سخنان کاظم قلم چی در جلسه نفرات برتر 4 خرداد 97 + فایل صوتی

در مقاله‌ی زیر، خلاصه‌ی سخنان کاظم قلم چی در جلسه نفرات برتر 4 خرداد 1397 آمده است...

سخنان کاظم قلم چی در جلسه نفرات برتر 4 خرداد 97 + فایل صوتی

موضوعات جلسه:

1- برنامه ریزی در روش سه روز یک بار 

2-برداشت دانش‌آموزان برتر دختر حاضر در جلسه از مطالب مقاله‌ی جمع‌بندی به روش 3 روز یک‌بار

3-مدیریت خود در لحظه ی غافلگیری، با ارائه‌ی غلامحسین فرشادی 

4-پاسخ‌برگ مشاوره‌ای با ارائه‌ی حامد هوشیاران

5- جزوه هوشمند شخصی شما، با ارائه‌ی محمد معافی

روش سه روز یک بار دو قسمت اصلی دارد . قسمت اول شبیه سازی آزمون از کتاب زرد اختصاصی و قسمت دوم مطالعه ی همه ی درس ها در دو ونیم روز باقی مانده است . شبیه سازی آزمون و پاسخ دادن به یک مجموعه از سوال های کتاب زرد اختصاصی گام اول است .

شش پیشنهاد برای شبیه سازی هنگام آزمون دادن از کتاب زرد اختصاصی

پیشنهاد اول :بهتر این است که در مدرسه یا آموزشگاه به صورت جمعی امتحان بدهید . اما اگر نمی توانید ، شرایط را خودتان در منزل یا کتابخانه شبیه سازی کنید و به طور پیوسته یک مجموعه را از کتاب زرد اختصاصی از ساعت 8 صبح تا 12 به طور پیوسته ودقیقا مشابه شرایط کنکور امتحان بدهید .

پیشنهاد دوم :قبل از شروع آزمون ، هدف گذاری چند از 10 را انجام دهید و برگه ی خودنگاری را بنویسید . یعنی مشخص کنید در هر درس از هر 10 سوال به چند سوال می توانید پاسخ صحیح بدهید ومیزان آمادگی و شرایط روحی خود را قبل از شروع آزمون در برگه ی خودنگاری بنویسید .

پیشنهاد سوم : در هنگام آزمون دادن ، موضوعاتی که فراموش کرده اید یا شک دارهستند یا از نظر خودتان مهم تر هستند و باید در دو ونیم روز بعدی بیشتر مطالعه کنید را مشخص کنید . این کار اولین قدم برای برنامه ریزی مطالعه در دو ونیم روز باقی مانده است .

پیشنهاد چهارم :سوال های یک مجموعه را به طور کامل و پیوسته پاسخ دهید . هنگام آزمون دادن ، کار را نیمه تمام رها نکنید . همه ی درس ها را به طور پیوسته و مثل شرایط کنکور پاسخ دهید . در میانه ی آزمون به تلفن جواب ندهید سر یخچال نروید و کارهای دیگر نکنید.

نکته ی پنجم :شرایط محیطی را با کنکور اصلی و یک حالت واقعی شبیه سازی کنید و در بعضی آزمون های جمع بندی خودتان را برای شرایط دشوارتر هم آماده کنید .اگر محیط بیش از اندازه ساکت و آرام باشد و یا صندلی و شرایط امتحانی کاملا راحت باشد ممکن است در شرایط واقعی آزمون دچار تناقض شوید . کمی سروصدا در محیط ، کمی دمای گرمتر و یک صندلی معمولی تر به جای یک صندلی کاملا راحت شما را برای شرایط واقعی آماده تر می کند . از جمله به خاطر آماده تر شدن برای شرایط واقعی آزمون است که در سه آزمون جامع پایانی کانون ، یک درس عمومی و یک درس اختصاصی را دشوارتر از آزمون های عادی طرح می کنیم تا شما در کنکور اصلی نیز در مواجهه با یک درس که سوال های دشوارتر یا غیر متعارف دارند روحیه ی خود را از دست ندهید .

پیشنهاد پنجم :هنگام تصحیح پاسخبرگ و درصد گیری به این نکته هم توجه داشته باشید که برخی از سوال ها را قبلا در کتاب های آبی دیده اید یا این که معلمان شما در کلاس درس بعضی از سوال های کنکورهای گذشته را به طور کامل توضیح داده اند پس درصد های شما خوش بینانه خواهند بود . تراز کل و رتبه ی خود را از نرم افزار همراه کتاب زرد اختصاصی دریافت کنید و توجه داشته باشید که تراز و رتبه ی شما بهتر از حالت واقعی است مثلا ده درصد رتبه ی خود را تعدیل کنید.

