گفت و گوی مریم کولیوند با قهرمان پیوستگی کیارش حجارزاده

از سال ششم و از دهم تا دوازدهم به مدت چهار سال و علت آن کیفیت آزمون‌های کانون و کمک آن برای قبولی در آزمون‌های تیزهوشان و کنکور

گفت و گوی مریم کولیوند با قهرمان پیوستگی کیارش حجارزاده


نام و نام خانوادگی دانش‌آموز: کیارش حجارزاده - نام شهر:ملایر         

رشته‌ تحصیلی:تجربی -  میانگین تراز:6765     

 تحصیلات مادر:کارشناسی ادبیات انگلیسی دانشگاه شهید بهشتی - شغل مادر:خانه دار

تحصیلات پدر:دیپلم -شغل پدر:مجموعه ورزشی(استخر)

 میانگین درصد هر درس در کنکور:ادبیات:   42.7        عربی: 84             دینی:   82.7             زبان: 96

زمین شناسی:  22.7        ریاضی:   21.4       زیست:  78         فیزیک:  63.4             شیمی:   73.4

  رتبه در سهمیه:  54- رتبه کشوری: 576

رشته قبولی:  پزشکی -  نام دانشگاه قبولی: علوم پزشکی ایران

تعداد سال حضور در کانون: 4 سال

تعداد آزمون های امسال:24 آزمون

تعداد کل آزمون ها: 83 آزمون

 

 

شرکت در آزمون های  کانون  

  1.   از چه زمانی وارد کانون شدید و در چه پایه‌هایی در آزمون‌های کانون شرکت کردید و چند سال؟ دلیل آن چه بود؟ آیا به پیشنهاد خودتان بود یا دوستان و خانواده؟ 
  2. از سال ششم و از دهم تا دوازدهم به مدت چهار سال و علت آن کیفیت آزمون های کانون و کمک آن برای قبولی در آزمون های تیزهوشان و کنکور سراسری بود. افرادی در آشنایان بودند که قبلا در آزمون های کانون شرکت کرده بودند و نتیجه مطلوبی گرفته بودند و همین باعث شد من هم در آزمون های کانون شرکت کنم.به نظرم برای قبولی در کنکور سراسری باید از سال دهم در آزمون های کانون شرکت کرد تا با روش های تست زنی و تکنیک های آن آشنا شد و آن ها را تمرین کرد.

  3.  دلیل حضور مداوم و پیوستگی شما در آزمون های کانون چه بود؟ مهم ترین ویژگی آزمون‌ها از نظر شما چیست؟ 
  4.  هدف از شرکت در آزمون های کانون بررسی میزان موفقیت یا عدم موفقیت در مطالعه و یادگیری دروس می باشد و پیوستگی در این مسیر باعث می شود تا شناخت دقیقی از نقاط قوت و ضعف یادگیری خود داشت. مهم ترین ویژگی آزمون های کانون کیفیت بالای سوالات آن و جامع آماری بالای میزان شرکت کنندگان آن می باشد.

  5. نحوه حضور شما در آزمون ها در سال های پایه با سال کنکور چه تفاوتی برای شما داشت؟ در سال دوازدهم چند غیبت داشتید؟
  6. در سال های پایه میزان توجه کمتری به آزمون ها داشتم اما سال کنکور به شدت اهمیت آزمون ها برایم بیشتر بود. سال دوازدهم فکر کنم یک یا دو غیبت داشتم که آن هم در دوران امتحانات نهایی بود.

  7.   آیا در تابستان در آزمون ها شرکت می کردید؟ از چه سالی تابستان را جدی گرفتید؟ و شرکت در آزمون های تابستان به شما در طول سال و در دوران مدرسه چه کمکی کرد؟
  8. بله در تابستان ها هم شرکت می کردم اما تابستان قبل از شروع سال دوازدهم بسیار مهم است. شرکت در آزمون های تابستان قبل از دوازدهم باعث شد تا یک دور پایه را به طور کامل مرور کنم و مقداری از مطالب سال دوازدهم را هم پیش خوانی کنم که در طول سال باعث افزایش پیشرفت من در برنامه راهبردی شد.

