جلسه سراسری هنرستان 11اسفند 93

با گزارش لحظه به لحظه جلسه سراسری هنرستان با ما همراه باشید....

جلسه سراسری هنرستان 11اسفند 93

جلسه سراسری هنرستان

11 اسفند 93

در ابتدای جلسه عکس مدیرانی که تحت پوشش آن ها فقط دانش آموزان هنرستان است گرفته شد که در زیر آورده شده است:

کانون فرهنگی آموزش قلم چی

عکس خاص مدیران هنرستان

از راست به چپ ردیف پایین: یگانه حاجی آبادی(گرگان)- اکرم قلعه نویی( اسلامشهر)- فرزانه علی عسگری(شهرضا دختر)- حلیمه مظاهری پور(گنبد)- مریم میرزایی( آبیک)-معصومه جهاندیده( شهر قدس)- لیلا واحدی( تبریز)-فاطمه مردعلی(قزوین)-مریم اسدی(مشیریه)- پونه افشارزاده (بم)- مهرخ ربیعی( اراک)

از راست به چپ ردیف بالا: محمدجواد امینی فر(ازنا)-محمود نظری(ملایر)-غضنفریان(محلات)-علی جباری(تنکابن)-باقر نصراللهی(ماکو)- پویا بالایی(رشت)- یوسف غفاری(قروه)- علیرضا باقری(کرج پسر)- علی سنجر(آران و بیدگل)-احسان یوسفی( مشهد پسر)- سید سعید قره یالی(شاهین شهر)- بهنام استواری(شهرضا پسر)

پیشرفت درسی

اولین آیتم بررسی پیشرفت درسی دانش آموزان هنرستانی در نیم سال اول است که در صدر این گزارش پارس آباد مغان، مراغه، سبزوار، مشیریه، دزفول، تنکابن، مریوان، ارومیه1، خوی، یاسوج و زرند قرار دارند که کارویژه خودشان را به شرح زیر بیان کردند:

پارس آّباد مغان (مدیر هنرستان حاضر در جلسه 6سال است که باکانون و 1 سال در زمینه هنرستان همکاری دارد):

    • معرفی کتاب های قهوه ای و زرد عمومی به دانش آموزان (ایشان این موفقیت را بیشتر تاثیر کتاب های تست خصوصا کتاب های قهوه ای می دانند)

    • رصد دانش آموزان در هر آزمون با توجه به این که آن ها هر آزمون رشد می کردند.

سبزوار (مدیر حاضر حدود 2 سال و نیم است که در زمینه هنرستان فعالیت دارد):

  • برای اولین بار از خود دانشجویان هم رشته ای هنرستان به عنوان پشتیبان کمک گرفتیم

  • برگزاری اجباری کلاس رفع اشکال حداقل برای دروس عمومی

  • بررسی رایگان آزمون بعدازظهر جمعه ها به مدت حداقل 2 ساعت و پرداخت هزینه پشتیبان توسط کانون.

تنکابن (مدیر حاضر ده سال است که در زمینه هنرستان فعالیت دارند و معتقدند رشد تراز فقط محدود به این گروه نیست و در زمینه‌های دیگر نیز رشد داشته اند):

  • نداشتن تغییر پشتیبان

  • برقراری ارتباط صمیمی با دانش آموزان

  • جلسات اتمام حجت و 5 نفره قوی و حضور علاقمندانه اولیا و دانش آموزان به این جلسات

مشیریه (مدیر حاضر اولین سالی است که در زمینه هنرستان فعالیت دارند):

  • برنامه ریزی شخصی و تعیین میزان حجم مطالعه از کتاب درسی و میزان تست از هر کتاب برای هر دانش آموز

  • شرکت دانش آموزان در کلاس رفع اشکال

  • هدف گذاری چند تا از ده برای دانش آموزان

مریوان (مدیر حاضر سال اول است که در زمینه هنرستان فعالیت دارند):

  • تحلیل هر آزمون به همراه اولیا ترجیحا جمعه هر آزمون با تمرکز بر نقاط قوت و شناخت ضعف و تمرکز روی آن‌ها.

