دراین دوره میتوانیم تمام کاستی هارا جبران کنیم-امیرحسین مختاری

پیشنهاد میکنم که دانش آموزان ازاین دوران به بهترین شکل ممکن استفاده کنند. از طرفی گمان نکنند که نسبت به بودجه بندی و سایر دوستان خود عقب هستند چرا که دراین دوران میتوانند تمام کاستی‌ها را جبران کنند

دراین دوره میتوانیم تمام کاستی هارا جبران کنیم-امیرحسین مختاری

سلام من امیرحسین مختاری هستم. 

رتبه 163 منطقه 3 کنکور انسانی سال 98 

و دانشجوی رشته حقوق ذانشگاه خوارزمی تهران

 

دوران طلایی نوروز آنقدری اهمیت دارد که نیازی به صحبت در خصوص آن وجود ندارد و همین قدر بس که بسیاری از افرادی که مطالعه خوبی نداشتند، ازاین دوران به نحو احسن استفاده کردند و هم به لحاظ کمی و هم به لحاظ کیفی دراین دوران خود را ارتقا دادند.

من برنامه نوروز خود را یک هفته قبل از شروع تعطیلات طراحی کردم. چرا که معتقد بودم بایستی تمام اشکالات درسی و مطالعاتی و تمام عقب ماندگی هایی که داشتم بطور کامل و واضح مشخص شود تا متناسب با آنها تصمیم ­گیری و برنامه ­ریزی کنم. دراین دوران، آنچه که بدیهی بود این بود که با توجه به تعطیلات مدارس یک فرصت عالی حداقل دو هفته ­ای در اختیار داشتم که این امکان را میداد که هم نقاط ضعف خود را تقویت کنم و هم در سایر مباحث و نقاط قوت خود را حفظ کرده و آمادگی خود را حفظ کنم. برای اقدام در این دو مورد نیازمند افزایش ساعت مطالعاتی بودم. در واقع نقطه اشتراک این دو موضوع این بود که بایستی ساعت مطالعه افزایش پیدا میکرد تا به همه امور برسم.

 برای تقویت نقاط ضعف خود در وهله اول ضعف های خود را بطور دقیق شناسایی کرده و در قدم بعدی با یک برنامه ریزی منظم و منسجم سعی کردم اشکالات خود را رفع کنم. برای حفظ نقاط قوت خود نیز از کتاب­ های نوروز کانون استفاده کردم و با تست زنی به تعداد بالا و بعضا مرور خلاصه نویسی هایی که قبلا انجام داده بودم، تلاش میکردم که آمادگی و توانایی خود را حفظ کنم. نکته مهم اینکه با توجه به اهمیت ذاتی دروس پایه و آزمون نوروز کانون که دروس پایه مورد سوال قرار میگرفت، نمیشد که نسبت به دروس پایه بی­ تفاوت بود. ازاین رو در کنار تقویت و حفظ نقاط ضعف و قوت، دروس پایه را نیز مرور و جمع بندی کردم که همه اینها در کنار هم اولا مستلزم افزایش کمیت و کیفیت مطالعه، ثانیا بهره­ مندی از یک برنامه منسجم که تمامی این امور را پوشش دهد و ثالثا استفاده از منابع کامل و کارآمد مختص این دوران از جمله کتاب های نوروز کانون بود که من تمامی این سه شرط را رعایت کردم.

پیشنهاد میکنم که دانش آموزان ازاین دوران به بهترین شکل ممکن استفاده کنند. از طرفی گمان نکنند که نسبت به بودجه بندی و سایر دوستان خود عقب هستند چرا که دراین دوران میتوانند تمام کاستی ها را جبران کنند و از طرف دیگر در قید و بند دیدوبازدیدهای نوروزی و تفریحات این دوران نباشند. چرا که نوروز باستانی تا همیشه هست اما فرصت طلایی کنکور و موفقیت در آن و سن مناسب شرکت در آن کم پیش می ­آید.



دانش آموزان عزیز شما میتوانید برای رزرو امیرحسین مختاری به عنوان پشتیبان ویژه و مشاور کنکور 

به لینک موجود مراجعه کرده و یا باشماره 8451-021 داخلی 3123 تماس بگیرید.

لینک صفحه پشتیبان ویژه

Menu