام دهیم ولی نتیجه درخشانی کسب نمی کنیم.

معضل اصلی ما، در عدم توانمندی یا بی­‌استعدادبودن­مان نیست. بلکه مشکل اینجاست که راز و رمز­های یادگیری را بلد نیستیم. 

ما قصد داریم روزانه خلاصه ای از کتاب های برگزیده دنیا در مورد یادگیری را در اختیار شما قرار دهیم.


معرفی کتاب تسلط بر جزئیات


مغز ما به صورت پیوسته در حال تغییر است و در این میان، اگر ما از مسیر یادگیری چیزهای جدید، آن را وادار به تمرین­‌کردن نکنیم، در ایجاد ارتباطات عصبی جدید شکست می‌­خوریم، ارتباطات عصبی که ما برای ایفای صحیح وظایف و مسئولیت­‌های خود، به آنها نیاز داریم. 


بنابراین، از آنجایی که تکنیک «تسلط بر جزئیات»، بر یادگیری چیزهای کوچک­تر تمرکز می­‌کند، راهی عالی برای تمرین منظم مغز است که باعث رشد آن و بازسازی و تقویت ارتباطات عصبی می‌شود. این تکنیک همچنین فرایند اتخاذ یک سبک زندگی چندبعدی را برای شما تسهیل خواهد کرد و این به معنای به­‌کارگیری سبک زندگی خاصی است که شما را به صورت مستمر، در مسیر یادگیری مهارت­های مختلف قرار می­دهد. بدین شکل در ابعاد مختلف زندگی، به فردی آگاه، توانمند و ماهر تبدیل می‌­شوید و به شکل بهتری می­توانید جنبه­‌های مختلف زندگی خود را مدیریت کنید.


خیلی از افراد با انگیزه­‌ی زیادی به سمت آرزوها و اهداف خود گام بر می­‌دارند و در مراحل اولیه، پشتکار و تلاشی شگفت‌­انگیز را نیز از خود بروز می‌­دهند. اما به مرور، در پی مواجهه با شکست‌­ها و ناکامی‌­ها و همچنین عدم تجربه­‌کردن موفقیت­‌های بزرگ ناامید و دلسرد می‌­شوند و برای همیشه آرزوها و هدف بزرگ خود را کنار می­‌گذارند.


اما آیا راهی وجود دارد که بتوانیم امید، انگیزه و اشتیاق خویش را به صورت درازمدت حفظ کنیم و همچنان با قدرت و اراده­ای قوی، در مسیر پیشرفت­های بزرگ گام برداریم؟

بله، پاسخ مثبت است و خوشبختانه تکنیک­‌های مختلفی برای تحقق این مهم وجود دارد. کتاب ارزشمند «تکنیک­های یادگیری» یکی از مراجع کاربردی برای یادگیری روش­های یادگیری سریع­تر و کارآمدتر با استفاده تکنیک «تسلط بر جزئیات» است. این کتاب، ضمن معرفی مراحل شش­‌گانه تکنیک تسلط بر جزئیات که می­توانید از آن در ارتباط با یادگیری هر حرفه یا هنری استفاده کنید، با مثال‌­ها و مصداق­‌هایی ملموس، شما را با چگونگی اجرایی­‌کردن این تکنیک در زندگی­تان آشنا می­کند. 

 

Menu