|
فرستنده |
تمرين پيشنهادي يا پيشنهاد روش مطالعه با استفاده از کتاب دوسالانه |
مبحث |
|
آتنا سلامي |
71-74-75-76-77-82-83-85-87-88-89-90-93-98 |
مکانيک |
|
آتنا سلامي |
بسياردقيق به تمرينهاي مختلف پرداخته است وازهرنکته درسي مثالهاوتمرينات زيادي راگردآوري کرده است.اين امرباعث ميشودکه داوطلبان بتوانندبعدازحل تمرينات اين کتاب تسلط کامل راروي مباحث خوانده شده پيداکنندوازدرک کامل مباحث اطمينان داشته باشند. |
مکانيک |
|
آتنا سلامي |
بعدازخواندن کامل کتاب درسي وجزوه آموزشي وحل تمرينهاي کتاب درسي تک تک سوالات اين کتاب رابادقت کامل حل کنند. |
مکانيک |
|
آرزو کاظم زاده |
براي تسلط در مبحث مکانيک بايد تمرين هاي متنوع زيادي کارشود و چون کتاب درسي سوالات محدودي دارد، اين کتاب منبع خوبي براي پوشش مطالب و تسلط روي کتاب است . |
مکانيک |
|
الهام محسنيان |
39-ص(17)-علت:اشنايي دانش آموزان با مبحث جابجايي و سرعت متوسط |
مکانيک |
|
الهام محسنيان |
اشنايي بيشتر دانش آموزان با مبحث مکانيک |
مکانيک |
|
الهام محسنيان |
مطالعه کامل کتاب درسي و حل تست هاي مربوطه |
مکانيک |
|
پروين فرخي |
بعلت پر تکرار بودن به دانش آموز کمک مي کند به مطالب کتاب درسي و جزوه دبير و مثالهاي آن تسلط داشته باشد و نکات ساده تر و اصلي تر را که از ديدگاه دبيران اهميت بيشتري دارد تشخيص دهد. |
مکانيک |
|
پروين فرخي |
روش مطالعه مباحث تشريحي جهت تسلط بر آن و سپس يادگيري فرمولها |
مکانيک |
|
پروين فرخي |
سوال 12 صفحه 10 |
مکانيک |
|
پژمان تاج ميري رستمي |
ابتدا مطالعه کتاب درسي بعد خواندن اين کتاب |
مکانيک |
|
پژمان تاج ميري رستمي |
از تمام مباحث بخش مکانيک تقريبا بطور کامل استفده شده و سوال طرح شده است که موجب کنکاش در دانش آموز ميشود |
مکانيک |
|
پژمان تاج ميري رستمي |
سوال 11 چون مهم وکنکوريست |
مکانيک |
|
حسين ابراهيم زاده |
تمرينات متنوع و جامع |
مکانيک |
|
حسين ابراهيم زاده |
سوال 93 از صفحه 37 - درک و بکار گيري قوانين نيوتن |
مکانيک |
|
حسين ابراهيم زاده |
مطالعه مفهومي همراه با بکار گيري رياضيات |
مکانيک |
|
رقيه عصري |
ابتدا سوال صفحه زوج را حل کنند وبه پاسخ تشريحي آن مراجعه نموده و آن را به دقت مطالعه نمايند ونکات آموزشي آن را يادداشت کنند سپس سوال هم ارز آن در صفحه فرد يعني سوال روبروي آن را حل کنند. |
مکانيک |
|
رقيه عصري |
در صفحات زوج: 1-3-5 |
مکانيک |
|
رقيه عصري |
از صفحات زوج :2-5-15-21-28-32-43-46-48-51 |
مکانيک |
|
رقيه عصري |
اين کتاب نکات مهم درسي را در خود جاي داده است که دانش اموز بعداز مطالعه کتاب درسي مي تواند به اين کتاب مراجعه نمايد و با انواع سوالات مهم اشنايي شده و تسلط لازم را کسب نمايد. |
مکانيک |
|
زهرا رضازاده |
1-مطالعه کتاب درسي و حل تمرينات کتاب درسي و استفاده از کتاب سبز کانون براي يادگيري بيشتر و استفاده از کتاب دوسالانه |
مکانيک |
|
زهرا رضازاده |
توضيح ساده و توجه به نکات مهم آموزشي و چيدمان سوالات به ترتيب فصل هاي کتاب درسي |
مکانيک |
|
زهرا رضازاده |
سوال 21،26،28،30؟،24 به خاطر تکرار زياد ومهم بودن در کنکور سراسري |