پیشنهاد ششم :هنگام تصحیح پاسخ برگ ، برای بار دوم به برنامه ریزی دو و نیم روز باقی مانده بپردازید . بار اول را در هنگام آزمون دادن و مشخص کردن نکات فراموش شده یا سوال های شک دار و سوال های مهم و نکاتی که خودتان می دانستید ناقص یاد گرفته اید انجام دادید . در هنگام تصحیح پاسخ برک برای بار دوم روی نیازهای آموزشی خود تمرکز می کنید . به ویژه وقتی با پاسخ های اشتباه خود مواجه می شوید همان جا تصمیم بگیرید که آیا مطالعه ی پاسخ تشریحی کافی است یا این که باید در زمینه ی همان پاسخ اشتباه بیشتر و کامل تر مطالعه کنید . دومین زمان برای برنامه ریزی دو ونیم روز باقی مانده ، هنگام تصحیح پاسخ برگ است . اگر همراه پدر و مادر یا پشتیبان یا دوستتان پاسخ برک را تصحیح می کنید با ابیشان هم گفت وگو کنید . وقتی نظرات خود را به صورت شفاهی بیان می کنید و به دیگران هم می گویید تصمیماتتان واضح تر وشفاف تر خواهد شد .

شش پیشنهاد برایبرنامه ریزی دو ونیم روز باقی مانده

قسمت اصلی روش سه روز یک بار ، برنامه ریزی برای دو ونیم روز باقی مانده است . برنامه ریزی برای دو ونیم روز باقی مانده را در سه نوبت انجام می دهید بار نخست هنگام آزمون دادن و زمانی که سوال های شک دار و فراموش شده و مهم و سوال هایی که خودتان تشخیص می دهید ناقص یاد گرفته اید را معین می کنید . بار دوم هنگام تصحیح پاسخ برگ و زمانی که پاسخ های اشتباه تان را می بینید و با مطالعه ی پاسخ نامه ، تشخیص می دهید کدام سوال های نزده را می توانید زودتر و راحت تر یاد بگیرید و بار سوم هنگام تحلیل آزمون ، با مطالعه ی دقیق تر پاسخ نامه ی تشریحی برای خودتان نقشه ی مطالعه را طی دو ونیم روز باقی مانده تنظیم می کنید .

چند نکته برای تنظیم برنامه ی دو ونیم روز باقی مانده

پیشنهاداول:اکنون زمان جمع بندی برای خود شماست . شما قرار است آموخته های خودتان را جمع بندی کنید و آن چه را برای خود شما مفید تر و موثرتر است و می توانید در زمان کوتاه یاد بگیرید را مطالعه کنید . پس در این زمان جمع بندی پایانی نقش خود شما در برنامه ریزی از هر زمان دیگری بیشتر است . بنابراین کار برنامه ریزی را به دیگران نسپرید . از دیگران مشاوره بگیرید ولی باید خودتان تشخیص دهید که نیازهای شما چیست ؟ نقاط قوت پایدار و نقاط قوت خود و درس ها و مبحث های تلنگری که زودتر یاد می گیرید را مشخص کنید . اولویت ها یتات را تعیین کنید و روی همان اولویت ها تمرکز کنید . در دوران جمع بندی برنامه ی هر دانش آموز خاص و ویژه ی خود اوست . بیش از هر زمان دیگر . بنابراین باید خوب فکر کنید .

پیشنهاددوم :پیشنهاد می کنم هر چه را قبلایاد گرفته اید محکم و استوارحفظ کنید . چیزهایی که قبلا یاد گرفته اید را دست کم نگیرید . شما باید بتوانید در جلسه ی کنکور اصلی هر چه را طی دوازده سال گذشته و به ویژه در این یک سال آخر فراگرفته اید را با اطمینان پاسخ دهید . علاوه بر این نکات فراموش شده و شک دار را که جزء یاد گیری های ناقص شماست مشخص کنید . این ها را زودتر می توانید یاد بگیرید زیرا قبلا تلاش کرده اید و تا حدودی روی فراموش شده ها و شک دارها کار کرده اید اکنون زمان مسلط شدن است .در جلسه ی آزمون نباید کلافه شوید و در مواجهه با بعضی سوالات به خودتان بگویید این موضوع را بلد بودم اما الان فراموش کرده ام . برای رسیدن به این هدف دو راهکار خیلی ساده وجود دارد که در نکته ی سوم به آن اشاره می کنم.

پیشنهادسوم : از دو منبع مهم استفاده کنید :

منبع اول :جزوه ی شخصی هوشمند را از صفحه ی شخصی خودتان در سایت کانون دانلود کنید یا با روش های مشخص شده سفارش دهید . جزوه ی شخصی هوشمند شامل تمام سوال هایی است که قبلا اشتباه پاسخ داده اید و شامل سوال های نزده ی شماست که سطح دشواری شان بالا نیست یعنی ساده تر هستند ( برای ترازهای بالای 6000 سوال های نزده ی دشوارهم وجود دارد ) و هم چنین سوال هایی که در یک سال گذشته درست پاسخ داده اید اما دشوارتر هستند و ممکن است اکنون خوب مسلط نباشید . جزوه ی شخصی هوشمند را می تواندی به دلخواه خود سفارشی و منطبق کنید و نیازهای خود را اضافه کنید.