  • برنامه ریزی

  • استفاده از کتاب های هنرستان

ارومیه 1 (مدیر حاضر نزدیک 13 سال در زمینه هنرستان فعالیت دارند)

  • استفاده از تجربه شخصی خودشان (مبحث شناسی به ایشان در قبولی در رشته گرافیک دانشگاه سراسری کمک کرده بود و این تجربه موفق را به دیگران انتقال می‌کردند)

  • کمک گرفتن از پشتیبان های تخصصی قوی

  • استفاده از برنامه ریزی

  • توجه به دروس عمومی که هنرستانی ها غالبا به آن توجه نمی کنند.

خوی (مدیر حاضر 2سال در زمینه هنرستان فعالیت دارند):

  • توجه و تمرکز روی همه آموزه های کانون

  • هدف گذاری برای حاضران و هدفگذاری تلفنی برای کسانی که جلسه بررسی آزمون نیامده بودند و تعیین تمرین از کتاب های کانون

  • پیگیری از تمام آموزه ها

کانون فرهنگی آموزش قلم چی

مدیران هنرستان که در پیشرفت درسی دانش آموزان خود موفق بودند

از راست به چپ: شبنم ولی پور(خوی)- مینا حسامی( ارومیه)- شیوا فتاحی( مریوان)- مریم اسدی(مشیریه)- علی جباری(تنکابن)- حمید کوشکی(سبزوار)- امینه قدیمی(پارس آباد)

تماس پشتیبان ها

از مهم ترین و ابتدایی ترین خدمات کانون تماس پشتیبان با دانش آموزان است. در این راستا از نمایندگانی که در صدر این گزارش هستند عکس گرفته شد.

کانون فرهنگی آموزش قلم چی

بهترین های هنرستان در زمینه تماس با دانش آموز

ردیف بالا از راست به چپ: تهران شرق (رامین غفرانی). لاهیجان (جلال عسگری پور). جیرفت (حامد محسنی تبار). ماهدشت (حسین اسلامی). رحیم آباد (شهرام رستمی). محمدیه پسر و الوند (مهدی محمدی). ربط (فاروق فرجی). رشت (پویا بالایی). نور (بهروز نائیج نوری). زارچ و صدوق (محمدرضا باقرپور). شهرضا پسران (بهنام استواری). گچساران (اسلام جهانگیری). بروجرد (رضا محمدزاده). ازنا (محمد جواد امینی فر). شهرری پسر (محمود کریمی). رباط کریم (میلاد کلاته)

ردیف پایین از راست به چپ: یزد دختر (زهرا ردایی). پردیس (معصومه شعبان زاده). گرگان (یگانه حجی آبادی). شهرضا دختر (فرزانه مرغاب). بجنورد (صدیقه کریمی). بابلسر (رها السادات رمضانیان). قائم شهر (سروناز صادقی ایوریق). قزوین (فاطمه مردعلی). بم (پونه افشارزاده). گراب (عذرا کوشکی). مشهد دختر (آزاده حیدریان). مشیریه (مریم اسدی). هرسین (فاطمه رحیمی). دماوند (آرزو آهنگری). بهمئی(ندا شیخی)

کتاب

کتاب نوروز، کتاب جامع، کتاب قهوه ای، زرد عمومی و اشتباهات متداول مهم ترین کتاب های هنرستانی هاست که گزارش نمایندگی ها براساس این کتاب ها (کتاب نوروز و جامع و قهوه ای) تهیه شده است. راهکارهای همکاران به شرح زیر است:

  • مشاوره ویژه کتاب در جلسه اتمام حجت و 5 نفره

  • برگزاری جلسه مجزا آشنایی با کتاب ها بعد از ثبت نام

  • حضور اجباری پشتیبان در زمان تحویل کتاب های پکیج به دانش آموز در جلسه ای علاوه بر جلسه اتمام حجت

  • مشاوره کتاب ها ولی اجباری نبودن تهیه کتاب ها

  • معرفی کتاب به مدارس و فروش کتاب به مدارس

  • تحویل کتاب ها به صورت پکیج به دانش آموزان در هنگام ثبت نام و تعیین پکیج اجباری و اختیاری کتاب های هنرستان