مکانيک |
|
زهرا يارمحمدي |
دسته بندي سوالات بر اساس مباحث متنوع کتاب درسي به دانش آموزان کمک مي کند تا با مطالعه ي هر مبحث از کتاب درسي خود سوالات مربوط به همان مبحث را به سرعت و بطور جامع و کامل يافته و مطالعه کنند و مجبور نباشند براي حل چند مثال خود را درگير کتاب هاي زيادي کنند. |
مکانيک |
|
زهرا يارمحمدي |
سوال 110 صفحه 40 کتاب ، اين سوال به شکل بسيار جالبي در حقيقت چندين سوال را در بر دارد . بطوريکه مباحث زيادي همچون رسم انواع نيروها،محاسبه شتاب، نيروهاي اصطکاک و کشش نخ و... را شامل مي شود و دانش آموز با حل کردن يک سوال تمامي اين نکات را فرا مي گيرد. |
مکانيک |
|
زهرا يارمحمدي |
مطالعه دقيق انواع نيروها ، ادامه مسير يادگيري را در ادامه ي فصل هموار مي کند. |
مکانيک |
|
زينب رحيم خانلي |
پيوستگي تمرين هاي دوسالانه با سرفصل ها و تمرين هاي کتاب |
مکانيک |
|
زينب رحيم خانلي |
س67 ص27 |
مکانيک |
|
زينب رحيم خانلي |
مطالعه دقيق نکات و حل تمامي مثال ها و تمرين هاي کتاب درسي و دوسالانه |
مکانيک |
|
زينب رحيم خانلي |
آشنايي کامل دانش آموزان با حرکت نوساني ، تعادل معادله حرکت ، بيشينه سرعت و شتاب و درک دقيقي از بسامد و دامنه نوسان جسم به دست مي آورند . |
مکانيک |
|
زينب رحيم خانلي |
سوال 138 صفحه 42 |
مکانيک |
|
زينب رحيم خانلي |
مطالعه دقيق و مفهومي مطالب کتاب به همراه خلاصه نويسي و حل مثال ها و تمرين هاي کتاب و حل کردن سوالات کتاب سوال هاي پرتکرار براي تسلط بر فرمول هاي فصل و کاربرد آ« و تثبيت مطالب و حل تست ها از کتاب آبي کانون با زمان |
مکانيک |
|
سمانه تشکري |
اول مطالعه کتاب درسي سپس حل تمرين ها و بعد حل سوالات پر تکرار |
مکانيک |
|
سمانه تشکري |
تسلط بچه ها را در اين فصل افزايش مي دهد |
مکانيک |
|
سمانه تشکري |
سوال 359 صفحه 120 پر تکرار |
مکانيک |
|
سميه افتخاري نژاد |
ابتدا مطالب فيزيک 2 که مربوط به همين فصل است خوانده شود و سپس فيزيک پيش بررسي شود و براي تمرين تست هاي اين کتاب کار شود |
مکانيک |
|
سميه اميني پور |
اول اينکه دانش آموزان کتاب درسي را خوب بخوانند وبعد سوالات کتاب دوسالانه رابه طور کامل حل کنند.واگر اشکالي در آن مبحث دارند يا سوال را خوب متوجه نمي شوند از معلم خود سوال کنند. |
مکانيک |
|
سميه اميني پور |
در اين کتاب سعي شده است از تمام جزييات سوال بيايد |
مکانيک |
|
سميه اميني پور |
سوال 31صفحه16-ميدان الکتريکي حاصل از بارهاي ناهم راستا |
مکانيک |
|
سميه سوزنده |
دانش اموز ميتوتند نکات ساده تر و اصلي تر را که از ديدگاه دبيران اهميت بيشتري دارد تشخيص دهد |
مکانيک |
|
سميه سوزنده |
شماره سوال 73 صفحه 31 |
مکانيک |
|
سياوش حريت |
اول تمرين هاي کتاب را بخوانند و بعد به سراغ کتاب دوسالانه برند |
مکانيک |
|
سياوش حريت |
درس نامه خوبي دارد |
مکانيک |
|
سياوش حريت |
سوال هايي که مفهومي آمده بيشتر توجه شود |
مکانيک |
|
سيد معتصم سجادي |
ترتيب مبحث و مطابق با سرفصلهاي کتاب درسي |
مکانيک |
|
سيد معتصم سجادي |
درک کامل متن کتاب درسي و حل تمام مثالهاي کتاب درسي |
مکانيک |
|
سيد معتصم سجادي |