منبع دوم :سوال های نشان دارخودتان در کتاب های کانون و سایر منابع مطالعاتی . اگر در طول سال بعضی سوال ها را تشخیص داده اید که برایتان مهم هستند و آن ها را با علامت یا رنگ مشخص کرده اید حتما به سراغ این سوال های نشان دار بروید و آن ها را دوباره تمرین کنید.

یاد آوری مهم :در دوران جمع بندی ، کمتر به سراغ مطلب جدید و سوال جدید بروید و روی مطالبی که قبلا بلد بودید و روی مطالبی که قبلا یادگیری ناقص داشته اید بیشتر تمرکز کنید .

پیشنهادچهارم :در دو ونیم روز باقی مانده همه ی درس ها را بخوانید و هیچ درسی را کنار نگذارید .

هر نیم روز را به دو درس اختصاص دهید و در هر درس مهم ترین و ضروری ترین مطالبی را که تشخیص می دهید برای خود شما بیشترین اهمیت و اولویت را دارد مطالعه کنید . ممکن است یک درس عمومی و یک درس اختصاصی را در هر نیم روز مطالعه کنید یا این که یک درس که در آن قوی تر هستید را با یک درس که برایتان چالشی تر است در کنار هم بگذارید . انتخاب درس ها با خودتان است . اما در هر دو ونیم روز همه ی درس ها را در برنامه ی خود بگذارید و قسمت های مهم را که قبلا مشخص کرده اید مطالعه کنید .

پیشنهادپنجم :منابع خود را برای دوران جمع بندی مشخص کنید

علاوه برجزوه ی شخصی هوشمند و سوال های نشان دار ، همه ی جزوه ها و یادداشت های کلاسی و شخصی خودتان را مطالعه کنید . یادداشت های شما در کتاب خود آموزی اهمیت زیادی دارند . همه ی یادداشت ها و جزوه های خودتان را مطالعه کنید . علاوه بر کتاب زرد اختصاصی از کتاب شبیه ساز که شامل سوال های شبیه سازی شده ی کنکورهای سه سال گذشته است و کتاب زرد اختصاصی برای گروه مقابل خود ( کتاب زرد ریاضی برای تجربی و کتاب تجربی برای ریاضی ) می توانید استفاده کنید . این کار به ویژه برای ترازهای بالای 6000 مفید است . از مجموعه سوال های تکمیلی در دی وی دی همراه کتاب های زرد اختصاصی نیز می توانید بهره بگیرید .

پیشنهادششم :کمتر کلاس بروید و خودتان بیشتر مطالعه کنید

در دوران جمع بندی نقش شما و مطالعه ی خودتان بیشترین اهمیت را دارد . از همایش های آن لاین سایت کانون می توانید بهره بگیرید . می توانید تمام اشکالات خود را در یک یا دو درس جمع آوری کنید و از یک دبیر یا دوست یا پشتیبان توانا برای رفع اشکال همان سوال ها کمک بگیرید اما وقت خود را با کلاس های طولانی در دوران جمع بندی پر نکنید . مطالعه ی خودتان در دوران جمع بندی بیشترین اهمیت را دارد .

در دوران جمع بندی ، شما در مرکز یاد گیری قرار دارید . بیش از هر زمان دیگر

با اولیا خود گفت و گو کنید . به هم فکری اولیای خود نیاز دارید . بیش از هر زمان دیگر

........................................................ 

 برداشت دانش‌آموزان برتر دختر حاضر در جلسه از مطالب بالا:

سخنان کاظم قلم چی در جلسه نفرات برتر 4 خرداد 97 + فایل صوتی

از راست به چپ: یاسمین حسین زاده، فرزانه هادی، رویا گیتی نژاد، کیمیا کاکائی، فاطمه مشکاتی، زیبا کیانی، ساجده عزیزی، روژان ساعدی، اولیا شاهین فرش‌چی، فاطمه اخوان، مریم چوبکی، تارا نوذری، مهسا فرقانی


یاسمین حسین زاده با میانگین تراز 6800 رشته‌ی تجربی:

در محل کار پدر و مادرم، آزمون‌ها را شبیه سازی می کنم. هنگام آزمون دادن یک طرح و تصمیم کلی می گیرم و آن را در برگه ای یادداشت می کنم به طور مثال به این نتیجه می‌رسم که یک مبحث را باید دوباره کار کنم.

........................................................

فرزانه هادی با میانگین تراز 6800:

تمام مطالب مطرح شده در این جلسه را تقریبا اجرا می کنم ولی معمولا در جمع آزمون نمی دهم که در صورت امکان این کار را انجام خواهم داد. هم‌چنین من تمرکزم را روی تست زمان دار گذاشته ام.

