چرا غذای مادربزرگ‌ها خوشمزه‌تر است؟

چرا غذای مادرها و مادربزرگ‌های ما، خوشمزه و لذیذ است؟ مادربزرگ‌ها برای یک میهمانی، چهره‌ی تک‌تک بچه‌ها و نوه‌ها را تصور می‌کنند و با علاقه‌ای فراوان کارها را انجام می‌دهند.

چرا غذای مادربزرگ‌ها خوشمزه‌تر است؟

برای موفقیت از همین حالا شروع کنید


چرا غذای مادرها و مادربزرگ‌های ما، خوشمزه و لذیذ است؟ مادربزرگ‌ها برای یک میهمانی، چهره‌ی تک‌تک بچه‌ها و نوه‌ها را تصور می‌کنند و با علاقه‌ای فراوان کارها را انجام می‌دهند. آن‌ها هر موادی که برای غذایشان لازم دارند در زمان مناسب تهیه می‌کنند. هر کاری که با علاقه انجام شود، به بهترین نحو، انجام می‌شود. دانش‌آموزان دهم و یازدهم نیز، برای رسیدن به هدفی که در سال کنکور دارند، تلاش می‌کنند. آن‌ها  در زمان مناسب مطالب را در عمق ذهن خود پایه‌ریزی می‌کنند. مخصوصاً اکنون که به امتحانات نزدیک می‌شوند، هر اندازه مطالعه و مرور بهتری داشته باشند، با شور و هیجانی چند برابر، به استقبال تابستان خواهند رفت. 

نکته‌ی مهم دیگری که در لذیذ بودن غذا وجود دارد، این است که مادربزرگ تهیه‌ی غذا را از صبح شروع می‌کند،  تا آرام‌آرام به طعم بی‌نظیر آن در ظهر برسد. دانش آموزان دهم و یازدهم نیز باید  درس‌ها را عالی مطالعه کنند و آرام‌آرام عمیق‌خوانی، نکته‌برداری و تمرین تستی داشته باشند. زیرا اگر همه‌ی کارها را برای سال دوازدهم بگذارند، نتیجه‌ی کار، یک غذای حاضری است که هرگز طعم غذای جاافتاده‌ی مادربزرگ را نخواهد داشت! رمز موفقیت دانش‌آموزان دهم و یازدهم در آینده، توجه به این نکته‌ی مهم است.

Menu