  • معرفی کتاب براساس نقاط ضعف و قوت و با توجه به کارنامه دانش آموزان

  • فروش زودهنگام کتاب نوروز

  • برگزاری نمایشگاه کتاب برای غیرکانونی ها و مشاوره ویژه کتاب برای کانونی ها

  • یادگیری از همتایان (یادگیری دانش آموزان از یکدیگر) در جلسات مثلا به دانش آموزی که در درس دین و زندگی تست زدن بلد نبود فش کارت و کتاب قهوه ای تحویل داده شد و با استفاده از همین دو کتاب در آزمون های بعدی 90 درصد زد و در مورد فلش کارت و تاثیر آن در جلسه به دانش آموزان توضیح داد و یا برای درس ریاضی 3 الکترونیک و ساختمان همین کار را انجام دادند.

  • تاکید بر تهیه کتاب زرد عمومی با توجه به کم توجهی هنرستانی ها

  • معرفی کتاب های مقطعی در هر دوره و تاکید بر کتاب های اصلی از جمله کتاب نوروز، اشتباهات متداول و زرد عمومی جامع و قهوه ای

  • اختصاص بخشی از مشاوره 40 دقیقه ای به مشاوره کتاب

  • تحلیل برنامه راهبردی و توضیح کتاب هنرستان و تحلیل سوال های مهم در جلسات پشتیبانی و تحویل آن سوال ها در جلسه آژمون به دانش آموزان

  • تحویل برخی از کتاب ها به صورت امانت به دانش آموزان

  • تعیین تکلیف پیوسته از کتاب ها

  • پیگیری تمرین از هر کتاب توسط پشتیبان و بررسی در جمعه آزمون و اگر دانش آموز تمرین ها را به همراه نداشته باشد از حضور او در آزمون ممانعت می شود.

  • معرفی عملی و مصداقی کتاب ها توسط دانش آموزانی که سال گذشته در کنکور موفق بودند.

  • برگزاری یک جلسه ویژه برای معرفی کتاب جامع هنرستان

  • هدیه کتاب به دانش آموزان در مدارس

  • اهدا رایگان کتاب به دبیران مدارس و فروش کتاب به دانش آموزان از طریق دبیران

  • اجباری بودن استفاده از کتاب های هنرستان در آموزشگاه و کلاس ها

  • مشاوره قوی توسط پشتیبان تخصصی

  • پخش ویدئو صحبت های نفرات برتر سال گذشته در مورد کتاب ها و مصاحبه با آن ها و قرار دادن این مصاحبه در صفحه شخصی مدیر

  • معرفی منابع کنکور خصوصا برای دانش آموزان کار و دانش و معرفی تخصصی کتاب ها

کانون فرهنگی آموزش قلم چی

همکارانی که سرانه کتاب آن ها بالای 9 جلد است

ردیف بالا از سمت چپ به راست: سنندج (عادل محمدی) – جیرفت (حامد محسنی تبار) – بروجرد (رضا محمدزاده) – اصفهان (مجتبی جلالی) – گچساران (اسلام جهانگیری) – ماکو(باقر نصرالهی) – شاهین شهر (سعید قره یالی) -  رشت (پویا بالایی) – ماهدشت (حسین اسلامی) – شاهرود (مرتضی الطافی) – خدابنده (وحید بهزادپور) – لاهیجان (جلال عسگری پور) – اردبیل (موسی توکلی)

ردیف پایین از سمت راست به چپ: تهران نارمک (فریبا شهبازی) – تهران غرب (مریم خان محمدی) – اسلامشهر (اکرم قلعه نوی) – بم (پونه افشارزاده) – یگانه حجی آبادی (گرگان) – بجنورد (صدیقه کریمی) – پارس آباد (امینه قدیمی) – اصفهان دختر(شیدا اخگر) – رشت دختر (تارا ریحانی) – مشیریه (مریم اسدی) – گراب (عذرا کوشکی) – شه

راهکارهای مدیران در زمینه تهیه کتاب نوروز

  • تمرکز و تقویت بخش مشاوره کتاب

  • معرفی زودهنگام کتاب نوروز (اسلامشهر) و مشاوره در جلسه 5 نفره (ساری)