سوال 158 صفحه 48 مبحث موج داراي بيشترين فراواني تکرار |
مکانيک |
|
سيمين اسپوتين |
ابتدا درک مفاهيم کتاب که بسيار ضروري است سپس تسلط بر نوشتن معادله سرعت و معادله حرکت و در پايان حل مسايل زياد و متنوع اينگونه دانش آموز بر اين مبحث تسلط مي يابد |
مکانيک |
|
سيمين اسپوتين |
تعداد زياد سوالات و تنوع سوالات در مورد مسايل تعيين معادله سرعت و معادله حرکت |
مکانيک |
|
سيمين اسپوتين |
حل مسايل مرتبط به نمودار سرعت-زمان و نمودار مکان-زمان |
مکانيک |
|
سيمين اسپوتين |
براي مطالعه اين بخش تسلط بر روابط مثلثاتي و حل روابط رياضي بعد از آن خلاصه برداري و طبقه بندي روابط مورد نياز براي حل مسايل و سپس حل تمرينهاي متفاوت براي آشنايي هر چه بيشتربا سوالات |
مکانيک |
|
سيمين اسپوتين |
وجود سوالات متعددومفهومي در زمينه حرکت جسم روي سطح شيبدار ،حرکت در سطوح ترکيبي و حرکت چند جسم با هم اين سوالات به دانش آموزان کمک ميکند تا به روابطي که براي هر سوال نياز است تسلط يابند و تشخيص نوع سوال براي آنها راحت تر ميشود |
مکانيک |
|
طاهره پيروندي |
سئوال 6 صفحه ي 8 چون از سئوالات پرتکرار است سئوال5 صفحه ي 9 سئوال مهم و نکته دار |
مکانيک |
|
طاهره پيروندي |
سئوالات پرتکرار سراسر کشور و سئوالات منتخب از مدارس مطرح کشور |
مکانيک |
|
طاهره پيروندي |
سئوالات مفهومي و پرتکراري دارد که دانش اموزان را هم براي امتحانات مدرسه اماده ميکند و هم نکات مفهومي و کنکوري را در بر دارد |
مکانيک |
|
طاهره پيروندي |
بررسي تشريحي و مفهومي مسائل پرتکرار سراسر کشور که در واقع داوطللبان اگر قبل از تست زني از روي کتاب هاي آبي به مطالعه ي اين کتاب و حل تمارين آن بپردازند |
مکانيک |
|
طاهره پيروندي |
شروع سئوالات هر مبحث با يک سئوال اسان اما پرتکرار و کليدي که مفهوم ان مبحث را تشريح ميکند و استفاده از سئوالات پر تکرار مدارس معتبر ايران |
مکانيک |
|
عاصمه قلي زاده تنورلوئي |
اول کتاب درسي خوانده شود در هنگام مرور کردن با شکل بخوانند |
الکتريسيتهي ساکن |
|
عاصمه قلي زاده تنورلوئي |
سوال 25-26-28-32 |
الکتريسيتهي ساکن |
|
عاصمه قلي زاده تنورلوئي |
شامل سوالات حفظي ومفهومي که بارم بندي مشخص شده است. |
الکتريسيتهي ساکن |
|
فاطمه بافتي |
روشي که براي مطالعه پيشنهاد مي شود اين است که ابتدا با تعريف پايه اي مبحث آشنا شود سپس دليل آوردن اين مبحث به درس فيزيک را بداند تا انگيزه اي شود براي يادگيري دانش آموز و در انتها به حل مسايل مربوطه اقدام نمايد. |
مکانيک |
|
فاطمه بافتي |
موج طولي و عرضي در چه محيط هايي منتشرمي شود ؟ |
مکانيک |
|
فاطمه بافتي |
نکات مثبتي که در مبحث مکانيک وجود دارد اين است که |
مکانيک |
|
فاطمه تقوي نيا |
توصيه مي گردد پس از مطالعه کتاب درسي و حل مثال ها و تمرينات آن سوالات صفحات زوج از دو سالانه به صورت مجموعه اي حل گردد و سپس پاسخ هاي تشريحي آنها مطالعه و بررسي شود. |
مکانيک |
|
فاطمه تقوي نيا |
سوالات 3 و 5 و 13و27 به دليل دارا بودن بار مفهومي عميق تر نسبت به ساير سوالات از اهميت بيشتري برخوردار بوده و به دانش اموز جهت حل و مطالعه ي آنها پيشنهاد مي گردد. |