........................................................

رویا گیتی نژاد با میانگین تراز 6800:

من قبلا هدف گذاری چند از ده را انجام نمی دادم ولی تصمیم گرفتم انجام بدهم و در این آزمون هم اجرا کردم. با این کار، تعداد غلط‌هایم کم می شود. هم‌چنین این جمله از مطالب امروز "بیش از هر زمانی به همراهی با پدر و مادر خودتان نیاز دارید." نکته‌ای بود که توجه من را بیشتر جلب کرد.

* هدف گذاری ایشان در مورد تمام درس‌های عمومی با نتیجه‌ای که در کارنامه کسب کردند، انطباق داشت.

........................................................

کیمیا کاکائی با میانگین تراز 6900 رشته‌ی تجربی:

از مطالب امروز، نکته‌های زیر خیلی برایم مهم بود:

اول این‌که اگر با سوال سخت مواجه شدیم سعی کنیم خودمان را کنترل کنیم. دوم و این‌که پیوستگی در آزمون دادن داشته باشیم قبلا وسط آزمون‌ها گاهی بلند می‌شدم ولی تصمیم دارم دیگر این کار را نکنم.

کاظم قلم‌چی: در آزمون های جامع یک درس از عمومی‌ها و یک درس از اختصاصی‌ها دشوار طرح می‌شوند تا دانش‌آموزان بتوانند شرایط کنکور را شبیه‌سازی کنند.

........................................................

فاطمه مشکاتی با میانگین تراز 6800 رشته‌ی ریاضی:

تاکنون، با استراتژی بازگشت و رعایت تکنیک زمان نقصانی، 4 آزمون داده‌ام و میانگین رتبه ام به مرور بیشتر شده است.

من در حین آزمون دادن، پیوسته نبودم ولی تصمیم گرفتم روال آزمون دادنم پیوسته باشد.

........................................................

زیبا کیانی با میانگین تراز 6600:

من روی هدف گذاری آزمون تمرکز کرده‌ام و تاکنون، دو آزمون داده‌ام.

آیا هدف گذاری روی آرامش شما تاثیر داشت؟ بله خیلی.

هم‌چنین من از مطالب امروز تصمیم گرفتم برای 2.5 روز باقی مانده روی خلاصه درس هایم برگردم.

........................................................

ساجده عزیزی از رشته‌ی ریاضی:

من متوجه شدم که حتی هنگام آزمون دادن هم می توانیم برنامه ریزی کنیم. در جلسه ی قبل گفته شد که در سه زمان باید برنامه ریزی کنید: اول هنگام آزمون دادن، دوم هنگام تصحیح کردن و سوم هنگام بررسی نهایی و من سعی می‌کنم این سه برنامه‌ریزی را اجرا کنم.

کاظم قلم‌چی: یک رویکرد مهم‌ که مربوط به دانش‌آموزان است عبارتست ازآزمون به مثابه یادگیری و از همان لحظه‌ی آزمون دادن شروع می شود و خاص دانش آموز است. این‌که در حین آزمون دادن شما طراحی درس خواندنتان را انجام می‌دهید مربوط به این رویکرد است. در حین آزمون دادن شما این کارها را انجام می‌دهید:

1- آموخته‌های قبلی را با روش متقاوت یاد می‌گیرید.

2- طبقه‌بندی می‌کنید

3- نقشه‌ی مطالعه خود را طراحی می‌کنید.

ارتباط این نکته با تقلب نکردن در این است که دانش‌آموز چون به آزمون به چشم یادگیری نگاه می‌کند (موثرترین زمان برای یادگیری، زمان امتحان دادن است.)، دیگر آرامش دارد و تقلب نیز نمی‌کند.

من تا به حال دو کنکور داده‌ام و برای سوالاتی که ممکن بود فراموش کرده بودم سر آزمون برنامه ریزی می کردم که آن‌ها را چگونه بخوانم. یکی از تاثیرهای مثبت این کار، این بود که هنگام پاسخ دادن به سوالات علوم اجتماعی آرامش بیشتری داشتم و با هدف یادگیری در جلسه‌ی آزمون حاضر می‌شوم.

تا قبل از این به رتبه فقط فکر می‌کردم ولی الان در تلاشم درصد و میانگین ترازم بیشتر شود.

هم‌چنین الان می دانم چه درس هایی را با هم بخوانم و در هنگام مرور، کدام درس‌ها را با هم در یک مجموعه قرار دهم. در مورد این موضوع هم با پدر و مادرم صحبت می کنم.

........................................................

روژان ساعدی:

شبیه‌سازی آزمون دادن در شرایط سخت تر، برای من قابل توجه بود. هم‌چنین مرور یک درس عمومی با یک درس اختصاصی پیشنهاد مناسبی است چون من نرسیده بودم در اجرای این روش عمومی ها را مرور کنم.