  • اجباری کردن کتاب نوروز در جلسه 5 نفره برای دانش آموزانی که تمایل زیادی به درس خواندن در عید نداشتند. اجباری کردن بررسی کتاب نوروز در آزمون بعد عید و اطلاع رسانی به اولیا چرا که هدف فقط تهیه نیست هدف بر کاربرد این کتاب است(گرگان)

  • سفارش کتاب از مدارس غیرانتفاعی

  • تعیین تمرین از کتاب های دانش آموزان مشابه پیک نوروز (رشت دختر و مشهد)

  • برگزاری اردو نوروز برپایه کتاب نوروز و پیامک نتیجه در دوران نوروز به اولیا (اصفهان پسر)

کانون فرهنگی آموزش قلم چی

همکاران موفق در کتاب نوروز

ردیف بالا از راست به چپ: ربط (فارق فرجی)، قروه (یوسف غفاری)، رضوانشهر(شاهرخ هوشیار)، شاهین شهر(سعید قره یالی)، آران بیدگل (علی سنجر آرانی)، تنکابن (علی  جباری)، اصفهان (مجتبی جلالی)، مشهد پسر (احسان یوسفی)، بروجرد (رضا محمدزاده).

ردیف پایین از راست به چپ: شهرری دختر(فرزانه مرغاب)، کنگاور(مریم کاظمی)، سمنان(سمیرا نباتی)، شهررضا دختر(فرزانه عسگری)، کلاله پسر(فائزه نوروزی)، بجنورد (صدیقه کریمی)، ساری (لیلا زارنجی)، اسلامشهر(اکرم قلعه نوعی)، گرگان( یگانه حجی آبادی)، رشت دختر(تارا ریحانی)، قزوین (فاطمه مردعلی)، شهر قدس(معصومه جهان دیده)، گراب (عذرا کوشکی)، مشیریه (مریم اسدی)، بم (پونه افشارزاده).

کتاب دبیران پرمخاطب تاسیسات

اولین کتاب در زمینه دبیران پرمخاطب در زمینه تاسیسات منتشر شده است. این کتاب مانند کتاب قهوه ای است ولی برای این رشته کتاب قهوه ای وجود ندارد در نتیجه این کتاب بسیار مفید واقع می شود.

  • درخت دانش دارد.

  • شامل سوالات 7 سال اخیر کنکور هنرستان است.

  • سوال های تالیفی تکمیلی نیز دارد.

 مجله آزمون و شماره های ویژه مجله هنرستان

ما دو مجله بیشتر نمی توانیم داشته باشیم که یکی مجله دبستان و دیگری مجله مقاطع بالاتر است و نمی توانیم برای هنرستان مجله جداگانه ای داشته باشیم ولی در زمان هایی که آزمون ها 3 تایی می شود یک مجله ویژه داریم و در طول سال هم بستر داشتن چند صفحه برای هنرستان فراهم است.

از هنرستانی ها چه مدیران و پشتیبان ها و چه دانش آموزان خواسته می شود در زمینه تخصص خودشان بنویسند و دانش ضمنی را به دانش آشکار تبدیل کنند. همکاران می توانند تجربه دانش آموزانشان را بنویسند و به مجله آزمون ارسال کنند. در زمینه هنرستان کسانی که زودتر شروع کنند جلوتر خواهند بود.

در نظر گرفتن یک صفحه برای برترهای هنرستان و اختصاص یک عکس پشت جلد آزمون ها به برترهای هنرستان نیز از مواردی است که در این جلسه تصمیم بر آن شد.

