سال گذشته تعداد زیادی از دانش آموزان در بخش کامنت های سایت کانون به گفتگو با یکدیگر پرداختند تا در کنار رقابت و رفاقت، در راه موفقیت در کنکور به دوستان خود کمک کنند.
یکی از اهداف ارائه گفتگوهای رتبه های برتر کنکور هر شهر این است که شما دانش آموزان عزیز با برترهای شهر خود بیشتر آشنا شوید ، کسانی که در شهر شما و با همان امکانات به موفقیت در کنکور دست یافتند ، تا با الگوبرداری مناسب از این برترها شما نیز ادامه دهنده ی راه این دانش آموزان موفق در شهر خود باشید.
برای شما در این مطلب گفتگوهای آقای افشین سوریرتبه ی 302 منطقه 3 رشته انسانی از شهررومشکان را آماده کرده ایم ، تا بتوانید از تجربیات و راهنمایی های این دانش آموز موفق استفاده کنید.
* با کلیک کردن روی نام دانش آموز برتر یا نام شهر میتوانید از صفحه شخصی دانش آموز برتر کانونی یا شهر ایشان دیدن فرمایید.
همچنین با استفاده از دکمه ی گفتگوهای برترهای کنکور 98 در شهرها میتوانید کامنت های رتبه های برتر شهر خود را مشاهده فرمایید.
گفتگوهای برترهای کنکور 98 شهرهای مختلف در سایت کانون
| نام کاربر | متن کامنت | تاریخ ثبت | |
| فاطمه خدریان زاده، دوازدهم انسانی - اهواز - میانگین تراز 5611 | کامنت | در اقتصاد نوشته ب شکل مشاع یعنی چه دررابطه با عقود اسلامی | 13970515 |
| افشین سوری، چهارم انسانی - رومشکان | پاسخ کامنت | یعنی شریکی. برابر | 13970515 |
| کوثر هشبری لکی، چهارم انسانی - عجب شیر - میانگین تراز 6454 | کامنت | اینک تو حیوان ومتحرک بالاراده واقعا اینجا اراده یعنی چی؟حیوانات دیگ بجز انسان مگه اراده دارن که شما میگین رابطش تساویه؟ | 13971007 |
| افشین سوری، چهارم انسانی - رومشکان - میانگین تراز 6953 | پاسخ کامنت | جواب میشه عموم مخصوص مطلق چون مجردات هم متحرک اند واراده هم دارند پس هر حیوانی متحرک با اداره است اما هر متحرک با اداره حیوان نیست مثل جن وفرشته | 13971007 |
| امیر حسن متوصلی محمود ابادی، چهارم انسانی - تربت جام - میانگین تراز 7246 | کامنت | هرگاه مفعول به به صورت ضمیر باشه ابتدا فعل جمله رو به صیغهی مفعول به میبریم سپس مجهول بکنیم :الان تو این جمله ارشدتنا معلمتنا الی الانتخاب الصحیح : اگه مجهولش بکنیم نرشد الی النتخاب االصحیح درسته یا ارشدنا الی النتخاب الصحیح ؟ | 13971008 |
| افشین سوری، چهارم انسانی - رومشکان - میانگین تراز 6953 | پاسخ کامنت | ارشدنا صحیح است چون وقتی برا مجهول کردن فاعل را حذف میکنیم و مفعول را نائب فاعل قرار میدهیم فعل مطابق نائب فاعل یا مفعول قبلی قرار میدهیم ودر اینجا نا مفعول است پس فعل باید به صیغه۱۳ بره یعنی ارشدنا در ضمن (نا) هم ضمیر مفعولی است هم ضمیر فاعلی | 13971008 |
| فاطمه خدریان زاده، دوازدهم انسانی - اهواز - میانگین تراز 6126 | کامنت | کدام یکی از ویژگیهای لازم برای زعیم مدینه فاضله نیست؟نبوت.خردمندی.سرشت عالی.توانایی ادارهی مردم.ازریشههای اولیه تشکیل جوامع بشری شمرده نمیشود؟دستیابی ب کمالات انسانی .نیاز متقابل ادمیان ب یکدیگر.میل طبیعی ب زندگی درکنار همنوع.امین نیازهای حیاتی و غریزی | 13971008 |
| افشین سوری، چهارم انسانی - رومشکان - میانگین تراز 6953 | پاسخ کامنت | جواب سوال دوم میشه گزینه یک چون سعادت وکمال تقریبا هدف نهایی تشکیل جامعه است | 13971009 |
| کاربر سایت | کامنت | دوستان در قرابت معنایی ابیات حاوی مفهوم اغتنام فرصت با ابیات مفهوم غنیمت شمردن دوران جوانی ارتباط معنایی دارن؟ | 13971008 |
| افشین سوری، چهارم انسانی - رومشکان - میانگین تراز 6953 | پاسخ کامنت | بستگی به سایر گزینه داره ولی بیشتر مواقع قرابت داره | 13971009 |