........................................................

اولیا شاهین فرش‌چی با میانگین تراز 6600، رشته‌ی تجربی:

تکنیک زمان‌های نقصانی را در اختصاصی ها کم پیش می آمد اجرا کنم هرچند در عمومی ها اجرا می کردم الان دارم تمرین می کنم در اختصاصی ها هم انجام دهم و 40 دقیقه وقت اضافه آوردم. این کار به آرامش من هم در جلسه‌ی آزمون کمک کرد و همه سوال ها را نیز خواندم. در منزل هم سعی کردم شرایط آزمون را شبیه سازی کنم به طور مثال پنجره را باز می‌گذاشتم تا سروصدای ساختمان سازی باشد و یا وقتی خسته هستم بلند نمی‌شوم. با بیان مطالب امروز، با توجه به این‌که من اکثر آن ها را اجرا می کردم آرامش پیدا کردم.

کاظم قلم‌چی: چیزی را نمی توانیم به کسی یاد بدهیم مگر این که قبلا بلد باشد و هم‌چنین نو پردازش دوباره ی ایده های قدیمی است.

فراموش کرده هایم را همیشه در ذهنم نگاه می داشتم ولی الان هنگام آزمون دادن آن‌ها را می نویسم و حسن این کار این است که وقتم کمتر صرف می شود.

یکی دیگر از کارهایی که من امروز یاد گرفتم این بود که به همه ی درس ها در 2.5 روز باقی‌مانده‌ی روش 3 روز یک‌بار توجه کنیم، من به درس های اختصاصی بیشتر توجه می کردم و برای عمومی زمانم کمتر می شد که امروز با صحبت‌های شما تصمیم گرفتم درس اختصاصی با بیشترین غلط را با درس عمومی با کمترین غلط در یک زمان مرور کنم و در کل آرامش دارم.

........................................................

فاطمه اخوان رشته‌ی انسانی:

من یک عمومی را با دو اختصاصی کار می کنم و برداشت من از مطالب امروز این است که باید بتوانم هم برای درس هایی که در آن‌ها قوی هستم و هم در درس‌هایی که در آن‌ها ضعیف هستم زمان کافی بگذارم و به همه‌ی آن‌ها توجه کنم.

........................................................

مریم چوبکی:

با توجه به این‌که شرایط منزل ما برای آزمون دادن، آرام است، براساس مطالب امروز، بهتر است سروصدا ایجاد کنم یا محیط را کمی سرد یا کمی سرد کنم که اگر در کنکور فضا سرد یا گرم شد اذیت نشوم.

کاظم قلم‌چی: شما باید برای موارد غیرمنتظره برنامه داشته باشید که اگر شرایط مطابق خواست شما نبود بتوانید شرایط را مدیریت کنید. درواقع باید پلن دوم داشته باشید. برای این کار به عوامل مزاحم فکر کنید از جمله این‌که دفترچه را به شما دیر دادند.

من اگر تعدادی از سوالات را نتوانم جواب بدهم یا دشوار باشند سرجلسه به هم میریزم و باید کاری کنم که کلافه نشوم و بتوانم خودم را مدیریت کنم. هم‌چنین در این جلسه تاکید شد که در 2.5 روز، همه درس ها را بخوانید. سوال های نشان دار و حتی سوال‌هایی را که بلد هستید را هم کار کنید درصورتی‌که من فکر می‌کردم نیاز نیست سوالاتی را که بلد هستم را کار کنم.

........................................................

تارا نوذری رشته‌ی تجربی:

 برنامه ریزی سر آزمون برای من کمرنگ بود ولی در تصحیح آزمون مشخص می‌کردم که باید روی چه مطالبی تمرکز کنم در صورتی که متوجه شدم بهتر است این کار را از جلسه‌ی آزمون آغاز کنم.

من در تحلیل هایم به اختصاصی ها بیشتر توجه می کردم و تاثیر منفی روی عمومی هایم داشت ولی باید بیشتر توجه کنم.

در حال حاضر کلاس جمع بندی نمی روم ولی در ذهنم بود که بروم و بین شرکت در چنین کلاس‌هایی شک داشتم ولی با مطالب امروز تصمیم گرفتم شرکت نکنم.

کاظم قلمچی: روش معلم گرفتن در ایام پایانی (در صورت نیاز):

دانش آموزان باید از ساعات رفتن به کلاس کاسته و بیشتر خودشان مطالعه کنند که بهترین روش نیز استفاده از اشکالات هر دانش آموز از سایت کانون است. دانش آموز می تواند اشکالات خودش را ابتدا از صفحه شخصی خودش بررسی کند و در صورت نیاز اشکالاتش را ابتدا به دبیر بدهد (که تعداد آن ها نیز اغلب زیاد نیست) و دبیر نیز فقط برای رفع اشکال یک یا دو جلسه به دانش آموز کمک کند. درواقع دبیر گرفتن در این زمان با ماه های قبل و سال های قبل فرق دارد. همایش رفتن نیز نباید افراطی باشد و دانش آموزان نهایتا در صورت نیاز، یک یا دو همایش شرکت کنند. درواقع امروز برای اولین بار به شما روش معلم گرفتن را یاد دادم.