  9. در زمان هایی که خسته و یا نا امید بودید و یا اینکه به برنامه آزمون نرسیده بودید، آیا در آزمون ها حاضر می شدید؟ چگونه خود را مدیریت می کردید؟ 
  10. بله زیرا پیوستگی در آزمون ها خیلی برایم اهمیت داشت و تمام تلاشم را می کردم تا در آزمون ها شرکت کنم و اگر ترازم هم کم می شد باعث ترغیب من برای مطالعه با قدرت و کیفیت بالاتری میشد. 

  11.  در دوران جمع بندی پیوستگی شما به برنامه ی آزمون ها نسبت به گذشته چه تغییری کرد؟ آیا در همه ی آزمون های دوران جمع بندی کانون شرکت کردید ؟
  12. در دوران جمع بندی اهمیت نظم و با برنامه بودن از دیگر دوران ها بیشتر است و هرگونه بی نظمی غیر قابل جبران است به همین علت به شدت به برنامه آزمون ها پایبند بودم و هیچ غیبتی در آزمون های دوران جمع بندی نداشتم.

  13. چگونه کارنامه ها را تحلیل می کردید؟
  14. ابتدا به تعداد غلط توجه میکردم که از حدی بیشتر نشده باشد سپس توجه ویژه ای به سوالات دام دار مخصوصا آن هایی که خودم در دام افتاده بودم داشتم و آن ها را دوباره حل می کردم تا دوباره این اشتباه را تکرار نکنم. سپس همه سوالات را بررسی می کردم اما روی سوالات غلط زمان و توجه بیشتری می گذاشتم.

 

برنامه راهبردی

  1.  تا چه حد با منطق برنامه راهبردی کاملا آشنا بودید؟چگونه آن را اجرا می کردید و برای خودتان شخصی سازی می کردید ؟
  2. برنامه راهبردی از پروژه ها و بخش های مختلفی تشکیل شده است و می توان با مطالعه آن به منطق پیشروی آن پی برد من هم کاملا طبق آن عمل می کردم و اگر در درسی سرعت بیشتر یا کمتری نسبت به برنامه راهبردی داشتم آن را برای خودم شخصی سازی و ویرایش می کردم. مهم ترین قسمت برنامه راهبردی به نظر من ایستگاه های جبرانی آن است که دانش آموز باید مطالب خوانده شده را مرور کند و زمان این کار به خوبی در برنامه راهبردی قرار داده شده است. برنامه ریزی خوب نیاز به تعادل دارد تا با سرعت مناسب به جلو پیش رفت. از ابتدای دبیرستان و سال دهم برنامه ریزی را به طور جدی آغاز کردم.

  3.  چقدر برنامه مدرسه و برنامه راهبردی برای شما فرق داشت؟ چگونه برنامه مدرسه و برنامه آزمون ها را با هماهنگ کردید؟
  4. مدرسه تلاش می کرد با برنامه راهبردی هماهنگ باشد تا اختلالی در روند مطالعاتی دانش آموزان ایجاد نشود. من هم اولویت را با برنامه آزمون ها قرار داده بودم و به آن پایبند بودم و اگر مدرسه امتحاناتی داشت به برنامه مدرسه توجه لازم را می کردم.

  5.  آیا روش مطالعه شما در سال کنکور با سال های پایه تفاوتی کرد؟ چه تفاوتی؟ آیا در باره روش های مطالعاتی خود با دیگران نیز مشورت می کردید؟ 
  6. چقدر دانستن روش مطالعه دیگران به شما کمک کرد؟در سال کنکور میزان مطالعه تشریحی خود را به حداقل رساندم و بیشتر به زدن تست های فراوان میپرداختم و درباره روش های مطالعاتی با افرادی که سال های قبل در کنکور سراسری موفق شده بودند مشورت می کردم. روش مطالعه دیگران به من کمک کرد تا با الگو برداری از آن ها به روش مطالعاتی ایده آل خودم در هر درس برسم.

