کتاب آبی مکانیک خودرو کنکور هنرستان - پایه دوازدهم

کتاب آبی مکانیک خودرو، شامل سه درس از درس‌های شایستگی فنی رشته مکانیک خودرو در پایه دوازدهم هنرستان می‌باشد. این کتاب، 50 پیمانه 10 سؤالی دارد که در مجموع شامل 500 سؤال چهارگزینه‌ای (تست) است.

کتاب آبی مکانیک خودرو کنکور هنرستان - پایه دوازدهم

محتوای درسی کتاب آبی مکانیک خودرو

این کتاب، شامل سه درس از خوشه درس‌های شایستگی فنی رشته مکانیک خودرو در پایه دوازدهم هنرستان می‌باشد. این درس‌ها عبارت‌اند از:
     1- دانش فنی تخصصی
    2- تعمیرات سیستم سوخت و جرقه
    3-تعمیرات سیستم های برقی خودرو

هر یک این درس‌ها، مانند درس‌های دیگر شایستگی و کارگاهی هنرستان‌ها، داری پنج پودمان (فصل) است. در این کتاب، هر پودمان از کتاب درسی با توجه به محتوای مطالب و مباحث ارائه شده به یک یا چند پیمانه تبدیل شده و در هر پیمانه، یک درس‌نامه کاربردی با پوشش مناسب مباحث درسی و نکته‌های مهم، قرار داده شده است. شیوه تدوین درس‌نامه‌ها به گونه‌ای است که مباحث مرتبط با همه سؤال‌های چهارگزینه‌ای هر پیمانه را به طور کامل پوشش دهد و عملاً نیازی به مراجعه به کتاب درسی نباشد؛ گرچه دانش‌آموزان برای اطلاعات بیش‌تر و تکمیلی می‌توانند به کتاب درسی هم مراجعه کنند. 

 درخت‌های دانش

در ابتدای هر درس این کتاب، یک درخت دانش وجود دارد که عنوان پودمان‌ها و چیدمان پیمانه‌های هر پودمان در آن مشخص شده است. 

500 سوال چهارگزینه‌ای با پاسخ‌های تشریحی

کتاب آبی مکانیک خودرو 50 پیمانه 10 سؤالی دارد که در مجموع شامل 500 سؤال چهارگزینه‌ای (تست) است و پاسخ تشریحی همه سؤالات در انتهای کتاب آمده است. در تألیف سؤالات، از تیپ‌های گوناگون طراحی سؤال در سطوح مختلف استفاده شده است که تا حد امکان، دانش‌آموزان آمادگی کافی برای پاسخ‌گویی به امتحانات داخلی هنرستان و هم‌چنین سؤالات کنکور را داشته باشند. بخشی از سوالات این کتاب، سوالات انتخابی از آزمون‌های کانون است. 

سوالات کنکور سراسری 

در این کتاب، سؤالات برگزیده شده از کنکورهای سراسری مکانیک خودرو، متناسب با مبحث مرتبط با هر سؤال در پیمانه‌های مورد نظر، گنجانده شده است. در بخش ضمیمه انتهای کتاب، سؤالات کنکور سراسری مکانیک خودرو سال 1399 به صورت جداگانه با پاسخ تشریحی آورده شده است.

این کتاب برای کدام دانش آموزان هنرستانی مناسب است؟

این کتاب، برای هنرجویان و داوطلبان کنکور رشته‌ مکانیک خودرو (چه فنی و حرفه‌ای و چه کاردانش) قابل استفاده و مفید می‌باشد.




 کتاب آبی مکانیک خودرو کنکور هنرستان - پایه دوازدهم

قیمت: 135000 تومان

سفارش اینترنتی از سایت کانون بوک

Menu