طرح 3+3؛ آزمون‌های شبیه‌ساز آمادگی تیزهوشان و نمونه دولتی 1403

نحوه ثبت نام و شرکت در آزمون‌های آمادگی تیزهوشان ششم و نهم و نمونه دولتی نهم

طرح 3+3؛ آزمون‌های شبیه‌ساز آمادگی تیزهوشان و نمونه دولتی 1403

آزمون‌های آمادگی تیزهوشان ششم و نهم و نمونه دولتی نهم 1403 + نحوه شرکت


با توجه به نزدیک شدن به زمان آزمون تیزهوشان پایه ششم( 31 خرداد ماه 1403) و آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی پایه نهم ( 1 تیر ماه 1403)، کانون برای شما برنامه ویژه‌ای در نظر گرفته است.

این برنامه شامل آزمون‌های شبیه‌سازی شده است. دانش‌آموزان عزیز می‌توانند با شرکت در این برنامه در روزهای منتهی آزمون‌های تیزهوشان، با آمادگی کامل در این آزمون‌ها شرکت کنند.


برنامه تیزهوشان ششم و نهم ( طرح 3+3): 

این طرح که شامل آزمون‌های آمادگی تیزهوشان ( شامل آزمون‌های شبیه‌ساز تیزهوشان و آزمون‌های استعداد تحلیلی است) در سه هفته متوالی و منتهی به آزمون تیزهوشان از تاریخ 8 خرداد در روزهای جمعه و سه شنبه برگزار خواهد شد. 

با توجه به یکسان بودن دفترچه آزمون تیزهوشان و نمونه‌دولتی نهم، هر دو گروه داوطلبان مدارس تیزهوشان و نمونه‌دولتی می‌توانند در این آزمون‌ها شرکت کنند.


آزمون‌های روز جمعه، آزمون‌های شبیه‌ساز تیزهوشان خواهد بود.  آزمون‌های روز‌های سه شنبه شامل سوالات استعداد تحلیلی خواهد بود. 


یک آزمون تعیین سطح هدیه برای همه دانش آموزان نهم و ششم در 24 فروردین برگزار خواهد شد . 


ویژگی‌های آزمون‌ها : 

دانش‌آموزان کانونی و غیرکانونی می‌توانند در این آزمون‌ها ثبت‌نام کنند . 

توجه : این آزمون‌ها برای دانش‌آموزان بورسیه رایگان است  و نیازی به ثبت‌نام ندارند. در تاریخ‌های اعلام شده ، این آزمون‌ها برای دانش‌آموزان بورسیه در صفحه شخصی فعال خواهد شد.

توجه :  با توجه به یکسان بودن دفترچه آزمون تیزهوشان و نمونه‌دولتی نهم، هر دو گروه داوطلبان مدارس تیزهوشان و نمونه‌دولتی می‌توانند در این آزمون‌ها شرکت کنند.



روش های ثبت نام در آزمون:

روش 1 : دانش آموزان کانونی و غیرکانونی برای ثبت نام و آگاهی از شرایط و هزینه ثبت نام می توانید به نمایندگی های کانون در شهرتان مراجعه کنید و با پشتیبان خود ارتباط بگیرید. 

آدرس و تلفن نمایندگی شهر شما : کلیک کنید



روش 2 : ثبت نام از طریق صفحه شخصی 

توجه : در مرحله اول برای ثبت نام حتما به نمایندگی شهرتان مراجعه کنید. اگر به هر دلیلی موفق نشدید می توانید با مراجعه به صفحه شخصی در قسمت آزمون های غیر حضوری دانش آموزان کانونی و غیرکانونی می توانید در این آزمون ها ثبت نام کنید.


نکته مهم : در برخی ازشهرها آزمون به صورت حضوری برگزار می شود ، در صورت ثبت نام کامل در صفحه شخصی فقط به صورت آنلاین می توانید در آزمون ها شرکت کنید. برای شرکت حضوری به نمایندگی شهرتان مراجعه کنید.


صفحه شخصی دانش آموزان کانونی

صفحه شخصی دانش آموزان غیرکانونی


روش 3:  می توانید از طریق کد USSD  ثبت نام کنید : 

 برای ثبت نام در آزمون ها می توانید کد زیر را با موبایل شماره گیری کنید.



برای کسب اطلاعات بیش‌تر می‌توانید با شماره 0216463 داخلی 1147 تماس بگیرید.



Menu