بورسیه

سال آینده (94) دهمین سال وقف عام شدن بنیاد علمی آموزشی قلم چی است و به همین مناسبت سال آینده کانون تصمیم دارد 100 هزار دانش آموز را بورسیه کند. برای رسیدن به این امر از تمامی همکاران خواسته می شود حداقل یک دانش آموز بورسیه معرفی کنند. عکس زیر مربوط به کسانی است که دانش آموز بورسیه خصوصا هنرستانی معرفی کرده بودند:

کانون فرهنگی آموزش قلم چی

مدیران گروه هنرستان که بیشتر از 5 دانش آموز بورسیه معرفی کرده اند

از راست به چپ ردیف پایین: ریحانه حجی آبادی (گرگان)، لیلا واحدی (تبریز)، کنگاور(مبین کاظمی)، مریم خزایی (کنگاور)، مریم میرزایی(آبیک)، فائزه نوروزی (گنبد)، آرزو امرایی(کرج دختر)، فاطمه مردعلی(قزوین)

ردیف بالا از راست به چپ: عادل محمدی(سنندج)، حمید کوشکی(سبزوار)، مرتضی اسحاقی(ورامین)، علی جباری(تنکابن)، محمدرضا باقرپور(زارچ و صدوق)، اسلام جهانگیری(گچساران)، فرزاد بازیاری(شیراز)، محمود نظری (ملایر)، محمدحسین ابن علی(کاشان)، سیدسعید قره یالی( شاهین شهر)

دوران طلایی نوروز و تابلو نوروز

دلیل نامگذاری عید به دوران طلایی نوروز در این است که عید مهم ترین ایستگاه جبرانی ماست زیرا بازه آن طولانی تر است. ایستگاه جبرانی فرصت مکث و درنگ برای مرور و جبران است. ما مدعی هستیم از برنامه مدارس عقب تر هستیم و جلو نیستیم در نوروز هم همین طور است و پیشروی آزمون‌ها را نداریم (مشابه مدارس که تعطیل هستند) و نیم سال اول و را دوره می کنیم. تعداد عناوین درسی (بیش از 15) برای دانش آموزان هنرستانی زیاد است و خصوصا در این‌گونه موارد برنامه ریزی اهمیت بیشتری پیدا می کند.

در نوروز دو آزمون داریم 7 و 21 فروردین

هدف اول تثبیت جایگاه قبلی و هدف بعدی پیشرفت و جهش است. در این ایام می توان سبقت گرفت ولی با حفظ شرایط قبلی.  

عرف این بوده است که درس ها به تکرار مطالعه می شد (بازخوانی) اما ایده ای که کانون برای موارد خاص (برای مواردی که درس ها مطالعه شده است و اولین بار نیست) توصیه می کند تاکید بر بازیابی به جای بازخوانی است. برای این کار باید ابتدا یک آزمون گرفته شود و در دوران نوروز می توان این کار را انجام داد.

توصیه ما این است که در هر روز ابتدا یک آزمون مختصر از خودتان بگیرید (این آزمون می تواند شامل تعداد کمی سوال در زمان محدودی باشد) همین ایده در آزمون های صبحانه نیز انجام می شود. حسن این آزمون عبارتست از:

  • تصویر درستی از وضعیت خودتان در دروس و مباحث پیدا می کنید.

  • تمرکز روی نقاط مهم که باید توجه کنید می رود و ذهن روی مطالب و ایده های مهم می رود.

  • مطالب به شیوه‌ای دیگر در ذهن شما ذخیره می‌شوند.

  • از ابتدای مطالعه با تمرکز درس می‌خوانید و شتاب مطالعه بیشتر می شود.

اگر درس خواندن را به بذر پاشیدن تشبیه کنیم نمی توان 5 بار در سال بذر پاشید بلکه ابتدا شرایط محیا می شود و بعد یک بار بذرپاشی صورت می‌گیرد در درس خواندن هم مشابه این موضوع هر بار مطالعه انجام دادن درست نیست.

تابلو نوروز

در بعضی از بخش های این تابلو اطلاعات آورده شده است ولی برخی از قسمت های آن نوشته نشده است که دانش آموزان براساس ویژگی های خودشان باید این قسمت ها را پر می کنند.