  7. در دوران دبستان هم برنامه‌ریزی می‌کردید؟ در دوران امتحانات چگونه درس می‌خواندید؟
  8. در دوران دبستان فقط در سال ششم و برای قبولی در آزمون تیزهوشان برنامه ریزی می کردم. در دوران امتحانات تمرکز اصلی روی کتاب درسی است و زمان خوبی برای مطالعه دقیق و دوباره کتاب درسی می باشد و من هم با مطالعه کتاب درسی و حل چند نمونه سوال امتحانی آمادگی لازم را پیدا می کردم.

  9.  وقتي مدارس غير حضوري شد چگونه برنامه ريزي براي درس خواندن كرديد؟
  10. سعی کردم آن ساعاتی که باید در مدرسه حضور پیدا می کردم را به ساعت مطالعه ام اضافه کنم تا بتوانم درس ها را بخوانم و یادگیری دروس را در همان ساعت ها انجام میدادم اما به جای مدرسه در خانه این فرآیند را طی می کردم.

  11. در هر درس منابع کانونی خود را بنويسيد، مهم ترين ويژگي و فايده و دلیل انتخاب اين كتاب ها برای شما چه بوده، لطفا توضيح دهيد؟
  12. برای درس های اختصاصی از کتاب های سه سطحی استفاده می کردم زیرا سطح بالایی داشتند و با کار کردن تست های آن می توان به درصد های بالاتر رسید. کتاب زرد عمومی هم کتاب بسیار خوبی برای بالا بردن درصد دروس عمومی بود.

  13.  درهردرس منابع غیرکانونی خود را به ترتیب اولویت بنویسید؟
  14. ادبیات کتاب هفت خوان خیلی سبز،عربی میکروطلایی، دینی سفیر خرد، زبان جامع مبتکران، ریاضی جامع مهروماه، زیست جامع خیلی سبز، فیزیک نردبام، شیمی مبتکران از منابع مهم غیر کانونی من بودند.

 

کارنامه و سایت

  1.  از سایت کانون در این مدت چه استفاده هايي کردید؟
  2. علاوه بر صفحه شخصی مصاحبه هایی که کانون با دانش آموزان برتر انجام میداد را مطالعه می کردم تا اگر نکته مفیدی بود آن را به کار بگیرم و از اشتباهات آن ها خودداری کنم.
  3. بعد از برگزاري آزمون ،آزمون‌ها راچگونه تحلیل می‌کردی؟ابتدا نکات کلی مانند تعداد غلط،درصد هر درس و تراز و رتبه را بررسی می کردم سپس به طور جزیی تمام سوالات هر درس را بررسی می کردم اما روی سوالات غلط و نزده دقت و توجه زیادی به خرج می دادم و تمرکزم روی یادگیری و حل دوباره آن ها بود.

  4. در صفحه‌ی شخصی ات در سایت کانون كدام قسمت هارا ميبينيد؟ 
  5. معمولا قسمت کارنامه ها را آن هم در بعد از ظهر های روز آزمون استفاده می کردم و ممکن بود در طول هفته دوباره به سراغ کارنامه آزمون بروم.

  6.  از جعبه‌ی ابزار کارنامه، از کدام کارنامه‌ها استفاده ‌کردید؟ 
  7. به طور عمده از کارنامه اصلی و در دوران های مرور و جمع بندی از کارنامه اشتباهات نیز استفاده می کردم.


