نام و نام خانوادگی: نویان داداش پور
پایه :ششم
نام شهر و استان : بناب . آذربایجان شرقی
میانگین تراز : 6600
از چه سالی عضو کانون بوده و چند آزمون شرکت کرده است : از چهارم ابتدایی
شغل و تحصیلات مادر : خانه دار . ارشد فیزیک
شغل و تحصیلات پدر : نظامی . کاردانی
مصاحبهگر : رقیه برا
- شما چگونه با کانون آشنا شدید؟ از طریق خانم برا با کانون آشنا شدم
- دستاورد شما از شرکت در آزمون های کانون چه بود؟ من با کمک آزمونها توانستم مدیریت زمان را یاد بگیرم و همینطور توانستم جز خوانی کتاب ها را جدی بگیرم
- آیا در آزمون هدفگذاری و مشابه پارسال هم شرکت می کردید؟ دلیل آن چیست؟ بله حتماً چون آزمون پارسال و همینطور هدف گذاری کمک میکرد تا بفهمم برای آزمون اصلی بخش هایی که مشکل داشتم را رفع کنم
- مطابق برنامهی راهبردی درس می خواندید؟ چگونه برنامهریزی می کردید؟ بله من هفته اول را درسنامه و کتاب درسی میخواندم و هفته دوم تست کار میکردم
- کدام درس ها نقطه قوت شماست؟ روش مطالعه این درس ها چگونه بود؟ ریاضی برای درس ریاضی خیلی زیاد تست زدم
- در طول این سال ها درسی بوده که ضعیف باشید اما با تغییر روش، آن را به نقطه قوت تبدیل کرده باشید؟ بله در درس فارسی و هوش کلامی مشکل داشتم که با مرور زیاد و تست زیاد توانستم درصدهایم را بالا ببرم
- روزی چند ساعت درس می خواندید؟ چند درصد زمان خودتان را به تست زدن اختصاص می دادید؟ میانگین روزی ۶ ساعت درس میخواندم که ۴ ساعت برای تست زدن صرف میشد
- دفتر برنامه ریزی داشتید؟ تکمیل این دفتر چه کمکی به شما از لحاظ درسی و غیر درسی کرده بود؟ دفتر برنامهریزی کمک میکرد تا راحتتر هر روز کنترل کند که چقدر پیشرفت کردم و چقدر هنوز مطالب مانده است
- چرا با اینکه در آزمون تیزهوشان قبول شدید و به مدرسهی تیزهوشان رفتید، پیوستگی خود را به آزمونها حفظ کردید؟ چون تیزهوشان هدف آخر من نبود فقط مانند نردبانی بود که مسیر مرا راحتتر میکرد تا به هدف اصلی برسم
- روش شما برای تحلیل آزمون چگونه بود؟ اول سوالات نزده و اشتباهاتم را در خانه بدون نگاه کردن به پاسخنامه حل میکردم و بخش زیادی از اشتباهاتم را همانجا متوجه میشدم و در مرحله آخر سراغ سوالاتی که برایم قابل حل نبود میرفت و یاد میگرفتم
- دستاورد یا مهارت غیر درسی هم داشتید یا دارید؟ خیر
- برنامه شما برای دوره امتحانات چیست؟ برای کسب نمره بالا چه راهکاری بکار می برید؟ در طول سال من صفحه به صفحه کتابهایم را با برنامه راهبردی کانون میخواندم و برای دوران امتحانات مشکل خاصی نداشتم و فقط به صورت مرورخوانی بود
- برای آزمون تیزهوشان از چه زمانی شروع به مطالعه کردید؟ از سال پنجم من تقریباً شروع کردم و از تیر ماه که هنوز وارد سال تحصیلی جدید پایه ششم نشده بودم به صورت جدی تست میزدم
- از چه منابعی (هوش کلامی، هوش غیرکلامی، سرعتودقت، 12آزمون) برای بخش استعداد تحلیلی استفاده کردید؟ از این کتاب (نام کتاب ذکر شود) چگونه استفاده، مطالعه و تمرین کردید؟ بله از هوش کلامی و غیر کلامی کانون استفاده میکردم و بسیار مفید بود
- از چه منابعی (1500تست، سه سطحی ریاضی، سه سطحی علوم و سه سطحی عمومی) برای بخش استعداد تحصیلی استفاده کردید؟ از این کتاب (نام کتاب ذکر شود) چگونه استفاده، مطالعه و تمرین کردید؟ من کتابهای سه سطحی علوم ریاضی و فارسی را هر سال تهیه میکنم و طبقهبندی سوالات واقعاً در پیشرفتم کمک میکند
- با چه روشی کتابهای خود مطالعه میکردید؟ اول درسنامه میخواندید یا اول تست میزدید؟ روش استفاده شما از پاسخنامه کتابها به چه صورت بود؟ اول درسنامه سپس تست و در آخر مرور و جمعبندی
- هرکدام از منابع را فقط یکبار مطالعه کردید یا مطالعه آن را تکرار کردید؟ تکرار در درسها شعار من است
- چگونه بین مطالعه استعداد تحلیلی و استعداد تحصیلی تناسب و تعادل ایجاد کردید؟ با برنامهریزی دقیق و تایم مشخص هر کدام
- برنامه شما در دوران جمعبندی (اردیبهشت و خردادماه) به چه صورت بود؟ در این دو ماه بیشتر آزمونهای شبیه ساز کار میکردم و حتماً تحلیل انجام میدادم
- آیا در آزمونهای طرح 3+3 شرکت کردید؟ بله شرکت کرده بودم
