کنترل اشتها با مصرف پروتئین

افرادی که در رژیم غذایی شان پروتئین بیشتری مصرف می‌کنند، غالبا احساس سیری بیشتری در طول روز دارند، بهتر قادر به کنترل اشتهایشان هستند و کمتر تمایلی به غذاخوردن در شب دارن

کنترل اشتها با مصرف پروتئین
افرادی که در رژیم غذایی شان پروتئین بیشتری مصرف می کنند، غالبا احساس سیری بیشتری در طول روز دارند، بهتر قادر به کنترل اشتهایشان هستند و کمتر تمایلی به غذاخوردن در شب دارند. سایر فواید این نوع رژیم غذایی، کاهش کلسترول، تری گلیسیرید و فشارخون است.


محققان توصیه می کنند به منظور گنجاندن پروتئین بیشتر در رژیم غذایی، وعده صبحانه تان را با مصرف تخم مرغ، ماهی دودی یا ماست یونانی آغاز کنید. این شیوه موجب می شود به هنگام از دست دادن چربی در زمان لاغری، ماهیچه هایتان را حفظ کنید. از سوی دیگر انجام ورزش های استقامتی به حفظ مقاومت عضلات کمک می کند.

از بهترین منابع پروتئین می توان به ماهی های چرب سرشار از امگا۳، صدف، مرغ بی پوست، گوشت کم چرب، لوبیا و عدس، و لبنیات کم چرب یا پرچرب اشاره کرد.

منبع :



مشاوره تلفنی و پاسخ به سوالات شما

چگونه برای درس خواندن برنامه ریزی کنم ؟
پاسخ به سوالات شما درباره کارنامه آزمون های کانون ، روش های مطالعه ، انتخاب کتاب های آموزشی و ....

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور بدون پیش شماره
با شماره 9099071219 تماس بگیرید
پاسخگویی 8 تا 24