........................................................

مهسا فرقانی:

من زمان آزمون را در روش 3 روز یک‌بار کمتر می کنم. در پاسخ به سوالات اختصاصی هم زمان کمتری برای آن‌ها در نظر می‌گیرم (20 دقیقه کمتر).

کاظم قلم‌چی: با این کار موافق هستم تا اثر آَشنا بودن سوالات را تا حدی تعدیل کند.

من در این ایام، زبان عمومی را بقچه ای کار می‌کنم.

کاظم قلم چی: شما در دوران جمع بندی زمان کافی برای خواندن همه‌ی درس ها ندارید ولی یک درس عمومی و یک اختصاصی را می توانید به طور کامل مرور کنید مثلا داوطلبان رشته‌ی تجربی می‌توانند زیست را کار کنند. برای دروس اختصاصی به طور خاص روی ریاضی تمرکز کردم و در این درس پیشرفت کردم به طوری که سوال های آزمون‌های کانون را که قبلا پاسخ دادن به آن‌ها برایم سخت بود الان دانلود کرده ام و به آن‌ها به راحتی پاسخ می‌دهم مثلا کل سوالات کانون کاربرد مشتق را کار می‌کنم.

........................................................

پاسخ‌برگ مشاوره‌ای با ارائه‌ی حامد هوشیاران:

ایده‌ی پاسخ‌برگ مشاوره‌ای منحصرا مربوط به کانون است و از سال 1390 در سایت و مجله آزمون ارائه شده است. با دانستن جایگاه هر نوع سوال، اگر قرار باشد سوالی را کنار بگذارید و برعکس اگر بخواهید مبحثی را پاسخ دهید راحت تر آن را پیدا می کنید. جایگاه سوال‌ها و مباحث طی چندین سال گذشته ثابت مانده است هرچند در سال گذشته روال دین و زندگی کمی تغییر کرد.

سخنان کاظم قلم چی در جلسه نفرات برتر 4 خرداد 97 + فایل صوتی

سخنان کاظم قلم چی در جلسه نفرات برتر 4 خرداد 97 + فایل صوتی

سخنان کاظم قلم چی در جلسه نفرات برتر 4 خرداد 97 + فایل صوتی


جزوه هوشمند شخصی شما : کتابی با تیراژ 1 نسخه

 این کتاب، شخصی سازی شده و خاص هر مخاطب است. کتابی است که به جای مولف نام دانش آموز در آن درج شده است. در این کتاب، ضروری ترین و مهم ترین سؤالات برای هرکسی آمده است که این سوال‌ها شامل موارد زیر هستند:

1- سؤال هایی که اشتباه جواب داده اید.

2-سؤال هایی که درست جواب داده اید اما دشوار هستند و حدس می زنیم به راحتی ممکن است پاسخ یا راه حلشان را فراموش کنید.

3- سؤال هایی که سفید گذاشته اید اما آسان هستند و پیش بینی می کنیم که به راحتی می توانید نکته ی آن ها را یاد بگیرید.

4- حتی اگر در آزمون یا آزمون هایی غیبت داشته اید سؤال هایی را که مناسب سطح درسی شماست تشخیص داده ایم و در این کتاب آورده ایم.

سخنان کاظم قلم چی در جلسه نفرات برتر 4 خرداد 97 + فایل صوتی

پدر و مادر دانش‌آموزان حاضر در جلسه‌ی نفرات برتر 4 خرداد 1395

سخنان کاظم قلم چی در جلسه نفرات برتر 4 خرداد 97 + فایل صوتی

دانش‌آموزانی که به همراه پدر یا مادر یا هردوی آن‌ها در جلسه‌ی نفرات برتر حضور داشتند

سخنان کاظم قلم چی در جلسه نفرات برتر 4 خرداد 97 + فایل صوتی

دانش‌آموزان و پدران و مادران آن‌ها در جلسه‌ی نفرات برتر 4 خرداد 1397، در یک قاب

سخنان کاظم قلم چی در جلسه نفرات برتر 4 خرداد 97 + فایل صوتی

پشتیبان‌های ویژه پسر به همراه همکاران بنیاد علمی آموزشی قلم‌چی

اسامی پشتیبان‌های ویژه‌ی پسر، از ردیف بالا به پایین ( در هر ردیف راست به چپ)، هر پاراگراف مربوط به یک ردیف