  1. هفته‌ی اول و دوم برنامه تان چگونه بود؟
  2. هفته اول بیشتر به مطالعه مباحث می پرداختم و هفته دوم بیشتر به زدن تست و تثبیت و مرور مطالب اختصاص داشت. روزهای جمعه سر ساعت 8 آزمون را شروع می کردم و در پردازش اول کارنامه می گرفتم زیرا علت شرکت در آزمون های کانون آمادگی برای کنکور سراسری است که سر ساعت مشخصی آغاز و پایان می یابد و باید با تکرار و تمرین در آزمون ها خود را برای آن آماده کرد.

  3.  شما در بررسی کارنامه ی آزمون هایتان آیا ابتدا به نقاط ضعف خود توجه می کردید یا به نقاط قوت ؟ چگونه آزمون ها را تحلیل می کردید ؟ 
  4. ابتدا نقاط ضعف را بررسی می کردم و غلط ها و نزده ها را به طور کامل حل و بررسی مجدد می کردم. سپس به نقاط قوت توجه می کردم و علت عملکرد خوبم در این نقاط را پیدا می کردم تا برای بقیه موارد هم استفاده کنم.

  5.  در سال های دهم و یازدهم از نظر آموزشی چه وضعیتی داشتید؟ در آزمون ها چه ترازی داشتید؟ اگر نسبت به سال های پایه پیشرفت داشته اید، دلیل و انگیزه ی این پیشرفت چه بود؟
  6. به طور کلی در سال های پایه دانش آموز متوسطی بودم. دهم میانگین تراز 6000 و یازدهم 6500 داشتم اما دوازدهم با افزایش ساعت مطالعه و کیفیت آن و زدن تست های زیاد میانگین تراز را افزایش دادم و این افزایش نیز به علت پیدا کردن آمادگی برای کنکور سراسری بود.


  7. برنامه‌ریزی شخصی و روش مطالعه
  8. ساعت مطالعه خودرا طول دوره بنويسيد؟ ساعت مطالعه شما ابتدای شرکت در آزمون های برنامه ای کانون چقدر بود؟ ساعت مطالعه شما در سال آخر چقدر بود؟ 
  9. به طور میانگین بین 10 الی 12 ساعت مطالعه روزانه داشتم.سعی کردم همواره یک مقدار مشخص مطالعه را حفظ کنم و خیلی افت و خیز نداشته باشم و یک روند ثابت را حفظ کنم.در دوران جمع بندی هم همین مقدار ساعت مطالعه را حفظ کردم.

  10.  از دفتر برنامه ریزی و صفحه ی 182 استفاده می کردید؟ مهمترین ویژگی دفتر برنامه ریزی از نظر شما چیست؟
  11. بله صفحه 182 یک دید کلی از روند طی شده به دانش آموز می دهد و من معمولا برای اینکه بفهمم چه روندی را در یک دوران مشخص طی کردم از این صفحه استفاده می کردم. مهم ترین ویژگی دفتر برنامه ریزی این است که به دانش آموز نظم و آرامش می دهد تا راهی را که می خواهد طی کند مشخص کند و انجام آن آسان تر شود.

  12. میانگین ساعت مطالعه روزانه و هفتگی شما در تابستان و در طول دوران مدرسه و دوران جمع بندی چقدر بود؟ ساعت مطالعه شما در پایه با سال دوازدهم تفاوت داشت؟ 
  13. به طور کلی در تابستان،طول مدرسه و دوران جمع بندی 10 الی 12 ساعت مطالعه داشتم. در سال های پایه به میزان کمتری نسبت به دوازدهم مطالعه داشتم.دفتر برنامه ریزی باعث می شود تا به صورت منظم و پیوسته یک روند را طی کرد و از افت و خیز و هیجانی عمل کردن دوری کرد و همین باعث ایجاد یک تعادل در ساعت مطالعه من شد که آن را ثابت نگه دارم و تا آخر حفظ کنم.

