معرفی کتاب پرتکرار مطالعات اجتماعی سال هفتم

سؤالات پرتکرار امتحانی، سؤالاتی است که با اقبال عمومی دبیران مدارس سراسر کشور، بارها و بارها در آزمون‌های پایان نیم‌سال پرسیده شده است.

معرفی کتاب پرتکرار مطالعات اجتماعی سال هفتم

کتاب پرتکرار مطالعات اجتماعی سال هفتم

سؤالات پرتکرار امتحانی، سؤالاتی است که با اقبال عمومی دبیران مدارس سراسر کشور، بارها و بارها در آزمون‌های پایان نیم‌سال پرسیده شده است. لذا، منطقی است که این پرسش‌ها، بهترین پرسش‌ها برای مطالعه‌ی دروس در سطح آزمون‌های مدارس باشد. مجموعه‌ی کانون پس از جمع‌آوری این پرسش‌ها، بر اساس میزان تکرار و با تکیه بر خرد جمعی مؤلفان، آن‌ها را طبقه‌بندی می‌کند و پس از تألیف پاسخ‌های متناسب برای هر سؤال، آن‌ها را در کتاب‌های پرتکرار قرار می‌دهد. پس از این مرحله، مؤلفان کانون، درسنامه‌ای بر اساس کتاب درسی و با تکیه بر این پرسش‌ها تألیف می‌کنند و پیش از پرسش‌ها در کتاب قرار می‌دهند، به شکلی که با مطالعه‌ی درس‌نامه، مهم‌ترین موضوعات مرور و نیاز‌های دانش‌آموز برای پاسخ به پرسش‌ها برطرف شود. در این کتاب ها تلاش می‌شود متناسب با آزمون‌های مدارس، از انواع پرسش‌های تشریحی، پاسخ‌کوتاه، صحیح و غلط، جای خالی، وصل‌کردنی و چندگزینه‌ای، نمونه‌هایی وجود دارد.

در کتاب مورد بحث ما، یعنی کتاب پرتکرار مطالعات اجتماعی سال هفتم، بر اساس کتاب درسی، ۲۴ فصل و در مجموع ۹۰۰ سؤال داریم که تقسیم‌بندی آن را در جدول‌های زیر می‌توانید جزئیات آن را ببینید:


همه‌ی پرسش‌های کتاب، پرسش‌های شناسنامه‌دار است، به این معنا که شماره‌ی صفحات ارجاع کتاب درسی آن، در برابر سؤال، درج شده است. همه‌ی فصول کتاب درخت دانش دارد که به طبقه‌بندی ذهنی دانش‌آموزان کمک می کند. هم‌چنین فهرست کتاب نیز فهرستی به‌روز و کاربردی است. این کتاب را در صورت نیاز، با تخفیفی قابل‌توجّه از سایت کانون‌بوک خریداری کنید.

https://www.kanoonbook.ir/store/book/1387

Menu