دفترچه سوالات آزمون گروه تجربی نوبت اول کنکور1402 منتشر شد

ه گزارش خبرنگار مهر، نوبت اول کنکور سراسری 1402 از صبح امروز 29 دی ماه با آزمون علوم آزمایشی علوم تجربی برگزار شد. در این آزمون 450 هزار و 577 نفر داوطلب شرکت کردند.

دفترچه سوالات آزمون گروه  تجربی نوبت اول کنکور1402 منتشر شد

دفترچه سوالات آزمون گروه علوم تجربی نوبت اول کنکور ۱۴۰۲ در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۲ از صبح امروز ۲۹ دی ماه با آزمون علوم آزمایشی علوم تجربی برگزار شد. در این آزمون ۴۵۰ هزار و ۵۷۷ نفر داوطلب شرکت کردند.از میان ۴۵۰ هزار و ۵۷۷ نفر داوطلب آزمون گروه علوم تجربی تعداد ۲۹۱ هزار و ۷۲۰ نفر (۶۵ درصد داوطلبان) زن و تعداد ۱۵۸ هزار و ۸۵۷ نفر (۳۵ درصد داوطلبان) مرد هستند. مجموع داوطلبان آزمون گروه علوم تجربی ۴۶ درصد داوطلبان را تشکیل می‌دهند.به هریک از داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی به همراه هر دفترچه آزمون، یک پاسخنامه داده می‌شود، که داوطلبان باید نسبت به پاسخگویی سوالات دفترچه آزمون در پاسخنامه مربوط اقدام کنند.دفترچه سوالات آزمون اختصاصی گروه آزمایشی علوم تجربی در دروس زیست شناسی، فیزیک، شیمی، ریاضی، زمین شناسی و بهیاری در سایت سازمان سنجش قابل مشاهده است

.پس از برگزاری آزمون نوبت اول، نتایج اولیه در اسفندماه مشخص می‌شود. انتخاب رشته تمامی داوطلبان پس از برگزاری نوبت دوم، در مردادماه سال ۱۴۰۲ صورت می‌گیرند. پذیرش نهایی داوطلبان در مهرماه ۱۴۰۲ صورت می‌گیرد.

3/20/2023 7:36:41 PM