رضایت 92 درصدی کنکوری‌ها از برنامه راهبردی و خدمات کانون

با توجه به نزدیک شدن به پایان سال تحصیلی ، در آزمون 24 خرداد از دانش آموزان کنکوری سوال زیر درباره کیفیت خدمات کانون و رضایت آنان از برنامه راهبردی و خدمات آموزشی ، سوال زیر پرسیده شده است:

رضایت 92 درصدی کنکوری‌ها از برنامه راهبردی و خدمات کانون

با توجه به نزدیک شدن به پایان سال تحصیلی ، در آزمون 24 خرداد از دانش آموزان کنکوری سوال زیر درباره کیفیت خدمات کانون و رضایت آنان از برنامه راهبردی و خدمات آموزشی ، سوال زیر پرسیده شده است:

در اواخر سال تحصيلي جمع بندي شما از برنامه ي راهبردي و خدمات كانون چيست؟

در جدول زیر چگونگی پاسخ بازه های مختلف ترازی به این سوال را مشاهده می کنید:

همان طور که در جدول بالا قابل مشاهده است ، 93 درصد از دانش آموزان دختر و 90 درصد از دانش آموزان پسر از خدمات کانون و برنامه راهبردی رضایت کامل یا حداکثری داشته اند. در مجموع 92 درصد دانش آموزان رضایت خود را اعلام کرده اند.

میزان رضایت برترها از خدمات و برنامه راهبردی کانون بیشتر از بقیه بازه های ترازی است. 96 درصد از دانش آموزان برتر ، رضایت خود را از خدمات کانون و برنامه راهبردی اعلام کرده اند. این عدد برای ترازهای کمتر از 5000 ، 91 درصد می باشد.

نکته جالب اینکه درصد گزینه 1 (رضایت کامل ، فارغ از هر نتیجه ای در کنکور) ، برای دانش آموزان برتر از بقیه بازه های ترازی بیشتر است. این بدان معناست که حدود نیمی از برترها رضایت کامل داشته و اعلام کرده اند ، فارغ از هر نتیجه ای که در کنکور کسب می کنند از خدمات و برنامه راهبردی رضایت دارند.

Menu