مکانيک |
|
فاطمه زنگنه |
ابتدا سوالات داراي پاسخ تشريحي را خوانده سپس سوالات داراي پاسخ کوتاه را حل کنند |
مکانيک |
|
فاطمه زنگنه |
حل سوالات مربوط به حرکت دو گلوله ذر راستاي قائم و بررسي حرکات تندشونده وکندشونده |
مکانيک |
|
فاطمه زنگنه |
سوال23و33و35و41و48از سوال هاي داراي پاسخ کوتاه |
مکانيک |
|
فرناز شهسواري |
بهترين مدرسان کشورطرح کرده وسوالات امتحاني سراسر کشور ودرصد تکرارسوالها |
مکانيک |
|
فرناز شهسواري |
تفکيک سوالات براساس فصلهاي کتاب درسي-پاسخهاي تشريحي کامل بازبان ساده |
مکانيک |
|
فرناز شهسواري |
کتاب درسي رابخواند نکات مربوطه رايادداشت کند بعدکتاب دوسالانه رامرورکند |
مکانيک |
|
فرناز قرباني |
در اين مبحث نموداري که فراواني سوالات در هر قسمت اين مبحث ذکر شده کاملا به دانش آموز ياري مي رساند تا براي انتخاب سوالاتي با تمرين بيشتر سر در گم نماند. |
مکانيک |
|
فرناز قرباني |
در اين مبحث داوطلب بهد از مطالعه کتاب درسي در مرحله دوم مطالعه يعني تثبيت براي حل تمرين بيشتر با توجه به اهميت سوالات ابتدا بايد تمرينات رابطه ي طول موج و سپس تارهاي مرتعش و بعد تراز شدت صوت را به خوبي حل کند |
مکانيک |
|
فرناز قرباني |
سوال 246 اين سوال در مبحث موج مکانيکي باي رابطه طول لوله با طول موج يک سوال بسيار مناسب مي باشد که داراي ظاهري طولاني اما سوالي بسيار مهم مي باشد. سوال 221 يک سوال مفهومي ساده و بسيار زيبا براي درک بهتر تارهاي مرتعش |
مکانيک |
|
فرناز قرباني |
بعد از مطالعه کتاب درسي براي حل تمرين بيشتر از کتاب دوسالانه و بيشتر از مباحث شتاب متوسط و لحظه اي تمرين حل شود |
مکانيک |
|
فرناز قرباني |
سوال 15 اين سوال با ظاهري طولاني اما تعداد تکرار زياد براي درک بهتر حرکت يکنواخت مي باشد |
مکانيک |
|
فرناز قرباني |
نمودار فراواني سوالات و تعداد تکرار سوالات که اهميت مباحث را نشان مي دهند |
مکانيک |
|
فرناز قرباني |
با حل تمرين بيشتر و آشنايي با سوالات اين مبحث دانش آموز متوجه مي شود که از اين مبحث به راحتي مي تواند نمره کسب کند |
مکانيک |
|
فرناز قرباني |
سوال 76 صفحه 30 و سوال 93 صفحه 36 کاملا مفهومي هستند و اصلي ترين نکات اين مبحث را در بر دارند |
مکانيک |
|
فرناز قرباني |
سوالات اين مبحث کاملا خلاقانه هستند |
مکانيک |
|
فرناز قرباني |
با حل تمرين بيشتر به تسلط خوبي مي توان در اين مبحث رسيد |
مکانيک |
|
فرناز قرباني |
با يادگيري اين سوالات دانش آموز اکثر سوالات مربوط به اين مبحث را مي تواند حل کند. |
مکانيک |
|
فرناز قرباني |
سوال 81 صفحه 32 يک سوال کاملا مفهومي مي باشد سوال 87 صفحه 35 و 119 صفحه 42 سوال کاملا خلاقانه جهت يادگيري حرکت دايره اي مي باشد. |
مکانيک |
|
فضل اله محسنيان |
41.ص 17.اهميت مبحث شتاب متوسط در کنکور سراسري |
مکانيک |
|
فضل اله محسنيان |
گسترده شدن مبحث مکانيک در پيش دانشگاهي |
مکانيک |
|
فضل اله محسنيان |
مبحث مربوط را بخوان وتست حل کن |
مکانيک |
|
ليلا نصيري جوانقلعه |
10و15و24 اين سوالات بدليل داشتن نکات مهم کنکوري وفرمول هاي متنوع مهم ميباشند. |
مکانيک |
