جدول میزان رضایت دانش آموزان از خدمات مختلف کانون

در آزمون 20 اردیبهشت از دانش آموزان مقطع دهم و یازدهم ریاضی ، تجربی و انسانی ، 7 سوال درباره خدمات مختلف کانون و میزان رضایت دانش آموزان پرسیده شد.

جدول میزان رضایت دانش آموزان از خدمات مختلف کانون

در آزمون 20 اردیبهشت از دانش آموزان مقطع دهم و یازدهم ریاضی ، تجربی و انسانی ، 7 سوال درباره خدمات مختلف کانون و میزان رضایت دانش آموزان پرسیده شد.

نظرتان درباره ي ................ چيست؟؟

این 7 سوال درباره ی میزان رضایت دانش آموزان از آیتم های: عملکرد پشتیبان ، پیشرفت درسی ، کارنامه و جعبه ابزار کارنامه ، کتاب های کانون ، جلسات 5نفره ، مطالب سایت کانون و کلاس های رفع اشکال پشتیبان ، بوده است.

در جدول زیر چگونگی پاسخ دانش آموزان پسر و دختر این مقاطع به 7 سوال فوق را مشاهده می کنیم:


91 درصد دانش آموزان  از عملکرد پشتیبان خود رضایت داشته اند. (نمره ی خیلی خوب یا خوب داده اند)

70 درصد دانش آموزان  از پیشرفت درسی خود ، رضایت داشته اند. (نمره ی خیلی خوب یا خوب داده اند)

91 درصد دانش آموزان  از کارنامه و جعبه ابزار کارنامه ، رضایت داشته اند. (نمره ی خیلی خوب یا خوب داده اند)

82 درصد دانش آموزان  از کتاب های کانون ، رضایت داشته اند. (نمره ی خیلی خوب یا خوب داده اند)

86 درصد دانش آموزان  از کیفیت جلسات 5نفره ، رضایت داشته اند. (نمره ی خیلی خوب یا خوب داده اند)

89 درصد دانش آموزان  از مطالب سایت کانون ، رضایت داشته اند. (نمره ی خیلی خوب یا خوب داده اند)

75 درصد دانش آموزان  از کلاس های رفع اشکال پشتیبان خود ، رضایت داشته اند. (نمره ی خیلی خوب یا خوب داده اند)


دانش آموزان پسر نسبت به دختر از آیتم های: پیشرفت درسی خود و کلاس های رفع اشکال پشتیبان رضایت بیشتری داشته اند.

دانش آموزان دختر نسبت به پسر از آیتم های: عملکرد پشتیبان ، کتاب های کانون و جلسات 5نفره رضایت بیشتری داشته اند.

میزان رضایت پسران و دختران از آیتم های: سایت کانون و کارنامه و جعبه ابزار کارنامه تقریبا به یک میزان می باشد.

Menu