| کوثر هشبری لکی، چهارم انسانی - عجب شیر - میانگین تراز 6454 | کامنت | کدام عبارت درمورد ماهیت معارف دینی درست است؟1مواضع نظری دین دربارهی جهان هستی محتوایی فلسفی دارتد2 بسیاری از مساعل دینی وجود دارند که به زبان فلسفی بیان شده3معارف دینی همگی ماهیت فلسفی دارند هرچند درنحوه بیان متفاوتند.چراگزبنه 2و3غلط هس؟ | 13971009 |
| افشین سوری، چهارم انسانی - رومشکان - میانگین تراز 6953 | پاسخ کامنت | اولا همه مباحث قرآن که ماهیتی فلسفی ندارند بلکه بعضی آیات ماهیت فلسفی دارند ثانیا قرآن زبان خاص خودشو داره و هیچ یک از مسائل رو به زبان فلسفی بیان نمیکنه. بعضی آیات قرآن ممکنه ماهیتی فلسفی داشته باشند ولی هیچ کدوم به زبان فلسفی بیان نشده اند جواب صفحه ۱۰ فلسفه پیش | 13971010 |
| کوثر هشبری لکی، چهارم انسانی - عجب شیر - میانگین تراز 6454 | کامنت | سلام دوستان وزن این بیت چیه؟پیشتر زان که از این خانه بخوانندم"نامه خویش هم امروز فرو خوانم..بااختیارات؟ | 13971010 |
| افشین سوری، چهارم انسانی - رومشکان - میانگین تراز 6953 | پاسخ کامنت | اولا اصل شعر بالای (ه) در نامه همزه داره ثانیا درمصراع اول هجای۶ حذف همزه، درمصراع دوم هجای ۳ بلند تلفظ کردن مصوت کوتاه داریم وفکر کنم در هر دو مصراع اختیار وزنی آوردن فاعلاتن به جای فعلاتن داریم و وزن بیت فاعلاتن فعلاتن فعلاتن فع است .در ضمن وزن سایر ابیات شعر که بررسی کردم هم همین بود .به هر حال سایر دوستان هم حل کنند شاید نظر من اشتباه باشد. هجای ۶ در مصراع دوم اختیار زبانی حذف همزه داره ببخشید اگه جواب طولانی شد | 13971011 |
| کوثر هشبری لکی، چهارم انسانی - عجب شیر - میانگین تراز 6454 | کامنت | میشه بگید این جمله چرا غلطه؟شکل ومحتوای فلسفهی اسلامی هردوبادین سازگار است | 13971011 |
| افشین سوری، چهارم انسانی - رومشکان - میانگین تراز 6953 | پاسخ کامنت | معانی فلسفی در کتاب و سنت به بیان دینی ودر قالب کلام خدا و پیشوایان دین ابراز شده است ام در فلسفه اسلامی به زبان فلسفی بیان شده اند .،منظور ازشکل همان زبان است که با هم متفاوت هستند | 13971011 |
| کاربر سایت | کامنت | مجموع اعداد فرد متوالی شروع از23وختم به61؟ | 13971014 |
| افشین سوری، چهارم انسانی - رومشکان - میانگین تراز 6953 | پاسخ کامنت | اول مجموع اعداد فرد تا ۶۱ که فرمولش تعداد جملات به توان دو هست به دست میآوریم که میشود ۹۶۱ بعد ازین مرحله مجموع اعداد فرد تا ۲۱ رو حساب میکنیم که میشه ۱۲۱ در نهایت ۱۲۱ از ۹۶۱ کم میکنیم جواب میشه ۸۴۰. | 13971014 |
| امیر حسن متوصلی محمود ابادی، چهارم انسانی - تربت جام - میانگین تراز 7229 | کامنت | رابطهی بین جسم نامی و مادی رو لطفا توضیح بدید | 13971024 |
| افشین سوری، چهارم انسانی - رومشکان - میانگین تراز 6940 | پاسخ کامنت | عموم و خصوص مطلق | 13971025 |
| افشین سوری، چهارم انسانی - رومشکان - میانگین تراز 6940 | پاسخ کامنت | متعجب برای انسان عرضی است یا ذاتی؟ | 13971025 |
| افشین سوری، چهارم انسانی - رومشکان - میانگین تراز 6940 | پاسخ کامنت | چون هر جسم نامی مادی است . بعضی مادیها جسم نامی هستند پس رابطه عموم خصوص مطلق هست | 13971025 |
| افشین سوری، چهارم انسانی - رومشکان - میانگین تراز 6940 | کامنت | منظور فصل قریب و فصل بعید چیست؟ | 13971029 |
| حسین کریمی - دانشجوی رشتهی کارشناسی ارشدعلوم قضایی دانشگاه علوم قضایی و خدمات ادارای دادگستری | پاسخ کامنت | مثلا در تعریف انسان میگیم حیوان ناطق .حیوان جنس انسان است و در تعریفش میگم جنس متحرک بالاراده اینجا متحرک بالاراده فصل حیوان میشه و همزمان فصل بعید انسان. | 13971029 |
| افشین سوری، چهارم انسانی - رومشکان - میانگین تراز 6897 | کامنت | دوستان متحرک برای حیوان عرض خاص هست یا عرض عام؟ | 13980313 |
| کاربر سایت | پاسخ کامنت | متحرک به حیوان خاصه.برای انواع حیوان(انسان،اسب،گربه.)میشه عام | 13980313 |
