میان وعده‌های مقوی مغز

ترکیبی از میوه‌های تازه به همراه مغزهای سالم و مقوی بهترین میان وعده برای خوردن است. یک سیب با کره گردو ویتامین بی‌های از دست رفته، چربی‌های مفید و کمی قند می‌رساند.

میان وعده‌های مقوی مغز

میان وعده های مقوی مغز

ترکیبی از میوه های تازه به همراه مغزهای سالم و مقوی بهترین میان وعده برای خوردن است. یک سیب با کره گردو ویتامین بی های از دست رفته، چربی های مفید و کمی قند می رساند. سیب همچنین حاوی آنتی اکسیدان های سریع عمل کننده است، بنابراین استرس درس خواندن به سرعت می تواند تسکین یابد.12

میان وعده‌های مقوی مغز


12 غذای مناسب خوردن قبل از امتحان

غذای مغز برای امتحان

بهتر است هنگام امتحان شکم مان تقریبا پر باشد تا اینکه فقط غذایی خورده باشیم. وقتی آزمونی دارین نگرانی مان افزایش می یابد، و این تشویش سیستم هضم غذا را کند می کند یا از کار می اندازد. دلیل اصلی اینکه قبل از امتحان باید غذای خوب خورد همین است.

میان وعده‌های مقوی مغز


یک صبحانه بهینه میتواند یک املت با اسفناج، قارچ و کمی سبزیجات دیگر باشد. اینها بسیار مقوی و حاوی اندکی قند هستند. صبحانه بد می تواند یک دونات، قهوه شیرین یا سریال باشد. اینهامواد مغذی بسیار کمی دارند و پر از قند هستند که بعد ها می توانند شما را به کمبود گلوکز در خون و کم قند خونی دچار کنند.

منبع :



مشاوره تلفنی انتخاب رشته کنکور 97

با رتبه ام در کنکور 97 احتمال دارد در چه رشته و دانشگاهی قبول شوم؟
پاسخ به سوال های شما درباره سهمیه ها ،پردیس ،شبانه ، غیر انتفاعی و ...

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور بدون پیش شماره
با شماره 9099071219 تماس بگیرید
پاسخگویی 24 ساعته