نوروز دوران طلایی برای ششمی ها

به زودی نوروز فرا می‌رسد. برای آن‌که بتوانیم از این دوران نهایت استفاده را ببریم ، باید برنامه‌ی ویژه‌ای داشته باشیم

نوروز دوران طلایی برای ششمی ها

به زودی نوروز فرا می‌رسد. برای آن‌که بتوانیم از این دوران نهایت استفاده را ببریم ، باید برنامه‌ی ویژه‌ای داشته باشیم

میزان تفریح و مطالعه را به نسبت متعادلی برنامه‌ریزی کنیم. چون برنامه‌ریزی برای این دوران از اهمیت بالایی برخوردار است استفاده از کتاب  نوروزی  و استعدا تحلیلی توصیه می‌شود .

دانش آموزان با انگیزه و سخت کوش می توانند با برنامه ریزی درست هم از این تعطیلات برای تفریح و میهمانی رفتن استفاده کنند و هم کنار آن ها کمی درس بخوانند...

1-کتاب نوروز:

این کتاب که بهترین منبع شما برای بازیابی مباحث نیم‌سال اول است، شامل خلاصه‌ی سؤالات مهمی است که می‌توانید به کمک آن در کوتاه ‌ترین زمان اساسی‌ترین سؤالات ممکن را از هر مبحث پاسخ دهید. این کتاب شامل سؤالات تستی و تشریحی به همراه پاسخ‌نامه است.  شامل سوالات شناسنامه دار(تمامی سوالات کتاب دارای مرجع از کتاب درسی است )

این کتاب شامل درس های ریاضی ، علوم ، فارسی ، هدیه های آسمانی و مطالعات اجتماعی است که بصورت بسته های آزمونی است. در 5 آزمون اول با پیشروی 5/1 ، کل مطالب نیم سال اول و نیمی از نیم سال دوم مرور شده است.

2-کتاب های استعداد تحلیلی (هوش کلامی و غیر کلامی)

از استعداد تحلیلی غافل نشوید. یکی از بخش‌های مهم آزمون امسال، سؤالات استعداد تحلیلی است. بهتر است هر روز آن را در برنامه‌ی خود قرار دهید و تمرین کنید

امسال در آزمون تیزهوشان ششم، همه‌ی سؤالات از مباحث استعداد تحلیلی است. سال قبل در این آزمون دانش‌آموزان ابتدا به 20 سؤال هوش ادبی از زیرشاخه‌ی هوش کلامی در 20 دقیقه پاسخ دادند. 20 سؤال دوم مربوط به هوش ریاضی از زیرشاخه‌ی هوش کلامی بود. 20 سؤال سوم نیز از هوش تصویر از زیرشاخه‌ی هوش غیرکلامی بود. در پایان نیز دفترچه‌ای جداگانه دریافت کردند که شامل 40 سؤال سرعت و دقت‌عمل بود و تنها 20 دقیقه برای آن‌ها فرصت داشتند. امسال نیز قرار است ‌آزمون تیزهوشان ششم مشابه سال قبل باشد.

گسترش کاربرد پرسش‌های استعداد تحلیلی ـ هوش‌های کلامی و غیرکلامی ـ در آزمون‌های مختلف، دبستان و متوسطه‌ی اول نیز رسیده است.در سال‌های گذشته آزمون‌های ورودی مدارس برتر از پرسش‌های تحلیلی بوده است

3- کتاب 10 آزمون جامع ششم

این کتاب در 10آزمون جامع ، درس های استعداد تحلیلی ، قرآن و هدیه آسمانی ، فارسی ، مطاعات اجتماعی ، تفکر و پژوهش ،علوم تجربی و ریاضی شامل می شود.وبصورت آزمون محور واندازه گیری پیش رفت درسی و یاداشت نکات درسی می باشد.

Menu