|
ليلا نصيري جوانقلعه |
تمرين اين مبحث بصورت هروز وحل تمرينات تشريحي ان ويادشت کردن نکات مهم اين مبحث |
مکانيک |
|
ليلا نصيري جوانقلعه |
توضيحات کامل هر سوال با اوردن نکات و فرمو ل هاي کنکوري |
مکانيک |
|
محسن ميرزاييان |
ابتدا خواندن کتاب درسي بعد از آن حل تمرينات اين کتاب مهم است |
مکانيک |
|
محسن ميرزاييان |
در دروسي مثل فيزيک براي اينکه داتش آموز بتواند کاملا بر مبحث مسلط شود نيالز به تمرين کردن دارد بخصوص هر چه تمرينات استاندارد تر باشد مهمتر است و با توجه به اينکه اين کتاب سوالات پر تکرار است براي دانش آموز از اهميت وافري بر خوردار است |
مکانيک |
|
محسن ميرزاييان |
سوال 43 صفحه 15 به علت اهميت اين نوع سوال و نيز تکرار بالا ي سوال و نيز سوالات مشابه آن در کنکور سراسري مي باشد |
مکانيک |
|
مرضيه شاکري |
ابتدا به طور روزنامه وار مطالعه شودبعد سوالات تشريحي حل شود جهت تثبيت |
مکانيک |
|
مرضيه شاکري |
درک عميق و مفهومي در جهت کاربرد قوانين 1و2و3 |
مکانيک |
|
مرضيه شاکري |
سوال69:کاربرد نيروها با تجزيه نيروها |
مکانيک |
|
مرضيه شاکري |
سوال62:آشنايي با تعاريف و مفاهيم جهت يادگيري اصول قوانين نيوتن |
مکانيک |
|
مرضيه شاکري |
مطالعه اين درس به صورت مبحثي و خواندن با دقت |
مکانيک |
|
مرضيه شاکري |
يادگيري 3قانون مهم و کاربردي نيوتن و ساير نيروها ويادگيري تجزيه نيروها |
مکانيک |
|
مرضيه عسکري |
ابتدا مطالب کتاب درسي و جزوه دقيق خوانده شود بعدبر اساس موضوع مورد نظر ابتداسوالات داراي پاسخ تشريحي بررسي شود بعد صفحات مقابل ان. |
مکانيک |
|
مرضيه عسکري |
سوال37 صفحه 18 وسوال6صفحه 9 |
مکانيک |
|
مرضيه عسکري |
سوالات اين بخش به صورت موضوعي هستند و داوطلب راحتتر ودقيقتر متوجه نکات ميشود.چون هم از نمودار و هم از معادلات متنوع استفاده شده،مفهوم مطالب کتاب کاربردي تر ميشود.سعي شده از کليه مفاهيم مثال آورده شود. |
مکانيک |
|
مرضيه فروغ پور |
دانش آموز بعد از مطالعه کتاب درسي خود و حل تمرينات کتاب بهتر است به حل سوال هاي صفحات زوج بپردازد و سوال هاي مهم را نشانه دار کند البته بهتر است سوال هاي صفحات فرد مشابه را نيز نشانه دار کند تا در فرصتي ديگر به سوال هاي مشابه پاسخ دهند. |
مکانيک |
|
مريم براتعلي پور |
سوالاتي که نموداردارند_سوالات تعريفي وتشريحي _ سوالات طرح شده ازآسان به مشکل |
مکانيک |
|
مريم براتعلي پور |
مطالعه کتاب درسي بادقت _ يادداشت کردن نکات مهم _ تمرين بيشترباکتاب دوسالانه وتست زدن باکتاب هاي آبي |
مکانيک |
|
مريم براتعلي پور |
1)مطرح شدن نکات ريزوجالب 2)نکات مهم ومثبت اين کتاب مبحث نيروي کشش ونيروي وزن مي باشد که باعث تسلط دانش آموزان دراين بخش شده است 3)درآزمون هاي سال هاي اخيراز سوالات اين مبحث بسيارديده شده است |
مکانيک |
|
مريم تبرائي |
تنوع سوالات زياد است وسوالات داراي پاسخ تشريحي است |
مکانيک |
|
مريم تبرائي |
سعي کنند بين سوالات را همرا با نمودارهايش مطالعه کنند |
مکانيک |
|
مريم تبرائي |
سوال23 چون داراي نمودارهاي سرعت زمان مکان زمان شتاب زمان است وباحل اين سوال به تفاوت اين سه نمودار پي مي برندد |
