آزمون هدیه 24 فروردین؛ حضوری و آنلاین

کانون برای همه دانش آموزان کانونی و غیرکانونی، گروه‌های کنکوری و دوازدهمی، دو آزمون هدیه در تاریخ‌های 25 اسفند و 24 فروردین، برگزار می‌کند.

آزمون هدیه 24 فروردین؛ حضوری و آنلاین

آزمون هدیه  24 فروردین؛ حضوری و آنلاین، همراه با دفترچه کاغذی

کانون برای همه دانش آموزان کانونی و غیرکانونی، گروه‌های کنکوری و دوازدهمی، یک  آزمون هدیه در تاریخ   24 فروردین، برگزار می کند.

 همچنین دانش آموزان ششمی و نهمی یک آزمون هدیه آنلاین آمادگی آزمون تیزهوشان دارند که در قسمت آزمون های غیر حضوری صفحه شخصی به صورت آنلاین برگزار می شود. 

 آزمون‌ هدیه 24 فروردین، مانند آزمون‌های هدیه 9 تیر، 14 مهر و  ۱۵ و 29 دی و ۲۵ اسفند دفترچه چاپ شده دارد و هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین می‌توانید در آن شرکت کنید.

  برای شرکت حضوری در آزمون‌ هدیه  24 فروردین با نمایندگی کانون در شهرتان هماهنگ کنید.

توجه: آزمون ششم و نهم فقط به صورت آنلاین در صفحه شخصی به صورت آنلاین برگزار می شود. 



آزمون هدیه 24 فروردین گروه‌های کنکوری و دوازدهمی، دو هفته قبل از کنکور 6 اردیبهشت و برای آمادگی در کنکور اردیبهشت برگزار می گردد و مباحث آن، مطابق با کنکور می باشد.


 

 کانونی‌ها به طور خودکار در آزمون ‌های هدیه ثبت نام می‌شوند، غیر کانونی‌ها با شماره گیری کد دستوری #13*8451*6655*  با موبایلشان  در آزمون‌ های  هدیه ثبت نام می‌شوند.

توجه : دانش آموزان ششم و نهم در صفحه شخصی کانونی و صفحه شخصی غیرکانونی در روز آزمون ، به آزمون دسترسی خواهند داشت. 


 

سوال‌های آزمون های سال گذشته‌ی  کانون، در صفحه‌ی شخصی دانش آموزان غیرکانونی که در آزمون های هدیه قبلی ثبت نام و شرکت کرده بودند، قرار  گرفته است، همچنین در صفحه‌ی شخصی دانش آموزان غیرکانونی که در آزمون های هدیه جدید ثبت نام و شرکت می‌کنند نیز قرار می‌گیرد.


نحوه شرکت در آزمون آنلاین هدیه 24 فروردین - ششم و نهم



Menu