محمد قربانی پزشکی تهران رتبه 1درایثارگران،داود فراهانی پزشکی تهران  رتبه 58درمنطقه 2،حجت ناروقه علوم قضایی و خدمات اداری رتبه 14درمنطقه 3،روزبه مشكين نژاد مهندسی برق دانشگاه صنعتی شریف رتبه 57درمنطقه 1،محمدحسین  ابراهیمی پزشکی ایران رتبه 24درمنطقه3،فرشاد جهان بخش پزشکی بهشتی رتبه 78درمنطقه2،پوريا كنعانى پزشکی دانشگاه شهید بهشتی رتبه 39درمنطقه 1،رسول مه آباد كاشانى پزشکی دانشگاه تهران رتبه 105درمنطقه 2،سید پوریا موسوی پزشکی تهران رتبه 125درمنطقه2،سعید قهرمانی پزشکی ایران رتبه 150درمنطقه 2،محمدعلى اميرى جوكار مدیریت مالی بهشتی رتبه 254درمنطقه 1،محمد صادق كريمى قمبوانى حقوق دانشگاه تهران رتبه 16درمنطقه 1،حمید محدثی کارشناسی ارشد حقوق قضایی رتبه 48درمنطقه1،عليرضا رضائى مهر حقوق دانشگاه تهران رتبه 34درمنطقه 2،امير قنبرى پزشکی دانشگاه شهید بهشتی رتبه 51درمنطقه 2،علیرضا نائیجی پزشکی ایران رتبه 142درمنطقه2،على قادرى پزشکی دانشگاه تهران رتبه 19درمنطقه 2

کیارش سلطانی پزشکی شهید بهشتی رتبه 46درمنطقه 1،دامون فخاری سینما - دانشگاه هنر تهران رتبه 4درایثارگران،محمد رمضی کارشناسی ارشد حقوق قضایی رتبه 15درايثارگر( 5درصد ظرفيت)،امیر باقر سامانی هنر تهران رتبه 22درمنطقه1،امين رمضانى كرقند مهندسی برق دانشگاه صنعتی شریف رتبه 11درمنطقه 2،علیرضا باستانی سینما دانشگاه هنر رتبه 47درمنطقه 1،ديار محمدى مهندسی کامپیوتر تهران رتبه 13درمنطقه 3،على دهقانى پزشکی دانشگاه تهران رتبه 35درمنطقه 2،على مرشد پزشکی دانشگاه تهران رتبه 98درمنطقه 2،سپهر حسنى پزشکی دانشگاه تهران رتبه 97درمنطقه 2،سید عرفان رضوی پزشکی تهران رتبه 26درمنطقه1،علی زارع پزشکی دانشگاه تهران رتبه 12درمنطقه2،سید سعید متقی بیوتکنولوژی تهران رتبه 35درمنطقه1،ميلاد هوشيار حقوق دانشگاه تهران رتبه 27درمنطقه 2،احمد حسنی دندان پزشکی شهید بهشتی رتبه 12درمنطقه3،کسری اکبری دادمحله پزشکی دانشگاه تهران رتبه 22درمنطقه 2،سینا احمدی پزشکی شهید بهشتی رتبه 64درمنطقه 2،یحیی سلطانیان نشگاه علوم پزشکي تهران-پزشکي رتبه 28درمنطقه3،علیرضا نادعلی حقوق تهران رتبه 30درمنطقه3،مهدى ضرغام زاده حقوق دانشگاه علوم قضایی و خدمات اداری رتبه 64درمنطقه 2،اميرحسين رضافر حقوق دانشگاه تهران رتبه 45درمنطقه 2،على ظهرابى پزشکی دانشگاه تهران رتبه 28درمنطقه 2،امير رضا مرادى پزشکی دانشگاه تهران رتبه 13درمنطقه 2

سید سعید میرموسوی پزشکی تهران رتبه 16درمنطقه2،سيدمحمدرضا كوچكى آقايى حقوق دانشگاه تهران رتبه 18درمنطقه 2

محمدرضا رضائى شهركى معارف اسلامی و فرهنگ و ارتباطات دانشگاه امام صادق علیه السلام رتبه 10درايثارگر( 25درصد ظرفيت)،موسی  اکبری حقوق تهران رتبه 30درمنطقه1،رضا حسین نژاد هنر تهران رتبه 53درمنطقه1،حسين بصير مکانیک صنعتی شریف رتبه 3درمنطقه 3،ياسين على پور پزشکی دانشگاه تهران رتبه 5درمنطقه 3،مهدى نيك زاد مهندسی برق دانشگاه صنعتی شریف رتبه 8درمنطقه 3،عرفان عزيزخانى مهندسی برق دانشگاه صنعتی شریف رتبه 5درمنطقه 2،عبدالباسط ويسى تبار مهندسی برق دانشگاه صنعتی شریف رتبه 5درمنطقه 3

سخنان کاظم قلم چی در جلسه نفرات برتر 4 خرداد 97 + فایل صوتی

پشتیبان‌های ویژه دختر به همراه همکاران بنیاد علمی آموزشی قلم‌چی

 