  14.  چه برنامه ای برای مطالعه دروس عمومی و اختصاصی خود داشتید؟
  15. با توجه به اهمیت و ضریب هر درس در کنکور سراسری به آن ساعت مطالعه اختصاص می دادم و اختصاصی ها به مراتب ساعت مطالعه شان از عمومی ها بیشتر بود. این ساعت مطالعه بیشتر به تست زدن اختصاص داشت و هنگام نیاز به مطالعه نیز می پرداختم.اما توجه داشتم که در هفته هیچ درسی بدون مطالعه رها نشود.

 

  1. در کدام درس ها روش مطالعه ی خود را تغییر دادید و پیشرفت زیادی داشتید؟
  2. در زیست شناسی ابتدا به پیدا کردن نکات زیاد و جزیی از کتاب های کمک درسی می پرداختم و معمولا درصد خوبی کسب نمی کردم اما روشم را تغییر دادم و تمرکز اصلی را روی کتاب درسی گذاشتم و همین باعث شد تا درصدم افزایش پیدا کند.


   مهارت های خودتنظیمی:‌فراشناخت و هوش هیجانی

  1. شما درسال گذشته بيشتر با روش بازيابي درس مي خوانديد يا باروش دوباره خواني؟ نظر خودرا راجع به روش بازيابي بنويسيد. 
  2.  از روش بازیابی استفاده می کردم و روش بسیار مفیدی برای مرور مطالب می باشد. ابتدا قبل از شروع مطالعه یک بسته تست می زدم تا بفهمم در کدام قسمت ها ضعف بیشتری دارم و روی آن قسمت ها تمرکز بیشتری به کار ببرم سپس مطالعه را شروع می کردم.

  3.  آیا خلاصه نویسی داشتید؟ روش خلاصه نویسی شما چگونه بود؟ 
  4. برای درس های ریاضی و فیزیک خلاصه نویسی داشتم و فرمول ها و مطالب مهم را هنگام مطالعه و تست زنی یادداشت کرده بودم و در هنگام مرور از آن ها استفاده میکردم. هنگام تست زنی اگر سوال نکته دار یا دام داری پیدا میکردم با علامتی آن سوال را مشخص می کردم تا هنگام مرور آن درس دوباره آن تست ها را بزنم. هنگام آمادگی برای آزمون های جمع بندی به علت حجم بالای مطالب استفاده از آن سوالات بسیار مفید است.

  5.  چگونه بین مطالعه براي امتحانات نهایی ومطالعه براي کنکور و تعادل ایجاد کردید تا بتوانید در هر دو نتیجه لازم را به دست بیاورید؟
  6. برای امتحانات نهایی زمان زیادی قرار نمی دادم و تمرکز اصلی من روی کنکور بود. به نظر من کسی که برای کنکور مطالعه کرده باشد حتی در امتحانات نهایی هم به مشکل برنمی خورد و با مطالعه کتاب درسی می تواند نمره مورد قبول بگیرد. مطالعه سوال های سال های قبل هم بسیار مفید است.

  7. روش مطالعه کدام درس شما به نظرتان می تواند به عنوان یک روش مطالعه موثر به دانش آموزان دیگر کمک کند؟
  8. در درس زیست ابتدا کتاب درسی را به طور روزنامه وار یک دور می خواندم. سپس در روز بعد یک دور دیگر با دقت به جزﺋیات درس را مطالعه می کردم. سپس درسنامه کتاب کمک درسی را کامل مطالعه می کردم و اگر نکته مهمی را می دیدم آن را به کتاب اضافه می کردم. سپس یک دور دیگر کتاب را همراه نکات آن مرور می کردم.در روزهای آینده تست می زدم و پاسخنامه همه تست ها را به طور کامل می خواندم تا کامل مطالب برای چند بار مرور شود.

