جایزه برای کانونی‌های برتر کنکور 1402

در سال گذشته 3500 نفر از رتبه‌های برتر کانونی در کنکور 1401 (ورودی نیم سال اول و دوم ) جایزه کتاب دانشگاهی دریافت کردند.

جایزه برای کانونی‌های برتر کنکور 1402

 جایزه برای کانونی‌های برتر کنکور 1402

در سال گذشته 3500 نفر از رتبه‌های برتر کانونی در کنکور 1401 (ورودی نیم سال اول و دوم ) جایزه کتاب دانشگاهی دریافت کردند.

 امسال نیز این جایزه به رتبه های برتر کانونی در کنکور 1402 تعلق می گیرد.


برای ثبت نام و دریافت جایزه برروی لینک زیر کلیک کنید. برای تکمیل فرم باید وارد صفحه شخصی شده باشید. اگر قبلا فرم را تکمیل کرده اید ، هم اکنون می توانید اطلاعات رشته قبولی خود را نیز وارد کنید.

لینک ثبت نام جایزه برترها


جایزه چیست؟

 کتاب‌های دانشگاهی به انتخاب خودتان و با توجه به رتبه کسب شده در کنکور سراسری 1402 (رتبه های زیر 3000 کشوری) می‌باشد.

 مبلغ جایزه‌ها در بندهای زیر توضیح داده شده است. 

در صورتی که ابهام یا سؤالی داشتید و در گفت وگو با نمایندگی شهرتان پاسخ سؤال را دریافت نکردید، در زیر همین مطلب کامنت بگذارید یا با تلفن چهار شماره ای کانون در تهران( 6463 021)تماس بگیرید و با خانم ها 

بهاره جوادیان داخلی 3314، معصومه حاجی زاده داخلی1229، مریم صدیقی داخلی 1100، شیلا کیانی داخلی1177 ، صدیقه افشار داخلی1243 و لیلا خداوردیان داخلی 1234  گفت وگو کنید. 



 

نکته‌ی مهم: هر دانش آموز فقط در یک گروه کنکوری، مشمول دریافت جایزه می‌گردد.


جایزه‌ی ویژه ی دانش آموزان بورسیه طبق جدول زیر می‌باشد:

دانش آموزان بورسیه در رشته های ریاضی، تجربی و انسانی که رتبه‌ی کشوری شان بین 3000 و 5000 باشد، نیز مشمول جایزه‌ی کتاب دانشگاهی به انتخاب خودشان خواهند شد.

 

 

جایزه‌ی ویژه ی دانش آموزان برتر استثنایی (نابینا ، کم بینا ، ناشنوا ، کم شنوا ، معلولان جسمی حرکتی ) با رتبه های زیر 10000 کشوری: یک میلیون تومان کتاب دانشگاهی به انتخاب خودشان می‌باشد.

 

نکته‌ی مهم:

برای دریافت جایزه چه کاری باید انجام دهید؟ 

برای اینکه کد جایزه به شما تعلق بگیرد، باید هفته آینده و بعد از اعلام رتبه های کنکور 1402 ، با مراجعه به صفحه شخصی خود در سایت کانون ، فرم مربوط به اطلاعات شخصی و اطلاعات کنکور خود را تکمیل نموده و کارنامه اولیه خود را ارسال نمایید. 

کد هدیه فقط برای دانش آموزانی ارسال خواهد شد که فرم اطلاعات را در صفحه شخصی خود تکمیل  و کارنامه اولیه خود را  ارسال نمایند.

 

در چه زمانی کتاب ها را انتخاب می‌کنید؟

 پس از اعلام نتایج نهایی کنکور و  مشخص شدن رشته قبولیتان، می‌توانید با مراجعه به سایت ویستور و با استفاده از کد هدیه‌ای که برایتان پیامک خواهد شد، انتخاب نهایی کتاب های خود را انجام دهید. 

بعد از انتخاب نهایی کتاب هایتان، در فاصله‌ی دو هفته پس از آن، کتاب ها به شما تحویل داده خواهد شد.

برای ثبت نام و دریافت جایزه برروی لینک زیر کلیک کنید. برای تکمیل فرم باید وارد صفحه شخصی شده باشید.اگر قبلا فرم را تکمیل کرده اید ، هم اکنون می توانید اطلاعات رشته قبولی خود را نیز وارد کنید.

لینک ثبت نام جایزه برترها

Menu