مکانيک |
|
مريم صالحي |
ابتدا حل تمرين ومثال کتاب 2- حتما حل 60 تمرين دوسالانه درهرسطح درسي دانش آموز 3- تمرين تست سراسري |
مکانيک |
|
مريم صالحي |
حفظ شدن فرمولها توسط دانش آموز درحين تمرين اين 60 مساله و به دليل سختي اين مبحث مخصوصا براي دانش آموزان تجربي و تعداد بودجه تست درکنکور تمرينهاي دوسالانه کمک زيادي براي تسلط دانش آموز دراين مبحث دارد |
مکانيک |
|
منوره جامي |
سؤال چند قسمتي ميباشد و دانش آموز مسافت و سرعت جسم را بدست مي آورد و کاملا با مفهوم مسافت و سرعت آشنا ميشود. در اين سؤال به قانون دوم نيوتن (شتاب حرکت) توجه شده که دانش آموز با حل مسئله و جايگزيني آن در فرمول آشنا ميشود. |
مکانيک |
|
منوره جامي |
سوال 81 صفحه 32-علت انتخاب: 1- در اين مسئله مسافت جسم روي سطح شيبدار خواسته شده است.2-جسم با جه سرعتي به پايين سطح شيبدار بر ميگردد3-کل زمان رفت و برگشت خواسته شده است.4-در اين سؤال به سرعت اوليه و زاويه شيب بايد دقت کافي داشت. |
مکانيک |
|
منيژه نوروزي |
ابتدا مباحث حفظي را درک کند و به صورت تفهيمي به سوالات حفظي کتاب دوسالانه پاسخ دهد. |
مکانيک |
|
منيژه نوروزي |
بسيار مفصل به مباحث حفظي پرداخته شده است . |
مکانيک |
|
منيژه نوروزي |
سوال 73 .درک مفهوم بزرگي و جهت شتاب . |
مکانيک |
|
مهري قاسمي |
بعد از تسلط در کتاب درسي و آشنا شدن با مثالهاي مندرج در کتاب درسي خود بلافاصله سلايق طراحان سوال از سراسر کشور را با استفاده از اين کتاب دريابد و تا مسلط بر سوالهاي يک مبحث نشده دنبال مبحث جديد نرود |
مکانيک |
|
مهري قاسمي |
داوطلب را تا زماني که تسلط روي سوال خاصي را پيدا کند تعقيب ميکند و شکلهاي مختلف سوال را به او نشان ميدهد.همچنين با نمودار در ابتداي فصل اهميت مباحث عنوان شده در فصل را نشان ميدهد. |
مکانيک |
|
مهري قاسمي |
سوال 79 بدليل مورد توجه بودن طراحان در سالهاي اخير. |
مکانيک |
|
مهسا دربندي |
انواع سوالات مفهومي در اين کتاب،مرتبط بامبحث مکانيک مطرح شده واز انواع نمودارهانيزاستفاده شده |
مکانيک |
|
مهسا دربندي |
داوطلبان پس از مطالعه کامل متن کتاب،تمرينهاي کتاب را حل نمايند؛وسپس به کتاب و جزوه کمک آموزشي مراجعه نمايند.سپس به حل تمرين از کتاب دوسالانه بپردازند و سپس به حل تست از کتاب 10سال کنکور آبي رشته تجربي بپردازند |
مکانيک |
|
مهسا دربندي |
سوال4،5،6:آشنايي دانش آموزان با مفاهيم پايه در زمينه نمودارهاي مباحث حرکت شناسي/سوال9:نمودارمهم/سوال15/سوال17:مساله مهم در زمينه سرعت وشتاب/سوال17/سوال25/سوال25/سوال27/سوال32/سوال35/سوال42/سوال48/سوال54و55/سوال59 |
مکانيک |
|
نسترن سالک زمانخاني |
ابتدا بايد بر کتاب درسي تسلط کافي داشته باشيد سپس اقدام به خواندن اين کتاب بکنيد.اين کتاب براي تثبيت فرمولها در ذهنتان بسيار مفيد است. |
مکانيک |
|
نسترن سالک زمانخاني |
تمام نکات درسي به صورت جز به جز در اين کتاب آورده شده است که ترتيب آنها نيز بسيار مناسب مي باشد.تنوع بسيار خوبي از سئوالات مختلف دارد. |
مکانيک |
|
نگار پورعباسعلي |
1.جامع بودن و در بر گرفتن همه مطالب کتاب |
مکانيک |