  9.  براي اين كه از حاشيه های کنکور و کرونا و ... به دورباشيد، چه كارهايي انجام داديد؟
  10. تلفن همراهم را کنار گذاشتم و به طور کامل فضای مجازی را ترک کردم اما ارتباطم را با برخی دوستانم حفظ کردم. برای آنکه دچار بیماری کرونا نشوم و روند مطالعه ام مختل نشود به ندرت از خانه خارج می شدم و برای استراحت از تفریحات داخل خانه استفاده می کردم. 
  11. گفت و گوی مریم کولیوند با قهرمان پیوستگی کیارش حجارزاده
  12.  پدر و مادرتان درسال آخر چه كمك هاي آموزشی به شما كردند؟ 
  13. سعی میکردند با مطالعه مجلات و مطالب سایت کانون در نقش یک مشاور عمل کنند و مرا راهنمایی کنند. پدر و مادرم بیشتر در نقش حمایت و پشتیبانی به من دلگرمی می دادند و مرا در این مسیر همراهی کردند.

  14. تعطیل شدن مدارس به خاطر کرونا چه تأثیری روی درس خواندن شما داشت؟
  15. باعث شده بود از نشاط و شادابی من کاسته شود و زود به زود دچار خستگی می شدم. ارتباط و جو صمیمی مدرسه از لحاظ روحی خیلی روی دانش آموز کنکوری تاثیر مثبت دارد اما تعطیلی مدارس باعث منزوی شدن دانش آموزان شد.

 

  1.  از اشتباهات خودتان در آزمون ها چگونه کمک می گرفتید ؟ تبدیل یادگیری ناقص به یادگیری های کامل را چگونه انجام می دادید؟
  2. ابتدا آن مبحث که در آن اشتباه داشتم را دوباره مطالعه می کردم سپس دوباره به آن سوالاتی که اشتباه زده بودم پاسخ می دادم تا مشکلم بر طرف شود. برای تبدیل یادگیری ناقص به کامل ابتدا آن مبحث را به طور کامل دوباره مطالعه می کردم سپس با زدن تست های فراوان مشکل را برطرف می کردم.

  3.  برای آینده چه برنامه‌ای دارید؟
  4. ابتدا می خواهم در رشته پزشکی دکترای عمومی خود را بگیرم اما هنوز برای تخصص چیز خاصی مدنظر ندارم.البته شاید پس از گرفتن دکترای عمومی برای ادامه تحصیل به خارج از کشور رفتم. 
  5. معیارهای شما برای انتخاب رشته چیست؟ کدام رشته ها را در اولویت قرار می دهید و با چه معیارهایی ؟ به نظر من برای انتخاب رشته ابتدا علاقه سپس درآمد و جایگاه اجتماعی رشته مورد نظر باید بررسی شود و رشته ای که این سه را با هم برای شما داشته باشد مناسب می باشد. من ابتدا پزشکی را در نظر دارم و سپس داروسازی زیرا با علایقم سازگارتر هستند اما ازدندان پزشکی متنفر هستم به همین دلیل اصلا آن را انتخاب نمی کنم.

  6. از نظر شما گرایش های جدید در سوال های کنکور امسال کدام هاست ؟ لطفا توضیح دهید . 
  7. به نظرم درس ریاضی در کنکور نشان داد که علاوه بر دانش فرد مدیریت احساسات و تنش ها سر جلسه هم اهمیت زیادی دارد و احتمال تکرار این سبک سوالات در درس های دیگر فقط برای نا امید کردن و بر هم زدن تمرکز دانش آموز وجود دارد. همچنین دیگر با نکات تستی نمی توان اغلب تست ها را به آسانی پاسخ داد و نیاز به درک و یادگیری مفهومی آن است.