ستون اول مربوط به نام درس هایی است که در 7 فروردین و 21 فروردین آزمون خواهید داد. آزمون 7 فروردین براساس مطالب پایه است. در دومین ستون مباحث آزمون ها آورده شده است. شما در برخی از دروس قوی تر و در برخی ضعیف تر هستید در نتیجه مباحث را باید براساس تسلط خودتان و براساس آزمون قبلی مشابه 7 فروردین یعنی آزمون 10 بهمن از هم تفکیک کنید و مباحث را رنگ آمیزی کنید. برای درس های خیلی عالی رنگ آبی و برای درس های خوب سبز و برای درس های متوسط زرد و برای درس هایی که نیاز به کار جدی دارید رنگ قرمز را به کار ببرید. رنگ آمیزی، وضعیت شما را به تصویر می کشد. اگر در کارنامه شما در مقایسه با همترازهایتان عدد 2+ نوشته شده باشد یعنی رنگ آبی و اگر منطبق باشد یعنی سبز و 1_ یعنی زرد و 2- و بدتر یعنی قرمز.

در ستون بعدی اطلاعات ضروری از جمله بودجه بندی کنکور برای هر مبحث نوشته شده است.

در قسمت بعدی منابع اصلی مشخص شده است. در تمام رشته ها دانش آموزان می توانند از کتاب نوروز استفاده کنند و برای درس هایی که در کتاب نوروز آورده نشده است از کتاب قهوه ای تمرین مشخص شده است. از جمله دیگر منابع، می‌توان به آزمون های قبلی کانون اشاره کرد. سوال هایی که اشتباه زده اید یا فراموش کرده اید یا سوال های مهم و مارک دار آزمون‌های قبلی را می توانید استفاده کنید. منبع دیگر می تواند کتاب جامع باشد. در این قسمت ها مشخص می کنید که از چه تمرین هایی و چه صفحاتی استفاده خواهید کرد.

این تابلو را با پشتیبان خود پرکنید تا در صورت مشکل داشتن از او کمک بگیرید. هدف اصلی به کار گرفتن و عمل کردن برنامه این تابلو در نوروز است.

در ستون بعدی ساعت مطالعه آورده شده است که در آن برای دروس مختلف شما مشخص می کنید که به طور میانگین در نیم سال اول هفته ای چند ساعت درس می خواندید سپس پیش بینی خودتان را برای ایام عید مشخص می‌کنید. اغراق نیز نکنید آمار نشان می دهد که تعداد کمی موفق به حفظ و رشد در تمام دروس شده  اند در نتیجه در درجه اول باید سعی کنید جایگاه قبلی خودتان را ثابت نگه دارید. پس این بخش براساس وضعیت گذشته شما و پیش بینی شماست که چندساعت زمان در آینده برای دروس و مباحث صرف خواهید کرد.

در ستون آخر هدف‌گذاری چند تا از ده تا آورده شده است. برای آزمون 7 فروردین باید عدد چند تا از ده تای آزمون 10 بهمن نوشته شود و مقایسه براساس آن انجام شود.

در آزمون 21 فروردین مباحث اختصاصی را آزمون خواهید داد. آزمون 21 فروردین به ترکیب آژمون 26 دی و 10 بهمن از لحاظ اختصاصی ارتباط دارد و چند از ده تا آن باید براساس این دو باشد. دقت کنید در کانون نتایج آزمون‌های مشابه را با هم می‌سنجیم و مقایسه می‌کنیم.

اطلاعیه

در جلد دفترچه 22 اسفند از دانش‌آموزان خواسته شده است دبیران برتر خود را برای همکاری در گروه آزمون معرفی کنند.

هم‌چنین از دانش آموزان خواسته شده است سال نو را به دبیران برتر خود با ذکر دقیق نام دبیران تبریک بگویند.

کانون فرهنگی آموزش قلم چی

مناطق تهران

ردیف بالا از راست به چپ: غرب (فرهاد باقری). شرق (رامین غفرانی). جنوب (حمید مینایی)

ردیف پایین از راست به چپ: غرب (مریم خان محمدی). نارمک (فریبا شهبازی). جنوب (الهام غلامی)



کانون فرهنگی آموزش قلم چی

بازرس : میرزاده

ردیف اول از راست به چپ : شهرضا پسر (بهنام استواری)-شاهین شهر (سعید قره یالی)-آران و بیدگل (علی سنجر آرانی)-اصفهان پسر (مجتبی جلالی )-ازنا (محمد جواد امینی فر)-کاشان (محمد حسین ابن علی)-زارچ و صدوق (محمدرضا باقرپور)-بروجرد (رضا محمد زاده)-زرین شهر (عرفان بیگی – محمد امین جعفریان)

