نام و نام خانوادگی: آیدا وقار
پایه: دوازدهم
نام شهر و استان:همدان _همدان
شغل و تحصیلات مادر:فرهنگی _لیسانس
شغل و تحصیلات پدر:فرهنگی _لیسانس
میانگین تراز:7054
معدل :۱۹/۹0
سالهای حضور در کانون:ششم، نهم، دوازدهم
چند آزمون شرکت کرده است :5
مصاحبه گر : نیکتا بیاتیان(پشتیبان)
هدف شما از شرکت در آزمونهای تابستان چه بود؟
جمع بندی دروس پایه دهم و یازدهم
در آزمونها حضوری شرکت میکنید یا آنلاین؟حضوری چرا؟ آشنایی بیشتر با فضای آزمون و کم کردن استرس چند آزمون حضوری و چند آزمون آنلاین شرکت کردید؟
5 آزمون حضوری
مطابق برنامهی راهبردی حرکت میکردید؟بله چگونه برای دو هفته برنامه ریزی میکردید؟هم هفتگی و هم روزانه برنامهی مدرسه و آزمونها هماهنگ بود؟
بله
در طول تابستان چند ساعت مطالعه میکردید؟بین دو تا سه ساعت ساعت چقدر تستی و چقدر تشریحی؟
روزانه 50 تست و در هفته چند روز تشریحی
برنامه هفته اول و دوم شما چه فرقی با هم داشت؟در هفته ی اول به دنبال یادگیری مطالب و در هفته ی دوم به دنبال رفع اشکالات و تست زنی و مدیریت زمان بودم
برنامه شما برای شروع سال تحصیلی چیست؟پیش بردن دروس به صورت تستی و تشریحی همزمان با توجه به اهمیت معدل نهایی دوازدهم چقدر به درسهای مدرسه توجه میکنید؟
زمان را بین تشریحی خواندن و تستی به طور متعادل تقسیم می کنم
با توجه به دستاوردهای تابستان، چه تصمیماتی برای نیم سال اول گرفتهاید؟
پیشرفت در نقاط ضعف
از کدام منابع کمک آموزشی کانون در تابستان استفاده کردید؟ کتب آبی به چه درسهایی؟ با شروع سال تحصیلی منابع خود را تغییر میدهید؟
بله سعی در متنوع کردن منابع دارم
در کدام درس در تابستان چالش دادید که توانستید با تغییر روش مطالعه، چالش را برطرف کنید؟ چه روشی داشتید؟
دروس تاریخ و جغرافیا، بیشتر زمان را به مطالعه ی کتاب اختصاص دادم تا تست زنی
آیا در تابستان درسهای عمومی دوازدهم را هم خواندید؟ کدام درسها؟
بله درس ادبیات را هماهنگ با مدرسه مطالعه کردم
آیا در سال گذشته از سایت کانون برای دانلود و استفاده از نمونه سؤالات امتحانی استفاده کردید؟
بله
آیا امسال این کار را انجام خواهید داد؟
بله
در آزمونهای تابستان چقدر توانستید سؤالهای ساده را شناسایی کنید؟
به مقدار زیاد چقدر توانستید سؤالهای دشوار را پاسخ بدهید؟ کمی
تحلیل آزمون را در چه روزی انجام میدهید؟جمعه روش شما برای تحلیل چگونه است؟
بررسی مجدد سوالات و تلاش برای فهم اشتباهات و نقص ها