  8. یک مشکل مهم دانش آموزان در دوران کرونا و آزمون های آنلاین نگرانی از تقلب برخی دانش آموزان است . شما با این موضوع چگونه برخورد می کردید ؟ 
  9. گاهی اوقات باعث ناراحتی و نا امیدی من میشد اما همواره به روند و درصد های خودم توجه داشتم و سعی می کردم تمرکزم را روی مساﺋل مهم کارنامه و نه رتبه و تراز قرار دهم. رتبه و تراز برخی از افراد که واقعا درس می خواندند و می دانستم تقلب نمی کنند را بررسی می کردم تا بتوانم خودم را با سایر افراد مقایسه کنم و علت ضعف یا قوت خود نسبت به دیگران را تشخیص بدهم.


 مدیریت زمان

  1. برا ی مدیریت زمان سر جلسه کنکور چکار کردید؟ از کدام یک از روش هاي مدیریت زمان استفاده کردید؟ 
  2. از تکنیک های ضربدر و منفي ، زمان هاي نقصاني ، استراتژي بازگشت به طور کامل استفاده کردم زیرا این تکنیک ها مکمل هم هستند و باید با هم اجرا شوند. برای پیدا کردن مهارت در این روش ها باید در طول سال از آن ها استفاده کرد و در کنکور هم به علت تکرار این روش ها وقت کم نیاوردم و از قبل برنامه داشتم وقت اضافه را به درس های زیست و شیمی اختصاص بدهم و همین کار را هم کردم.

  3. چگونه آرامش خود را درروز كنكورحفظ کردید؟ آیا در روز کنکور با سوالات سخت چالشی و طراحی جدید مواجه شدید؟  
  4. مقداری استرس داشتم اما به علت آن که تلاشم را کرده بودم خیلی استرس نداشتم اما هنگامی که به درس ریاضی رسیدم خیلی شوکه شدم و استرس گرفتم اما خودم را کنترل کردم و سریع تنها سوالاتی را که میشد در مدت کم حل کرد پاسخ دادم و به سراغ درس بعد رفتم و در آخر هم مقداری زمان را برای بازگشت به آن قرار دادم.

  5.  روش شما به پاسخگویی به سوالات در روز کنکور چه بود؟ ایا ترتیب دفترچه سوال را رعايت كرديد یا تغيير داديد؟
  6. همه سوالات را به سرعت می خواندم اما ابتدا فقط سوالات ساده و متوسط را که زمان کمی لازم داشت حل می کردم و سوالات سخت را رها می کردم تا در استراتژی بازگشت به آن ها برگردم. ترتیب دفترچه را با توجه به اهمیت درس ها و نقاط قوت و ضعف تغییر دادم. در دروس عمومی ادبیات را آخر از همه میزدم چون در این درس ضعیف بودم. در درس های اختصاصی ابتدا زیست و شیمی را می زدم آن هم به علت اهمیت بالای این درس ها بود.

  7. آیا اتفاق غیرمنتظره‌ای در جلسه ی کنکور برایتان به وجود آمد؟ آیا درسی بود که در جلسه ی کنکور شما را غافلگیر کرده باشد؟ چگونه خودتان را در آن شرایط مدیریت کردید؟
  8. اتفاق غیر منتظره ای رخ نداد اما درس ریاضی واقعا من را غافلگیر کرد اما در روزهای پایانی نزدیک به کنکور هر گونه احتمالی را در ذهنم بررسی کرده بودم و راه حل هایی برای مدیریت آن آماده کرده بودم. به همین دلیل هنگامی که به ریاضی رسیدم به سرعت سوالات آن را نزده گذاشتم و تعداد خیلی کمی را برای پاسخگویی انتخاب کردم و زمان آن را برای بهتر زدن درس های دیگر اختصاص دادم.

 

  1. در مورد رتبه،رشته و دانشگاه قبولی توضیح داده شود؟علت انتخاب رشته قبولی را ذکر کنید.

پزشکي دانشگاه علوم پزشکي ايران شهر تهران پذیرفته شده ام. از اول هم برای رشته پزشکی تلاش می کردم و علاقه به این رشته دارم

Menu