ردیف پائین از راست به چپ : یزد دختر (زهرا ردایی)-اصفهان دختر (شیدا اخگر)- خرم آباد 1 (صبا سرشاری)- شهرضا دختر (فرزانه علی عسگری)-کوهدشت 1 (مرضیه بهادری)- گراب (عذرا کوشکی)

کانون فرهنگی آموزش قلم چی

ردیف بالا از راست به چپ: اسلام آباد غرب (امید اکبری تبار). سقز (سوران عبدخدا). سنندج (عادل محمدی). قروه (یوسف غفاری)

ردیف پایین از راست به چپ: شوشتر (زهرا زلقی). مریوان (شیوا فتاحی). کنگاور (مریم کاظمی مبین).  کنگاور (مریم خزایی). هرسین (فاطمه رحیمی)

کانون فرهنگی آموزش قلم چی

بازرس: عباسی

ردیف بالا از راست به چپ: ماکو(باقر نصرالهی)، ارومیه 2(سهیل رشیدی)، شوط (صابرنعمتی)، میاندوآب (علی هاشمی)، ربط (فاروق فرجی)، اردبیل (موسی توکلی)، خدابنده (وحید بهزادپور).

ردیف پایین ازراست به چپ: پارس آباد (امینه قدیمی)، زنجان (زینب اجاقلو)، خوی (شبنم ولی پور)، مهاباد2 (شراره ایراندوست)، تبریز (لیلا واحدی)، شاهین دژ(مونا کرمی)، ارومیه1 (مینا حسامی).

کانون فرهنگی آموزش قلم چی

بازرس شهره جعفری

ردیف بالا از راست به چپ: احسان یوسفی (مشهد پسر)، امید آهنی (بیرجنر)، حامد محسنی تبار (جیرفت)، حجت مرادی (فریمان)، حمید کوشکی (سبزوار)

ردیف پایین از راست به چپ: آزاده حیدریان (مشهد دختر)، پونه افشارزاده (بم )، میترا عزیزی (زاهدان)، سمیرا عزیزی (زاهدان)، صدیقه کریمی(بجنورد)


کانون فرهنگی آموزش قلم چی


کانون فرهنگی آموزش قلم چی

کانون فرهنگی آموزش قلم چی

بازرس : منیره نوری رج

ردیف بالا آقایان از راست به چپ : تاکستان ( امیر ارسلان زمانی ) – شهریار ( جواد اسمعیلی ) – ماهدشت ( حسین اسلامی ) – محلات ( رضا غضنفریان ) – تهرانسر ( سعید میرزالو ) – کرج پسر ( علیرضا باقری ) – ملایر ( محمود نظری ) – ورامین ( مرتضی اسحاقی ) – شاهرود ( مرتضی الطافی ) – رباط کریم ( میلاد کلاته ) – محمدیه پسر و شهر الوند ( مهدی محمدی ) – شهرری پسر ( محمود کریمی ) – هشتگرد ( میلاد ساسانی نژاد ) – هشتگرد ( وحید دوستی )

ردیف پایین خانم ها از راست به چپ : اسلامشهر ( اکرم قلعه نوی ) – کرج دختر ( آتوسا امرایی ) – دماوند ( آرزو آهنگری ) – سمنان ( سمیرا بنایی ) – قزوین ( فاطمه مرد علی ) – شهرری دختر ( فرزانه مرغاب ) – مشیریه ( مریم اسدی ) – آبیک ( مریم میرزایی ) – شهر قدس (معصومه جهاندیده ) – پردیس ( معصومه شعبان زاده ) – اراک (مهرخ ربیعی )

کانون فرهنگی آموزش قلم چی

ردیف بالا از راست به چپ: اسلام جهانگیری (کچساران )- فرزاد بازیاری (شیراز ) – حسین حسینی (داراب )- امید زارعی (میناب)

ردیف پایین  از راست به چپ: عرفانه رحیمی(خرم بید )- ندا شیخی (بهمیی)- عذرا منتصری (استهبان )

تهیه و تنظیم

ناهید منجمی

Menu