اسامی پشتیبان‌های ویژه‌ی دختر، به ترتیب از ردیف بالا به پایین (در هر ردیف راست به چپ)، هر پاراگراف مربوط به یک ردیف

فاطمه کریمیان پزشکی دانشگاه ایران رتبه 62درمنطقه3،فیروزه  حاتمی پزشکی شهید بهشتی رتبه 176درمنطقه 2،محيا رحمت الهى ريزه گى حقوق دانشگاه علامه طباطبایی رتبه 34درمنطقه 3،زهرا براتی پزشکی تهران رتبه 74درمنطقه2،پرنیان شوبیری پزشکی تهران رتبه 74درمنطقه2،فاطمه هدایتی پزشکی تهران رتبه 85درمنطقه2،ريحانه يحيى پزشکی شهید بهشتی رتبه 245درمنطقه 1،نسيم جمشيدى آلاشتى پزشکی شهید بهشتی رتبه 119درمنطقه 1،لیلا عبدالهی طراحی صنعتی - دانشگاه الزهرا رتبه 112درمنطقه 2،فرحناز پارسی پور پزشکی ایران رتبه 173درمنطقه 3،فاطمه  محمدی مطلق پزشکی شهید بهشتی رتبه 136درمنطقه2

حمیده طبیبی پزشکی دانشگاه تهران رتبه 63درمنطقه 2،ندا صديق نيا دندانپزشکی شهید بهشتی رتبه 28درمنطقه 1،عاطفه طاهر روانشناسی شهید بهشتی رتبه 71درمنطقه2،آفرین ساجدی روانشناسی شهید بهشتی رتبه 18درمنطقه3،سيده اسماء موسوى دندانپزشکی شهید بهشتی رتبه 49درمنطقه 1،كوثر پورعلى بازارده روانشناسی تهران رتبه 38درمنطقه 2،عاطفه واحدی پزشکی دانشگاه تهران رتبه 50درمنطقه3،فاطمه ملكى حقوق امام صادق رتبه 71درايثارگر( 5درصد ظرفيت)،ریحانه  سردارزهی روانشناسی دانشگاه تهران رتبه 30درمنطقه 3،معصومه اردشيرى زواردهى حقوق علامه رتبه 99درمنطقه 2،مائده چرچى بابايى حقوق دانشگاه تهران رتبه 32درمنطقه 2،مرضيه طالبى حقوق دانشگاه تهران رتبه 30درمنطقه 2،آيسان ولى نژاد پزشکی دانشگاه تهران رتبه 24درمنطقه 2،ملیکا حیدرزاده پزشکی دانشگاه تهران رتبه 96درمنطقه2،ندا مهديزاده پزشکی دانشگاه تهران رتبه 59درمنطقه 2،الهه  مفتاح پزشکی دانشگاه تهران رتبه 17درایثارگران،مهرنوش لک پزشکی شهید بهشتی رتبه 98درمنطقه1،مهلا خياط رسولى پزشکی دانشگاه تهران رتبه 43درمنطقه 1،کیمیا شادمان پزشکی دانشگاه تهران رتبه 21درمنطقه1،هستی فتاحی برق-شریف رتبه 31درمنطقه 1،مائده  شاه مرادی حقوق دانشگاه تهران رتبه 26درمنطقه 2،نغمه  قلم سیاه معماری-تهران رتبه 24درمنطقه2،مژگان قائد رحمتی پزشکی دانشگاه تهران رتبه 34درمنطقه 3،معصومه نوروزی برق-شریف رتبه 24درمنطقه3

فاطمه آزرمان حقوق دانشگاه تهران رتبه 4درمنطقه 3،زهره بابایی حقوق تهران رتبه 6درمنطقه2،نسیم پور احمد طراحی صنعتی دانشگاه تهران رتبه 7درمنطقه 3،فاطمه قطرانی پور پزشکی تهران رتبه 2درایثارگران


تهیه و تنظیم

ناهید منجمی



فایل های ضمیمه

رتبه های برتر و برنامه ریزی در روش سه روز یکبار ( قسمت اول - 30 دقیقه)
رتبه های برتر و برنامه ریزی در روش سه روز یکبار ( قسمت دوم - 30 دقیقه)
رتبه های برتر و برنامه ریزی در روش سه روز یکبار ( قسمت سوم - 10 دقیقه)
پاسخبرگ مشاوره ای و جزوه هوشمند (14 دقیقه)
تجربیات اولیای رتبه های برتر (6 دقیقه)
مشاوره تلفنی و پاسخ به سوالات شما

چگونه برای درس خواندن برنامه ریزی کنم ؟
پاسخ به سوالات شما درباره کارنامه آزمون های کانون ، روش های مطالعه ، انتخاب کتاب های آموزشی و ....

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور بدون پیش شماره
با شماره 9099071219 تماس بگیرید
پاسخگویی 8 تا 24