منابع مطالعه برای امتحانات پایان سال

این کتاب‌ها در دوره دبستان برای درس‌های ریاضی، علوم و فارسی تولید شده اند. همانطور که از نام آنها پیداست این کتاب‌ها منتخب نمونه سوالات امتحانی هستند که بیشترین تکرار را داشته اند

منابع مطالعه برای امتحانات پایان سال

منابع مطالعه برای امتحانات پایان سال 

1 – کتاب های سوالات پرتکرار امتحانی : 

این کتاب‌ها در دوره دبستان برای درس‌های ریاضی، علوم و فارسی تولید شده اند. همانطور که از نام آنها پیداست این کتاب ها منتخب نمونه سوالات امتحانی هستند که بیشترین تکرار را داشته اند. سوالات کتاب براساس فصل های کتاب درسی و به صورت پیمانه ای تالیف شده اند. به مباحث مهم‌تر پیمانه بیشتری اختصاص داده شده است. همه سوالات دارای آدرس از مبحث و صفحه کتاب درسی هستند. این سوالات شناسنامه دار به شما کمک می کنند تا مطمئن شوید از همه ی مباحث و صفحات کتاب درسی سوال طرح شده است از طرفی در صورت داشتن ایراد متوجه شوید که کدام مباحث نیاز به مرور مجدد دارند ، کلیه سوالات کتاب دارای پاسخ تشریحی هستند. برای خرید کتاب به سایت www.kanoonbook.irمراجعه کنید.

2 -  نمونه سوالات امتحانی :

در سایت www.kanoon.ir بخشی به نام نمونه سوالات امتحانی داریم. این نمونه سوالات در پایان هر نیمسال از مدارس ممتاز و برجسته کشور گردآوری و پس از بررسی و ارزیابی توسط همکاران ما در گروه آزمون و کتاب، تائید و روی سایت ارسال می شوند. در این بخش برای همه‌ی درس ها نمونه سوال بارگذاری شده است ، می توانید این نمونه سوالات را در قالب فایل پی دی اف دانلود و از خودتان امتحان بگیرید. 

راستی استفاده از این نمونه سوالات برای همه ‌ی دانش آموزان کانونی و غیرکانونی رایگان است.

3 – دفترچه های نمونه سوالات امتحانی :

این دفترچه ها هر سال برای امتحانات نیمسال اول و دوم تولید می شود و می توانید دفترچه‌ی چاپ شده را از نمایندگی کانون در شهر خود دریافت کنید.

 

Menu